BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
--ETA--
Autor Wiadomość
IPLO 


Dołączył: 26 Sie 2005
Skąd: HAMBURG I POLSKA
Wysłany: 2006-02-11, 11:56   --ETA--

WITAM SPRAWA WYGLADA TAK JEDE OGÖREM PO AUTOBANIE TAK JAKOS Z GODZINE I CALY CZAS TAK KOLO 200 PACZEK NA BUDZKU ZIEZDZAM Z BANY I CZASAMI ZOSTAJE MI SIELNIK NA WSOKICH OBROTACH TAK JAKIES 2TYS Obr.
CO JET JEBIETE :?:
ALBO CO TRZEBA WYREGULOWAC ALBO WYMIENIC :?:


WYDAJE MI SIE ZE SILNIK KROKOWY CHYBA WRJUJE :?: :?:




POZRO:
_________________
ogar 205 klub polska
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2006-02-11, 20:22   

Raczej uszkodzony TPS na przepustnicy, lub źle wyregulowany.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
IPLO 


Dołączył: 26 Sie 2005
Skąd: HAMBURG I POLSKA
Wysłany: 2006-02-12, 13:57   rr

:?: :?: :?: tps a rozgrzebalem przeplywomierz
i teraz jet calkiem porypane bo sie caly mi przekrcil spowrotem na terczy ,moze powinienie zaczoc od ustwienia zaworow od ostatnie go ustawienia minely juz 8tys km??ja jezdze szybko


a co grzbealem juz w siniku krokowym tez przekrecile a na przeplywce jak dam do tylu to chodzi dobrze ale nie ciagne a jak do przodu chodzi dobrze ale po dodniu gazu zstaje na obrotach prubowalem juz po jednym zabku ?? ? krecic ale dalej syf silnik krokowy jest nowy a zawsze sie dzailao tak tylko jak zimno bylo dopuki nie zaczelem wczoraj grzebac w przelywce help
_________________
ogar 205 klub polska
 
 
 
cypis0 



Dołączył: 30 Paź 2005
Skąd: gliwice
Wysłany: 2006-02-14, 00:48   

ojj chlopie na oko to chlop w szpitalu umarl to rozlegulowales wszystko:)))sklad mieszanki zawartosc CO. teraz jak chcesz zeby to ci chulalo to zostaje ci pojechanie do zakladu sonda w dupe i ustawic to na nowo co i jak zerknij dalem co do ety (jest w dziale tuning doklejony zmiana dolotu w 325e) gdzie co i jak sie reguluje masz razem z fotkami.

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 12:52 am ]
co do zaworów to po 8 tys ?? ?nie ruszaj ich za czesto bo potem bedziesz ustawial je co 5tys jak sie to rozreguluje, ja w swojej ecie po 100tys (od nowosci) sprawdzielm zawory i byly jak z fabryki (a tez czasem auto dostaje na torze) wiec to nie wina tego. do warsztatu a i zobacz sobie jakie wartosci powinny byc lambde tylko pamietam i dalem 0.97 (ponoc bogata) reszty nie pamietam ale mechanik powinien wiedziec jak jes dobry , albo ma dobra literature
_________________
bylu 327i mtech 1 a teraz jest subaru impreza i w planie e30 drift car:))
 
 
 
witaszek
[Usunięty]

Wysłany: 2006-02-14, 17:40   

ZAleży czy twoja eta ma sonde moja nie ma i tez mam jeden problem z głowy. heh
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12