No wiec w lipcu nabyłem taką oto wąsko lampę. Auto jest z przełomu 83/84. Z wyposażenia: elektryczne szybki, uchylne tylnie lufciki, szpera, abs, sports sitz, elektrczna antena to chyba tyle. Autko jest w naprawde bardzo dobym stanie, lakier oryginalny burgund rot metalic, nie ma żadnej rdzy Przebieg to 213 tysięcy z groszami, oryginalny, mam książkę od auta. Pierwszy właściciel miał ją 20 lat, auto od 2004 w polsce. Teraz co zrobiłem do tej pory: cale hamulce, całe zawieszenie, wszystkie oleje, popoprawiałem troche blacharkę ( standardowe wnęki za kołami w bagażniku. Starczy tego nudnego opisu już czas na foty:D
Oceniajcie:)
Ostatnio zmieniony przez center 2008-11-16, 17:13, w całości zmieniany 2 razy
No ładna wąska, wygląda na zadbaną, pokaż foty wnętrza. Do tego słuszny motor , że jeszcze mozna takie znaleść.
_________________ Auta dzielimy na: dobre, bardzo dobre i auta niemieckie,
Auta niemieckie dzielimy na: dobre, bardzo dobre i BMW,
BMW dzielimy: na dobre, bardzo dobre i E-30
Ostatnio zmieniony przez ANDRZEJ-BIELAK 2008-11-02, 11:25, w całości zmieniany 1 raz
Co do wnętrza to fotele strasznie zniszczone i boczki poprzedni użytkownik zamontował na wkręty. Wnętrze nie typowe bo beżowe. Co do modów hmm sam nie wiem mam dokładkę przednia helli do wąskiej i spojler mtecha I na tył w przyszłym roku założę pewnie. Soczewkę wrzuciłem bo jest ksenon wsadzony. Zawias Ta technixa ale jakoś średnio jestem zadowolony . A silniczek na wiosnę będę robił po płyn chłodniczy sączy mi się spod uszczelki głowicy, wiec zrobi się remoncik kapitalny:) Auto ma zostac w oryginale, nie będzie żadnego innego silnika niż m20, KLASYKA ZOBOWIĄZUJE:)
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
zajebiaszcza a najbardziej zajebiaszczy jest silnik 150KM starego m20 potrafi swoje wiem, że jest kilka małych szczególików, które wm20b23 potrafią popsuć humor, le generalnie kozacka
Nie tjuninguj, nie wkładaj malej kiery od niewiadomoczego, nie wyciągaj nadkoli, nie wystawiaj opon za błotniki, bez dystansów,
siema, widziałem ja jak byleś wy urzędzie rejestrować bo stała bez blach na parkingu ogólnie bardzo ładna a środek to już w ogóle to jest sport sitz czy recaro tak mi sie coś zdawało, a przypadkiem ten silnik w tym roku nie miał niecałych 135km? dopiero w 85r zrobili 150km hmm?
siema, widziałem ja jak byleś wy urzędzie rejestrować bo stała bez blach na parkingu ogólnie bardzo ładna a środek to już w ogóle to jest sport sitz czy recaro tak mi sie coś zdawało, a przypadkiem ten silnik w tym roku nie miał niecałych 135km? dopiero w 85r zrobili 150km hmm?
pozdro
racja, nie spojrzałem na rocznik, 139KM, 205Nm, 8,8 do paki - dane seryjne
elastyczność - 40-100 na IV 16,8s
60-120 na V - 26,1s
siema, widziałem ja jak byleś wy urzędzie rejestrować bo stała bez blach na parkingu ogólnie bardzo ładna a środek to już w ogóle to jest sport sitz czy recaro tak mi sie coś zdawało, a przypadkiem ten silnik w tym roku nie miał niecałych 135km? dopiero w 85r zrobili 150km hmm?
pozdro
racja, nie spojrzałem na rocznik, 139KM, 205Nm, 8,8 do paki - dane seryjne
elastyczność - 40-100 na IV 16,8s
60-120 na V - 26,1s
a tak spojrzałem na dane
Z tego co ja wiem do od 09.1982 do 08.1983 323i miało 139 koni a później już po 150. Ja mam wersję na rynek szwajcarski i mam takie ustrojstwo do doprowadza powietrze z obudowy filtra powietrza do kolektorów wydechowych, żeby spaliny były "czystsze". Ale wywali się to na wiosnę:D , w dowodzie mam 96 kw wpisane.
Ostatnio zmieniony przez mativ8 2008-11-16, 19:18, w całości zmieniany 7 razy
Doszły nowe graty ale pewnie dopiero na wiosnę założę bo nie ma $$$ na lakierowanie:( Dokładka helli do wąskiej lampy i spojler m-techa I wyrwany za 70 zł bo koleś nie wiedział co sprzedaje:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach