W sprawie dopuszczenia samochodów kontaktujcie się z Piotrem Życzyńskiem z Classic Auto. Nie wszystkie auta pewnie dało się na short liście umieścić. On jest guru odpowiedzialnym za modele aut na imprezie.
Witam !!! Dosłownie przed chwila wróciłem z toru w Miedzianej Górze , gdzie miałem przyjemnośc spotkac sie z jednymi z organizatorów tej imprezy. Byli Piotr Życzyński i......Nasz kolega z Klubu Pancin. Wreszcie miałem przjyemność spotkać go osobiście. Impreza zapowiada sie pod względem sportowym jeszcze bardziej atrakcyjnie niz Zlot Kabrioletów i Starych Samochodów.Próby mają byc jeszcze bardziej "sportowe" i stawiajace na umiejetności kierowców.Okazuje sie ,że ilość miejsc jest naprawde ograniczona ,gdyż już jest 20 zgłoszeń ( a miejsc tylko 50 )..............Proponuję sie sprężyc i zadeklarowac swój udział..........Impreza owszem droższa niż wspomniany Zlot , ale za to moim zdaniem bardziej ciekawa...................No i organizator jest z Beemka - Klubu...............PZDR - henry
_________________ HENIEK
Klubowicz
BMW E30 325i (szpera 3,25) z s50b32 - made by MGarage &(suspension) Lukas Performance !
Ale będzie jeszcze coś.......!!!
..Witam !! Jak masz wątpliwości to napisz e-mail'a do Piotrka Życzyńskiego z CLASSIC AUTO - jego adres : piotr@atrium21.pl
PZDR - henry
_________________ HENIEK
Klubowicz
BMW E30 325i (szpera 3,25) z s50b32 - made by MGarage &(suspension) Lukas Performance !
Ale będzie jeszcze coś.......!!!
Panowie , a co powiecie o aucie Mazda mx-5 - patrzyłem w katalogu aut na 96 rok i to jest mały kabriolecina z silnikiem z fiata barchetty 131 koni - gdzie to jechało w rajdach? nie wykpiwam tego ale nie za bardzo znam historie sportowych klasyków ; może któryś z Was coś wie i czy Henry startuje fiatem ?
Panowie , a co powiecie o aucie Mazda mx-5 - patrzyłem w katalogu aut na 96 rok i to jest mały kabriolecina z silnikiem z fiata barchetty 131 koni - gdzie to jechało w rajdach? nie wykpiwam tego ale nie za bardzo znam historie sportowych klasyków ; może któryś z Was coś wie i czy Henry startuje fiatem ?
Oczywiście, że Henry startuje Fiatem, jak zwykle.
Przecież gdyby było innaczej, to pewnie by ciężko się rozchorował!!!
Życzę ładnej pogody i samych sukcesów.
Pozdrowienia i całuski - M.
Witam !! Wróciłem z toru .Jest fajnie ale konkurencja ostra............Cała masa Porsche.....
Ale treningi fatalne. Jechało sie minute po torze a stało się w kolejce z pół godziny w oczekiwaniu na nastepny przejazd........Jest kilka "beemek" 1502 , 628 , M3 e30 , --- Z "naszych" był Pawełm5 , a Pancin "robi" za Dyrektora całej imprezy , czyli górą nasi.......PZDR - henry
_________________ HENIEK
Klubowicz
BMW E30 325i (szpera 3,25) z s50b32 - made by MGarage &(suspension) Lukas Performance !
Ale będzie jeszcze coś.......!!!
Z "naszych" był Pawełm5 , a Pancin "robi" za Dyrektora całej imprezy , czyli górą nasi.......PZDR - henry[/quote] czyli nie mogę jachać ku zdziwieniu zawodników- tak to jest.
Bardzo dużo aut i Pan Rafał Płatek jadąc Alfą którą pamiętacie z 10.06 niezle sobie radził, zwracałem uwagę na osiągane przez niego czasy i winika z tego ze poradził bym sobie bez większych problemów i w tym upatruję zakaz startu bo jechała np e30 2.0 , Lancer EVO 7-totalna kompromitacja i jeszcze kilka można znalezć przykładów aut i słabych umiejętności kierówców ;pomijam fakt nie starujących ok. 5 aut a zgłoszonych na liście.Impreza przepiękna , pogoda dopisała, uczestnicy mogli się najezdzic do woli a trasy naprawdę ułożone pod duże auta co potwierdzają kierowcy będący przynajmniej raz na superoesie.
Paweł, to że jechały auta typu MX-5 czy Lancer Evo VII, wynika z tego, że Classic Auto zaprosiło na imprezę ludzi związanych z redakcją. I tylko dlatego została stworzona klasa "gość", w której te auta startowały. Nie znam powodów, dla których nie zostałeś dopuszczony do zawdów, bo nie do końca potrafię ocenić, które auta z lat 90'tych są określane mianem klasyków, a które nie.
Henry, aż tak wolno szedł ten trening? Ja miałem tyle spraw na głowie, że nie przyglądałem się całości zmagań treningowych. Muszę pomyśleć nad inną koncepcją wolnych treningów. Założenie było takie, żeby było maksymalnie bezpiecznie.
Ale chyba się ludzie wyjeździli do woli w sobotę, bo pod koniec jazd dowolnych zostało w akcji ok. 5 aut jeżdżących w kółko.
Witaj Marcin !!! Pisze te słowa specjalnie do Ciebie , by teraz z perspektywy czasu i naczej spojrzec na trening i przyznaje uczciwie , ze fakt ,bezpieczeństwo przedewszystkim i lepiej bylo postać w "korku" oczekując na wjazd niz rozwalic sie w jakiejs kolizji na własne życzenie...........Widać to było w wolnych jazdach w sobote , gdzie na ich początku pare aut staneło na torze.. Pomysł i organizacja wzorowe , szczególnie dobrym pomysłem byl powrót państwową droga po próbie "w górę" , zaoszczędzilo to mase czasu , tu Twój pomysł takiego "powrotu" mógłby podchwycic Automobilklub.............Jeszcze raz moje wyrazy uznania dła Ciebie za pomysły prób.
Generalnie , bardzo mi sie podobało , szkoda tylko ,ze człek nie jest młodszy i umiejętności nie te ...................Pozdrawiam - henry
PS. Ale niektóre czasy miałem lepsze od BMW MPower E30..............
_________________ HENIEK
Klubowicz
BMW E30 325i (szpera 3,25) z s50b32 - made by MGarage &(suspension) Lukas Performance !
Ale będzie jeszcze coś.......!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach