I pewnie cała masa innych cudów, o których dowiem się podczas eksploatacji
Podziękowania dla Przemassa, za cynk o aucie i Brunerowi za pomoc w przytaszczeniu go z Zielonej
do zrobienia
Na pierwszy ogień idzie:
- szambo do poprawki (albo instalka z blosem lub sekwencja)
- instalacja czujników parkowania (bo żona też będzie jeździć czasem )
- poprawki pakietu shadow line (zderzaki itp..)
Zdjęć nie mam na razie. Zapodam tylko fotkę od poprzedniego właściciela Jak porobię foty, to zapodam
_________________
Ostatnio zmieniony przez kafarek 2008-05-31, 17:27, w całości zmieniany 5 razy
W tych czasach nie było ASC+T. Było samo ASC. Zrób coś z lewym kierunkiem bo wypadnie i popraw maskę, bo niespasowana. Wywal mikser i daj jej w końcu odetchnąć.
Ale malkontent ze mnie Pochwal się ile Cię kosztowała. Gratulejszyn foteli sport z przodu.
Masz rację, w numerze VIN jest samo ASC. Auto jednak jest nieseryjne, bo poprzedni właściciel miał do niej złota rączkę i katalogowy spis się różni znacznie od stanu teraz.
co do kierunku, to już to naprawione zostało. Maska spasowana
bmw735il napisał/a:
Pochwal się ile Cię kosztowała
duuuuzżo nerwów O kasie dżentelmeni nie rozmawiają a co do foteli, to na prawdę wygodna sprawa
metaldaw napisał/a:
w piatek zrob fotke Twojej Krazownika przy moim scigaczu
Gratulejszyn no no no to już teraz chyba cię nie przeocze jak będizemy się mijać na trakcie
metaldaw napisał/a:
w piatek zrob fotke Twojej Krazownika przy moim scigaczu
Bedzie wyglądało jak Dawid i Goliat
_________________ Jest piękna, cudowna, wspaniała i szybka, lubi jak naciskasz przyśpieszając wtedy wie jak ciągnąć..............paliwo ze zbiornika...to twoja beemka.
fajny wypas i mój ulubiony kolor w starych w starszych Beemkach, szkoda tylko, ze automat...
czekam na reszte fotek...
Automat w siódemce to podstawa prawdziwego komfortu, sam jak kupowałem swoją to się cieszyłem, że trafił mi się manual, ale jak przejechałem się e32 kolegi w automacie dopiero zobaczyłem co to znaczy prawdziwa jazda siódemą, dla pełni szczęcia ten samochód musi być w automacie, już totalnym wypasem są skrzynie w e38 gdzie dodatkowo możemy zmieniać biegi ręcznie.
pozdrawiam
o==00=oo
_________________ Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz
Dzisiaj wywaliłem szambo sróbkowe z dolotu i pojezdziłem troszkę na PB w systemie jedynkowym
1 - pełen but
0 - noga na podlodze
Moje spostrzeżenia... mniam
Zdecydowałem się na szybką instalkę BLOS'a. Sprzęt niezbedny do instalacji kupiłem i czekam na przesyłkę. Przy dobrym wietrze w poniedziałek montarz
Swoją drogą ciekawi mnie jak blos się będzie sprawował u mnie. Czytałem, że do M30 jest to jedno z lepszych rozwiązań jeśli chodzi o szambo i wielu sobie chwali. Muszę to poczuć na własnej skórze
w końcu fotki Numerów nie zmieniałem, bo i po co, jak nieaktualne? Auto nie specjalnie sprzątnięte, bo bardzo choruję od dłuższego czasu inie mogę się pozbierać.. Z nowości, to dowiedziałem się, że ostatni bieg w tym automacie wrzuca się przy prędkości zbliżającej się do 230 km/h
A z blosem na razie pass, bo mam padnięty parownik. Trzeba szukać czegoś wydajniejszego.
Pozdrawiam i czekam na komentarze
Kafarek
_________________
Ostatnio zmieniony przez kafarek 2007-02-27, 08:00, w całości zmieniany 1 raz
niejaki doktor G tez mial 7deme i chyba nawet podobny kolor . uwazaj Kafarek bo chłopaki z biura antykorupcyjnego pewnie juz weszą autko miodne no i kolor najlepszy do bety :
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach