BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] 3xx ulepek
Autor Wiadomość
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-03, 22:43   

Dzięki kolego.
Ostatnimi czasy dorwałem aparat i porobiłem kilka fotek.
Z modów którymi jeszcze się nie pochwaliłem to skończyłem wreszcie Black Hella, i jeszcze w wakacje kupiłem koła Borbet A, które czeka renowacja. Jeśli ktoś ma w garażu samotny dekielek od tych kół taki jak widać na zdjęciach to proszę pisać na PW ponieważ jednego mi brakuje, byłbym wdzięczny.. :beer:
Black Helle home made:


Koła:





Zaprawki:




Teraz pozostaje mi czekać na kase na lakierowanie i zawieszenie.

Pozdrawiam. :wink:
 
 
 
Adaasko 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
METH



Dołączył: 11 Lis 2010
Skąd: 78-100 KGU
Wysłany: 2011-11-03, 23:47   

jest lepszy sposob na takie zaprawki, bez chamskich odcięc - zawijasz gazetę tak zeby w bocznym rzucie wyglądala jak kropla i przyklejasz ją za "górę" a ten bąbel robi ci sensowniejsze nie tak ostre odcięcie
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-04, 00:19   

Dzięki za radę. Szczerze mówiąc o tym nie pomyślałem :lol:
Ale i tak już skończyłem zaprawki więc skorzystam przy następnej okazji :wink:
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-05, 20:30   

Witam.
Mam pytanie o zawieszenie.
Planuje kupic gwint i prosze o pomoc w wyborze.
Cena max to 1500zl.
Wymiar zewnetrzny McPhersona przedniego to 51mm.
I tu pytanie czy "gruba laga" czyli 51mm to grubosc amortyzatora czy srednica zewnetrzna McPhersona?

Pozdrawiam
 
 
 
misza 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sie 2005
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-11-06, 11:12   

średnica Macphersona
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-06, 12:02   

Też byłem kiedyś początkujący... i miałem podobny pomysł. odpuść sobie chiński gwinty.
No chyba ze po prostu chcesz aby było nisko i nie zależy ci na właściwościach jezdnych.
_________________
....
 
 
 
lowczaspl 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Puławy/Warszawa
Wysłany: 2011-11-06, 12:18   

gwint ciężko ustawić a jak się coś spiepszy to nie wiem czy gwarancja da ci tą nowośc . :beer:
_________________
I love my e30. Pozdrawiam wszyskich.
www.stanceworks.com
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-06, 14:12   

To jakie zawieszenie proponujecie zamiast gwintu?
Ma byc nisko, a postawilem na gwint poniewaz mieszkam na wsi i w razie zimy chcialem miec regulacje wysokosci.

Kolego lowczaspl nie rozumiem dlaczego mi odradzasz gwint a sam piszesz w swoich planach ze chcesz gwint?
Ostatnio zmieniony przez niemrawy94 2011-11-06, 14:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pawelzajac7 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-11-06, 20:41   

Sprężyny obniżające, np H&R -60 i -40 lub -80 i -60...do tego sportowe, twarde amorki...
 
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-07, 00:40   

Cztery amortyzatory b8 kupisz za 1700zł jak dobrze się potargujesz.... lecz sprężyny - 80 będą za krótkie na ten amorek. - 60 to max co możesz zjechać w dół. z taką konfiguracją zamkniesz się w 2tys zł.
Jesteś "początkujący" tak ?
Więc daje ci kilka miesięcy i będziesz chciał swapa :) wtedy się okaże że chiński gwint ta technix to troche za mało na m50 i będzie trzeba coś kupić .... i wiesz co kupisz ?? B8 albo koni sport. Wtedy będziesz żałował że wydałeś 1000zł na gwint..

Masz lekki tył i silnik wzdłużnie ... jak nie masz gleby co cię klei do drogi to jesteś zgubiony chłopie.

Gwarantuje ci że 1.6 okaże za małym silnikiem... będziesz chciał coś więcej...
idzie zima tak ? .... będzie śnieg .... będzie 316 chodzić bokiem .. pobawisz się na łukach wiejskich dróg.... lecz asfalt wyschnie... i zrodzi ci się w głowie pomysł na sześć cylindrów... :)
Więc zastanów się.... czym jest dla ciebie twoje e30 ... ?
jaki masz plan ... ? ma być nisko i szeroko ... z dobrą muzą ? - kupuj ta techniks bo to tania gleba i mocno obniża.

Lecz... jeżeli masz w głowie wizje swojej bawarki z mocniejszym silnikiem ... i modami mechanicznymi .... to nie kupuj zawieszenia które i tak zaraz wystawisz na allegro.

Pozdro.
_________________
....
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-07, 21:46   

Chcę żeby było nisko i szeroko.. I tak dopóki nie będę sam zarabiał to nie włożę do niej R6.. Ponieważ nie będę miał na jej utrzymanie..

Dzięki wielkie za opinie.

Już zdecydowałem kupuję gwint JOM. :D
Najwyżej będę żałował :twisted:

Pozdrawiam
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2011-11-08, 09:13   

niemrawy94, przedmówcy dobrze Ci radzą co do zawiasu... :) ale twoje auto,twoja kasa,twój wybór ... założysz zdasz relacje Powodzonka :wink:
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2011-11-08, 11:48   

niemrawy94 napisał/a:
Chcę żeby było nisko i szeroko.. I tak dopóki nie będę sam zarabiał to nie włożę do niej R6.. Ponieważ nie będę miał na jej utrzymanie..

Dzięki wielkie za opinie.

Już zdecydowałem kupuję gwint JOM. :D
Najwyżej będę żałował :twisted:

Pozdrawiam


Człowiek najlepiej uczy się na własnych błędach :twisted: Powodzenia.

To będą chyba najgorzej wydane pieniądze na to auto :)
_________________
Weteran
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-08, 20:04   

Odciągnęliście mnie skutecznie od zamiaru kupna chińskiego gwintu..

Teraz szukam kitu firmowego.
Znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/sp...1886923761.html
Tylko nie mam pewności czy to nie jakaś chińszczyzna..?
Czy obniżenie 75/50 w przypadku tych sprężyn nie będzie za niskie do moich kół (Borbet A 7,5" i 9.5"), koła są na równo z nadkolami także nie schowają się w nadkolach.

Nie mogę znaleźć żadnych dobrych amortyzatorów w przystępnej cenie.
Szukałem Blistein B8 ale niestety nie stać mnie na taki rarytas.
Czy możecie mi polecić coś innego w przystępnej cenie?

Z góry dzięki i dzięki za wybicie z głowy tego nie trafionego pomysłu :beer:
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2011-11-09, 10:12   

Co to jest przystępna cena?

Obniżenie 75/50 nie będzie dobrze pracowało z seryjnymi amorami, nawet B6 jest dla takiego obniżenia niewystarczające. B8 w tej sytuacji to profesjonalne podejście, ale rozumiem, że za drogie.

W poprzedniej E30 miałem amortyzatory "sportowe" :wink: , o takie:

http://allegro.pl/amortyz...1782515092.html

Szału nie było, ale na moje nieduże przebiegi i przy skomunikowaniu ze sprężynami Mtech dawało radę i nieco przyjemności.

Takie amory skomponuj z dobrymi spężynami - 40 lub -60 (Vogtland, H&R) i masz wystarczające, a nawet bardzo dobre zawieszenie.
_________________
Weteran
 
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-09, 11:47   

jak zaklepiesz ranty błotników z tyłu to się jakoś zmieści to 9,5.

Fk automotive to firma Germańska. lecz -75 to za dużo na b8 - 60 to absolutne maximum obniżenia dla tego amorka, zalecają -40 jako optimum.

Amory Mts ci wystarczą jak na początek i nie kosztują dużo.

Kiedyś kupiłem to i nie było źle. kupiłem zestaw ze sprężynami -40 i -30 i tak smigałem w zimę a na wiosnę zakładałem niższe sprężyny KW.. to były jednak czasy nauki tylnego napędu a zawieszenia gwintowane kosztowały chore pieniądze.

Polecam ci takie rozwiązanie.. i odkładanie na coś markowego.
_________________
....
 
 
 
kamilo01 
maniak e34 i waskiej



Dołączył: 19 Maj 2010
Skąd: jestes??
Wysłany: 2011-11-09, 13:11   

jaka masz lage u siebie? bo mam na sprzedaz mtechnikowe b6 na cienka lage w idealnym stanie
_________________
 
 
 
Adaasko 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
METH



Dołączył: 11 Lis 2010
Skąd: 78-100 KGU
Wysłany: 2011-11-09, 15:22   

jeśli chcesz to spojrz jak jest u mnie - gleba calkiem calkiem, przod mam chyba -70 moze nawet ciutke wiecej, i amortyzatory MTS, klei sie b.dobrze

tyl -40 bodajze i amortyzatory jakieś żółte, daje rade... :)
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2011-11-09, 15:52   

Adaasko napisał/a:
jeśli chcesz to spojrz jak jest u mnie - gleba calkiem calkiem, przod mam chyba -70 moze nawet ciutke wiecej, i amortyzatory MTS, klei sie b.dobrze

tyl -40 bodajze i amortyzatory jakieś żółte, daje rade... :)


?? ? Z przodu inne amory, z tyłu inne i to ma być ok????????????

Nie propogujmy druciarstwa. I jeszcze to obniżenie - przód 70, tył 40. Sam to wymyśliłeś, czy kupiłeś takie cudo?

Ten samochód nie może być w jakikolwiek sposób przewidywalny przy np. nagłym manewrze na drodze.....

Nie ma się czym chwalić kolego.
_________________
Weteran
Ostatnio zmieniony przez Łukasz 2011-11-09, 15:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-09, 17:21   

Sprężyny zakupiłem -75/-50. Kupię chyba tak jak mówicie te amorki MTS i zobaczymy jak to będzie..
Lubię wyzwania a w najgorszym wypadku wleci z powrotem seria i wymyśli się coś innego :wink:

kamilo01 ja mam grubą lagę- 51mm czyli niestety odpada a szkoda..
 
 
 
kamilo01 
maniak e34 i waskiej



Dołączył: 19 Maj 2010
Skąd: jestes??
Wysłany: 2011-11-09, 18:24   

niemrawy94 napisał/a:
Lubię wyzwania



to sie liczy :D :D:D:D
_________________
 
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-09, 18:32   

HEHE :) i dobrze! uważaj na michę kolego :)
_________________
....
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-09, 21:40   

Amortyzatory zamówione:
http://allegro.pl/amortyz...1919701124.html

W weekend zaczynam rozbierać zawieszenie i czkam na dostawę części.. :D

Jeszcze chyba żadna rzecz na którą wydałem tyle kasy mnie tak nie cieszyła :twisted:


Dzięki wielkie za pomoc w dokonaniu wyboru i za to że odciągnęliście mnie od zamiaru kupna tego lipnego gwintu :beer:
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-18, 00:20   

Po zimie planuje lakierować cały samochód na tez sam kolor..
Pierwszy raz stykam się z lakierowaniem w swoim życiu :lol:
Może powiecie mi jaki lakier wybrać?
Baza + bezbarwny czy akryl (akryl był oryginalnie)
Ile podkładu zejdzie na pomalowanie całości bez wnętrza komory silnika i bagażnika?
Jakie marki polecacie? Może ewentualnie jakiś lakiernik w okolicach Szczecina?
Bo sam raczej nie podołam temu wyzwaniu bo chcę żeby to miało ręce i nogi :lol:
Co z lusterkami i zderzakami, w kolor czy zostawić ori?

Pozdro
 
 
 
Nikikin 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-11-22, 00:15   

Dawaj wszystko w kolor ;)

Akryl będzie później ew łatwiej wypolerować łatwiej jak by jakieś zacieki się zrobiły czy coś. I lakier będzie tańszy.

Baza + klar będzie się bardziej błyszczał i będzie odporniejszy na warunki atmosferyczne ;) .
_________________
be polite and - SHUT THE F*CK UP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16