Witam, oto moja pierwsza e30, sprzedana już bardzo dawno. Zagazowane M10B18...
A oto moja obecna e30 jakiś rok temu, rocznik 1983, moje oczko w głowie:
Zdrowe do bólu M20B20 na L-Jetronicu. Przebieg w tej chwili 170tys oryginalny na 100%.
Wyposażenie:
-checkpanel
-lewe lusterko elektryczne
Koniec...
Prawego nie było nawet w seryjnym wyposażeniu wtedy.
Goła jak święty turecki jednym słowem...
Jedyne co nie ori na niej to jak widać felgi, których obecnie już nie ma oraz sprężyny H&R -35/-35 na seryjnych amorkach Monroe.
Końcem ubiegłego roku przeszła kompletny remont mechaniczny: zawias+ hamulce, osprzęt silnika (remont zrobił mój kumpel i zarazem poprzedni właściciel autka jaszcze za swojej kadencji), elektryki nie trzeba było w zasadzie ruszać.
Wnętrze wyglądało tak:
(Zaznaczam, ze fotel kierowcy spalili gnoje, którzy chcieli podpalić całe auto, ale im się nie udało na szczęście)
Z tego wnętrza na razie został tylko fotel kierowcy zainstalowany żeby można było przejechać od blacharza do lakiernika, ale o tym za chwilę...
Po przedświątecznym remoncie i pozbyciu się felg wróciła na słoneczka, dostała zapobiegawczo rozpórki od inż.Nakrętki i wyglądała tak:
Wykładzina w bagażniku zostanie oczywiście wymianiona na nową.
Po świętach została doprowadzona do wyglądu fabrycznego i wyglądała tak:
Od zimy zmieniło się sporo, ale do końca jeszcze daleko, bo auto ma być funkiel nówka z którejkolwiek strony by na nie nie popatrzeć. Jak widać nawet najzdrowiej wyglądająca wąska lampa może kryć rudą szmatę, której nikt nie lubi:
Z blach sprzed remontu na aucie została podłoga, która już raz była robiona, więc teraz tylko ją poprawiono, dach, pas tylni, maska i klapa bagażnika. Resztę odbudowano na zdrowych używkach lub nowych częściach.
W tej chwili autko jest na odtłuszczaniu u blacharza skąd za tydzień/dwa ma jechać do lakiernika nabrać kolorku, oczywiście zostaje ori kolor. Potem wraca jeszcze do blacharza na konserwację oczywiście.
W międzyczasie kompletuję gadżety i mam jak na razie:
-komplet ori kluczy do schowka
-lusterko wsteczne M-technik
-OBC I
-sportsitze, które pójdą do obszycia zbliżonym jak najbardziej do ori materiałem
-latarkę ze schowka
-kierownicę MT I, która wraz z kompletną dźwignią ręcznego została obszyta już skórą:
Jak widać mieszek dź.zm.biegów również jest nowy.
Po zakończeniu prac autko stanie na felgach 16''ALPINA kupionych od Stammka.
Nie planuję dokładek, ale jeśli trafi się okazyjnie MT I to nie mówię nie. Silnik na 95% zostaje na miejscu, chociaż te 5% to łomoczące się w głowie B25 i B27.
Jak na razie tyle, z dalszych wyników prac postaram się z wami dzielić na bieżąco. Całość mam w planach złożyć do końca października. Niestety nie jestem obecny ciałem przy tych wszystkich pracach nad czym ubolewam, ale poskładanie do kupy wszystkich zgromadzonych części zostawiam już sobie.
Czekam na opinie.
Pozdro, Karim.
_________________
Ostatnio zmieniony przez bekkouche 2009-12-21, 14:14, w całości zmieniany 3 razy
Jam zobacze ja z mt1 to nie dostaniesz alpin
Nie zakladaj zadnych zbednych plastikow...jedyne o co bym sie pokusil zeby byl komplecik do kolek to ori dokladka alpiny z przed 85r od desste.
Jakbym zobaczył w swoim samochodzie tyle rdzy to bym się raczej poddał Gratuluję samozaparcia Chyba musiała dużo czasu już spędzić w Polsce że tak ją zeżarło.
_________________ Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me !
Ostatnio zmieniony przez MAJSU 2009-07-13, 14:07, w całości zmieniany 1 raz
Zderzak już jest dobrze zamontowany, a w zasadzie te nakładki na jego końcach przy nadkolu. Ruda na bębnach to tylko tymczasowy widok ze względu na przyszłe zmiany. W planie troszkę niżej przód (20mm), konwersja na grubą lagę i tarcze z corrado i porządne zaciski z przodu, tarcze i stabilizator na tył, bo teraz go nie ma w ogóle jeszcze, dystanse rozsądne oraz jednak przeszczep na M30B35 albo coś ciekawszego jeśli uda się to zakupić. Wnętrze wciąż jest ori, ale już niedługo. Do świąt powinna całość być już poskładana ostatecznie. Ma to być 100% cywilny samochód z zębem i do tego właśnie zmierzam.
Pozdro.
_________________
Ostatnio zmieniony przez bekkouche 2009-11-07, 22:48, w całości zmieniany 1 raz
Ooo, nareszcie moje klimaty Przepiękna jest!! Mega dobrze wygląda na alpinach!! nic bym nie zmieniał oprócz doprowadzenia detali do stanu fabrycznego. Popraw jeszcze plastiki i naprawde wymiata jak dla mnie. A moze masz więcej jakichś fotek?? Chętnie obejrze przy normalnymświetle.
Kwestia gustu. Ten kolor to monacoblau z palety BMW, więc wciąż obracamy się w obrębie marki, a mówiąc szczerze znudziły mi się srebrne auta. Jak mi się znudzi ten to kto wie- być może prysnę na ori przy następnym remoncie Oby nie nastąpiło to jednak zbyt szybko.
Dzięki Daan. Mam nadzieję, że po zakończeniu prac efekt będzie zadowalający najbardziej wybrednych fanów marki. Tymczasem poszukiwania porządnego dawcy m30b35 przeciągają się z braku kandydatów. Jeżeli ktoś coś wie to proszę o kontakt. Zaznaczam, że silnik ma być w stanie jak najbardziej zbliżonym do doskonałego.
[ Dodano: 2009-12-06, 16:17 ]
Tak jak mówiłem, powoli do celu...
Było sobie M20:
Hamować czymś trzeba, zaciski z e23:
Przykry widok, e30 bez serca... Na szczęście nie na długo:
[ Dodano: 2009-12-08, 23:22 ]
M30 na miejscu. Mały problem wyskoczył z zawieszeniem. Z przodu jest za wysoko... 20mm w dół i będzie pięknie. Tył zostaje po staremu.
[ Dodano: 2009-12-20, 21:42 ]
Kolejne zmiany...
Miały być takie, czyli tarcze 280mm i zaciski ze23:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach