BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1.8 M40 na ???
Autor Wiadomość
DF-E36 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Gru 2005
Skąd: Żagań
Wysłany: 2006-02-13, 17:33   SWAP 1.8 M40 na ???

Witam. Posiadam E36 z silnikiem 1.8 M40 (wiem, że według opinii 95% posiadaczy BM-ek jest to syf :D ale zaznaczam, że nie pytam was o opinię na temat tego silnika tylko konkretną poradę) i chciałem "przeszczepić inne serce". Co byście mi poradzili zwracając szczególną uwaę na ilość prac niezbędnych do wykonania?? Zgóry dzięki za odpowiedzi (na temat). Pozdrawiam.
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2006-02-13, 17:37   

Nie znam się zbytnio na e36, ale na mój prosty rozum pakowałbym coś co seryjnie było w e36 czyli ja bym szukał 2.5 albo chętniej 2.8
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2006-02-13, 17:44   

2.8 albo jak masz finanse wystarczające 3.0 z E46, albo 3.0 diesel z E46. Jak jesteś hardcorowcem to 3.2 z M3, albo 4.0 z E39
_________________
Weteran
 
 
 
jaqub 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Mar 2005
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2006-02-13, 17:46   

rozwiazaniem dajacym najwiecej mocy poza Mpower 3.2 (ktory wyszedl by chorendalnie drogo) jest chyba 2.8 na podwojnym vanosie... roboty bedzie sporo i kasy tez trzeba by wlozyc nie malo ale i tak bedziesz robil przekladke z 4ro cylindrowki na 6stke... jesli nie chcesz sie zbytnio wypompowac finansowo to polecam M50B25. Wg mnie jesli zdecydujesz sie na 2.8 to szukaj nie silnika tylko calego auta po dzwonie (najlepiej u niemcow) i nie bierz "okazji" samego silnika bez osprzetu...
 
 
 
DF-E36 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Gru 2005
Skąd: Żagań
Wysłany: 2006-02-13, 18:04   

Wiem, że najlepiej ajkbym włożył tam potwora w stylu 3.2 ale do tego wszystkiego musiałbtm wymienić wszystko łącznie ze skrzynią, dyferem, układem chłodenia itp. Ale myślałem o czymś mniejszym dającym frajdę z jazdy (w porównaniu do M40) i nie wymagających zbyt gruntownych przeróbek. Zadowoliłoby mnie wszystko począwszy od M43. :mrgreen:
 
 
 
jaqub 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 22 Mar 2005
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2006-02-13, 20:08   

jezeli nie chcesz drastycznie ingerowac (montujac rzedowa 6steczke) to chyba szkoda pieniazkow na 4ro cylindrowke... piszesz ze na poczatek...a pozniej kolejny swap... nie obraz sie ale jak juz zmieniac silnik to raz a konkretnie... a moze zamiast swapa swistak ( w 3-4tys z niskobudzetowka dajaca na poczatku frajde spokojnie bys sie wyrobil)...
 
 
 
DF-E36 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 12 Gru 2005
Skąd: Żagań
Wysłany: 2006-02-14, 15:49   

Zastanawiam się czy nie lepiej sprzedać, dołożyć i kupć 2,5. Tylko jest jedno ale. teraz wiem czym jeżdżę a kupić coś to zawsze jest ryzyko zwłaszcza w czasie gdy do nas zwożą byle co byle sprzedać. Tu chociaż mam pewność i jeżeli chodzi o auto to kupiłbym je jeszcze raz (z większym silnikiem ale w tym samym stanie). Nie wiem co robić??
 
 
 
patryk w-wa 



Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: Stolica
Wysłany: 2006-02-14, 18:21   

Najprostrzy swap jest na 1,8 Is-a malo przerobek a bedzie juz 140 km.
 
 
 
MARAS 
plecak doświadczeń



Pomógł: 45 razy
Dołączył: 02 Kwi 2004
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2006-02-14, 20:58   

Jak masz takkkkie wymagania i takkkką kasę pakuj co mówią przedmówcy R6 jak chcesz jak najmniej roboty i koszty zredukowac do niezbędnych to IS wszystko pasuje z twojego silnika skrzynia chłodnica, węże i poduchy, tylko potrzebujesz silnik wraz z osprzętem kompletnym od przepływki po kolektor wydechowy wiązkę i komp, można zostawić kata i tylny tłumik (mała przeróbka by połączyć dwururke z kolektorem wydechowym ale jak brać to najlepiej z wydechem bo pomiędzy 1.8 18IS jest różniaca w rozstawie otworów
_________________
Jest piękna, cudowna, wspaniała i szybka, lubi jak naciskasz przyśpieszając wtedy wie jak ciągnąć..............paliwo ze zbiornika...to twoja beemka.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12