Witam
Moja historia z e30 zaczeła się w 2004 roku kiedy sprowadziłem sobie z Niemiec model 318iS w kolorze brillantrot. Jeździłem nim 4 lata i niestety w marcu tego roku miałem większego dzwonka i auto nadawało się na złom. Silnik z auta naszczęście się uratował i zacząłem szukać nowej e30, żeby wszystko przełożyć. Po miesiącu szukania znalazłem idealny egzemplarz:
BMW 318i rok produkcji 08.1989
1 właściciel w Niemczech , 100% bezwypadkowy , oryginalny lakier
- kolor SCHWARZ
- silnik M42B18 wraz ze skrzynią od isa
- przednie grube lagi, tylne wahacze z tarczami od iSa
- zawiaszenie 60/40
- szpera 4.27
- felgi tył Remotec A 9x16 ET15 przód Borbet A 7,5x16 ET 20
- czarne lampy przód , Xenony firmy AL (BOSCH) 4300K
Pierwsze 3 fotki pzedstawiają auto w stanie jakim przyjechało z Niemiec, reszta jest po zmianach.
Ostatnio zmieniony przez center 2008-10-21, 10:53, w całości zmieniany 13 razy
Fajny IS i po twoich zmianach bardzo dobrze teraz wygląda ja tylko zmienił bym na czarną nerkę
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
naprawde mało takich e30 u nas.ostatnio tak podobała mi sie Kuzyna z Podkowy Leśnej który zreszta odezwał sie tu w tym poscie powyżej.pozdrawiam
_________________ POSIADANIE BMW JEST ZAWSZE SUKCESEM.TO NIE PODLEGA DYSKUSJI.ALE BYLOBY LEKKA PRZESADA TRAKTOWAC SAM DOWOD REJESTRACYJNY JAKO PRZEPUSTKE DO ELITY SPORTOWYCH SAMOCHODOW
Witam ponownie
Założyłem w końcu Keskiny KT1 9x16 et15 4 sztuki, listwę pod przednim pasem od iSa.
Oto kilka fotek jak teraz się prezentuje, czekam na wasze opinie :
Tylne amortyzatory boge m technikowskie utwardzone na beton w specjalnym zakładzie, ranty w tylnych nadkolach zagięte. Jest firma w Warszawie co zagina dobrze ranty, że farba nie odchodzi. Na codzień jak jeżdzę to nie obciera opona o rant ale jak jechałem na wakacje w 2 osoby + bagaże i pełny zbiornik paliwa to na wiekszych wybojach tarło.
Przednie amortyzatory bilsteina ale nie wiem dokładnie jakie.
Tylne amortyzatory boge m technikowskie utwardzone na beton w specjalnym zakładzie, ranty w tylnych nadkolach zagięte. Jest firma w Warszawie co zagina dobrze ranty, że farba nie odchodzi. Na codzień jak jeżdzę to nie obciera opona o rant ale jak jechałem na wakacje w 2 osoby + bagaże i pełny zbiornik paliwa to na wiekszych wybojach tarło.
Przednie amortyzatory bilsteina ale nie wiem dokładnie jakie.
Dzięki za informacje.
Pozdrawiam
_________________ Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
Jeżeli chodzi o plany to przed zimą nic narazie nie robię ze wzgledów finansowych. Kilka dni temu miałem sesję fotograficzną do bmw trends, dlatego założyłem keskiny , listwę od isa i pare dupereli porobiłem. W zimę auto będzie stało w garażu, przez ten czas bym chciał jeszcze założyć przednią rozpórkę, czarne skóry recaro, nakładki progowe bmw. W dalekiej przyszłości myślę o silniku 3.8 od M5 ale to będą naprawde odległe plany
Wczoraj mijaliśmy się na moście gdańskim, mega wyglada. Lakier to chyba w niej w dobrym stanie jest, malowana świeżo co?
_________________ Uwaga! Zachodzi przy skręcie.
Bilstein B12 on board.
1/4 mili w bmw jest jak lowienie ryb z dziwka...jest fajnie ale nie do tego służy.
www.Fajna-Felga.pl
e34 m60b40 missle car
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach