Wiechu, kolo RS-a to nawet nie stalo To zwykly BBS, i to nawet nie od BMW. Ale po polerce rantu moze tez calkiem fajnie wygladac. Tylko zastanow sie dobrze czy dasz rade to utrzymac, mi sie odechcialo polerki po samym czyszczeniu szprych
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2006-03-05, 11:43
wiechu, w ostatecznosci to bym spolerowal cale fele.lepiej przeczyszczac je okoli raz na tydzien ,zdjac te balony i jezeli powiesz ze masz dziury w okolicy zalozyc kompromis czyli 195x50 niz jezdzic ta kiblach ktore w ogole nie przyciagaja wzroku.
a bruner chyba nie powiekszyl fotki piszac ze to bbs nie od bmw. jasne ze to seryjny ze stajni bmw mala klasyka. jak sie nie powiekszy fotki to faktycznie wyglada jak niby bbs od golfow.
wracajac do tematu.zapomnialem o naszej krajowej na rsach :
Pomógł: 13 razy Dołączył: 13 Lis 2005 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2006-03-05, 19:18
właśnie chyba jak będzie polerka to chyba ranty a środek pociągne nowym lakierkiem i myśle że powinny sie nieźle prezentować, a co do opon to mam 195/55 już kupione.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lis 2004 Skąd: P O Z N A Ń
Wysłany: 2006-03-05, 20:00
Te E21 są po prostu przepiękne takiego jednego podobnego widziałem w tym kraju tyle, że nie posiadał BBS tylko KERSCHER-właściciel pochodził z Częstochowy
_________________ Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
ojejku ale fotki normalnie za te szprychy to niech wam bóg w tłustych dziecach wynagrodzi i daje znizke na agroturystyke u mnie
szukałem dobrych fotek ale te sa powalajace ja tez mam szprychy 15 ze sporym rantem choc et30 firmy to sam niewiem pisze na nich KBS ale juz zdecydowałem poleruje rant a srodek na złoto do srebrnej furki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 12 Maj 2005 Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2006-03-14, 11:01
Lordzie Łukaszu, Twój kosmos to już był po iles razy zamieszczany...
menel - to dawaj zminimalizowane - wtedy, bardziej zainteresowanii zdjęcia zachowają...
_________________ Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
tylko mnie zastanawia te wszystkie fele to raczej 16 i wieksze 16 szprycha wyglada ładnie zełotym srodkiem ale jak bedzie to na 15
trohe boje sie zaczynajc swoje polerowac bo jak sie przyjzałęm rant u styku z opona na kazdej feldze jest mało ciekawy i ciezko bedzie uzyskac piekny połysk
wiec bardzje mysle nad całym złotym albo czanrną felga
miałem kiedys 17 AZEV ale niestety mieszkanie na wsi z taka felga to zabójstwo dla auta ah ale to były piekne czasy z 17
hehe a to autko nalezy do osoby od ktorej kupilem moje cabrio
ogladalem ją z bliska jak stala schowana w garazu, piekna beta a te szprychy to rewelka, wspomne tylko ze ta beta jezdzila na moich Borbetach wczesniej i tez pieknie sie prezentowala
Pomógł: 13 razy Dołączył: 13 Lis 2005 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2006-03-19, 19:50
jednak polerka mi przeszła po samym czyszczeniu szprych i pomalowałem całe fele(na polerke nie mam czasu)
a wyglądają teraz tak:
jutro jade założyć oponki i jak obniże zawias to je założe
Pomógł: 13 razy Dołączył: 13 Lis 2005 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 2006-03-19, 21:03
fele były w dobrym stanie, więc stwierdziłem że nie trzeba piaskować tylko papierem ściernym 200 a potem 400 oczyściłem całe felgi, poszpachlowałem lekko przytarte ranty, podkład i farba(poszedłem do sklepu gdzie dobierają lakiery do samochodu i powiedziałem że potrzebuje lakier do alusów, dobrałem odpowiedni odcień) wszystko malował xeon pistoletem (dzięki mu za to )a na koniec warstwa bezbarwnego z utwardzaczem
na żywo prezentują sie dużo lepiej niż na zdjęciach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach