Rok produkcji 1989 silnik m42b18. Pierwotnie był silnik M40b16 lecz po 2 latach użytkowania zaczęło brakować mocy. Doszedłem do wniosku że najtańszym sposobem na dodatkowe konie będzie swap.
Silnik od "kolegi z forum" miał być w stanie igła. Niestety nie był........ Pozrywane gwinty, grzechoczący rozrząd i wiele różnych niespodzianek. Usterki zostały usunięte (wymiana rozrządu) i autem nie jest już strach wyjechać na miasto.
Jak to na 318is przystało hamulce zostały odpowiednio zmodyfikowane:
- serwo razem z pompą z 325ix
- tylne bębny zastąpiły wahacze z tarczami, na przód trafiły wentylowane tarcze hamulcowe
- nowy układ miedzianych i elastycznych przewodów hamulcowych
- zregenerowane i pomalowane (na szaro ) zaciski hamulcowe
Zawias:
- sprężyny h&r -40/-40mm (na przyszły sezon mam nadzieję że będzie niżej)
- prawie całe zawieszenie zostało wymienione na nowe
- amortyzatory bilstein b6 będą montowane w czasie remontu reszty przedniego zawieszenia
- z tyłu został zamontowany stabilizator przechyłu
- zostało dołożone wspomaganie kierownicy oparte na maglownicy z e36
Nadwozie:
- bezwypadkowe 4 drzwiowe bez żadnych tuningów
- oryginalna dokładka przednia z ISa
- black bosch made in Wrona
- oryginalny shadow line
- w garażu czekają progi od touringa i oryginalna lotka na klapę. nad ich montażem ciągle się zastanawiam, boje się że auto zrobi się trochę ciężkie optycznie.
Wnętrze:
- sportsitze i tylna kanapa z zagłówkami
- OBC I
- kierownica Luisi średnicy 29 cm
- oryginalna roleta tylnej szyby
- elektryczne szyby i lusterka
- szyberek niestety korbomatic
- boczki z szarym materiałem
Audio:
- jednostka centralna Pioneer 3730MP
- 4 głośniki + oryginalne tweetery w trójkątach
- na dniach magnat classic 360 i jakiś sub.
Felunek
- bbs 15" 205/55/15 (na zdjęciu)
- słoneczka 14" na zimę
- 17" Masitaly na lans (aktualnie są odnawiane)
Zima
17 cali lansu:
Auto nie było by tak piękne (przynajmniej dla mnie) gdyby nie moja ukochana Karolina
_________________
E30 + E91
Ostatnio zmieniony przez High-Tech 2009-03-05, 23:31, w całości zmieniany 4 razy
Podoba mi się, natomiast bym wolał tamtego oryginalnego bbsa, -60 z przodu h&r i czarny pas baranka tam gdzie ma być razem z czarnym spoilerem is Rozmiar opon w bbsach mi się też podoba.
śliczna jest ta sztuka Ale na żywo dużo lepiej sie prezentuje
Pozdro
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Dzisiaj właściciel przy pizzy zwierzał mi się,że chce zakładać neony pod auto, bo chce powyrywać lachony Odmawiałem mu to,ale chyba nie dał się przekonać
ładny sedan. wizualnie bardzo poprawny choć ja i tak bym jeździł na czarnej nerce, poza tym to chętne bym posłuchał jak twój IS mruczy na nowym łańcuszku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach