nie w tym rzecz ... ~115km/h i smart wygląda lepiej niż 99% innych aut przy zderzeniu przy prędkości 50km/h ...
W smarcie zabijają przeciążenia bo buda jest horendalnie sztywna i brak tam strefy zgniotu ... tak jak ostatnio w polskich górach dzieciak zjeżdżający na listku, który przy 40km/h uderzyl w drzewo i walczy o życie
Szkoda że Tiff zamiast o tym wspomieć chwalił konstrukcje ... żenada
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Smasher, to nie jest caly material na temat Smarta tylko jego fragment. Chwile pozniej Tiff mowi ze konstrukcja wytrzymala, ale co z tego, skoro pasazerowie zgineli by na skutek uszkodzen narzadow wewnetrznych spowodowanych ogromnym przeciazeniem. Pozniej w podobny sposob przetestowali Opla Corse B. O tym materiale pisalem jakis czas temu przy okazji dyskusji na temat bezpieczenstwa w nowych i starych konstrukcjach.
no własnie zdziwiło mnie to że taki człowiek o tym nie wsponiał ... a więc jednak było ale nie zostało ujęte w tym materiale ... szkoda ... jakbyś mógł te 3 nasze posty ująć w maczek i wklepić w poście Pawła to byłbym wdzięczny ...
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Sciagnołem to nie wszystko rozumiałem to i sciagnołem spolszczenie...
w skrucie:
Hartge - POTWÓR.
M3 - W porównaniu do hartge stonowany ale nie brakuje mu agresywności.
Alpina - Dżentelmen.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach