Model : BMW 320i coupe
Rok prod.: maj 1985
Przebieg: 170.000 KM
Silnik: M20B20 125KM
Zawieszenie: M-technic
Wyposażenie:
- BMW sportsitze
- kierownica M-technic
- elektrycznie sterowane lusterka
- szyberdach
- radio bavaria III
- skisack
- podgrzewane spryskiwacze przedniej szyby
- felgi aluminiowe BBS 15 cali
- podwójny układ wydechowy od modelu 323i
- halogeny
_________________
Ostatnio zmieniony przez lagadula 2007-10-01, 17:40, w całości zmieniany 2 razy
Ślicznotka ! Jak dla mnie rewelacja.Uwielbiam takie zadbane auta utrzymane w stylu classic. Jeszcze nie miałem przyjemnosci widziec na zywo ale mam nadzieje ,ze niedługo bedzie okazja.
Kuba, bardzo ładny wozik, nawet gała zmiany biegów "z lat"
czy to to auto będzie przerabiane do sportu?
ps.Piotrek, aleś pojechał z tym najsłabszym autem - a Twoje M20 nie jest najsłabsze w Krakau
najszybsze napewno nie - bo ta Twoja wzbudzająca powszechny podziw gleba... to nie na Wasze koleiny... hihi
_________________ Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
Robert ale mnie nie chodziło o moc silnika... poza tym gdybys tak zglebował jak ja to w normalnej jezdzie nie byłoby róznicy w osiągach bo jechałbys tak samo jak ja
Okej piekna becia kolejna do kolekcji na kalandarz roku 2007 - obstawiam wrzesien.
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
aha , co do wygladu to podobno byla cala malowana,odnowiona,odrestaurowana wiec dlatego taki super stan.
idealne autko na wystawe klasycznej pokazowej e30.
hehe dzieki panowie za miłe słowa. Trochę pracy przy niej było, ale tez trochę jeszcze zostało. Wymieniam amorki bilesteina B6 które juz mają troche lat - na nowe. Przy okazji założe krótsze sprężyny i przestaniecie sie czepiać. Poza tym ona wcale tak wysoko nie stoi w porównaniu do zwykłego zawieszenia .
A co do mocy... cóż parę osób już sie przekonało co moje auto potrafi.... wczoraj pan w szerokiej lampie 320i niestety pozostał daaaaleko w tyle.
Oszczedzam ją jak mogę. Nie słuzy do jazdy na co dzień wiec każdą wolną chwilę staram sie poswiecic na doskonalenie jej.
http://img376.imageshack....44/moja24ca.jpg
z innego auta, ale pokazałeś na przykładzie swoje - może ktoś zmienił z 3-biegowego na 4-ro... nieważne...
mam jeszcze pytanie - te chodniki gumowe -masz orginalne? jak tak to ile dawałeś, i może jakieś foto jak one dokładnie wyglądają... niedawno maglowaliśmy ten temat w Offtopicu
http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=16017
nic konkretnego z niego nie wynikło...
pozatym nie widać siłowni i tego radyjka Bavaria III! jeszcze jedna sesja foto
_________________ Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
Dywaniki są gumowe, BMW, orginalne, takie były w Beci jak ją przywiozłem.Z tyłu profilowane. Pokrętło napewno nie było zmieniane. Bavaria odpoczywa w domku (założyłem mało rzucające sie w oczy CD)
Wąska lampa i za to plus u mnie z zawiasem coś zrób bo ten jest troche Pozatym jestes zwolennikiem classic stylu wiec tylko pielęgnuj ją zeby jak najdłużej była taka jaka jest..
Moze to nie tyle kwestia zawiasu co opon? Lagadula pisal chyba gdzies ze ma 185/60 czy cos w tym stylu, a zawias to Mtechnic, wiec nie takie enduro, ale w polaczeniu z malym kolkiem moze tak wygladac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach