BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
linka gazu e34
Autor Wiadomość
wuemka 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2009
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-12-14, 00:16   linka gazu e34

Witam!
Jako że jestem nowy na forum (każdy tak chyba kiedyś zaczynał:D) i mam pewien problem, postanowiłem poradzić się tych starszych i bardziej doświadczonych wyjadaczy ^^,
więc do rzeczy. spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka, mianowicie jadąc sobie spokojnie w sobotni wieczór do domu, usłyszałem delikatny stuk (czy może był to strzał..), obroty silnika spadły do wolnych, pedał gazu stracił 90% swojego oporu, czyli luźno się wciska, ale nie ma to żadnego przełożenia na stan obrotów silnika. Diagnoza która przyszła pierwsza na myśl - linka. chyba co do tego nie ma wątpliwości. skulałem się jakoś do autobusowej zatoczki, po czym szybki rzut oka pod maskę. linka jest na przepustnicy zamocowana, tylko że można ją luźno wyciągnąć z 'pancerza' w którym normalnie powinna siedzieć i raczej się z niego nie ruszać :D znaczy się wszystkie symptomy raczej się zgadzają, i z tego wniosek że musiała puścić gdzieś przy samym pedale. teraz tylko tak. rozumiem, że z tą sztuką już raczej nie da się nic zrobić, nadszedł czas aby jej miejsce zajęła nowa. i tu pojawiają się.. dwa pytania. nigdzie nie mogę znaleźć linki do e34 z silnikiem m30b30. czy mogę zastosować jakąś z innego silnika? w ogóle sprawdzając po numerach części pokazało mi, że były one montowane w 530i, 535i, 730i, 735i. ani do siódemek ani do 530 w intercarsie nie mają takowych, ale za to do 535 i owszem, z adnotacją w opisie że jest to częśc do bmw 525i. no i dlatego już jestem głupi i wolę zapytać specjalistów :D druga sprawa to czy coś poza samą linką jest podejrzane o uszkodzenie i bycie kandydatem do wymiany? i pytanie nr 3 (ostatnie :D ) to czy posiadając kanał, podstawowy zestaw narzędzi, wiedzę teoretyczną i praktyczną jestem w stanie sam się tej naprawy podjąć?

uff.. dobra, to chyba na tyle.. myślę, że temat wyczerpałem, przedstawiłem jak mogłem najlepiej.. mam nadzieję, że któryś/aś ( :wink: ) z forumowiczów mi pomoże, bo zima idzie, a autko niejeżdżone w tym okresie najbardziej chyba niszczeje..


ach, no tak. gwoli ścisłości - szukałem podobnych tematów - nie znalazłem :D
_________________
bo prawdziwy facet ma wał, a nie przeguby!
Ostatnio zmieniony przez wuemka 2009-12-14, 00:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17