Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sie 2004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2004-12-18, 16:57
Szczeze mowiac to na razie takie auto nie ma zadnej wartosci kolekcjonerskiej. Rocznik 87 to jeszcze nie Youngtimer (umownie ustala sie, ze youngtimer powinien miec nie mniej niz 25lat). Nie jest to samochod ani stary ani wyjatkowy, poza tym jest ich sporo. Mysle, ze nalezaloby poczekac jeszcze 10 lat i wtedy takie auta zaczna osigac ceny podobne do tych jakie maja teraz E21 320, czyli okolo 2000-3000 Euro.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Kwi 2004 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2004-12-18, 17:50
Oczywiście jeśli jest to auto w stanie kolekcjonerskim to jego wartość będzie zdecydowanie odbiegała od średniej wartości danego modelu na rynku, także nie do końca zgodzę się z przedmówcą że nie stanowi żadnej wartości kolekcjonerskiej, myślę że jakbym trafił na takie auto w stanie naprawdę idealnym to byłbym w stanie zapłacić za nie np. 2 razy tyle ile kosztują podobne samochody w "normalnym" stanie.
Pozdrawiam
Sosen
_________________ Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz
e36 318ti compact szrotex
Anonymous Gość
Wysłany: 2004-12-19, 00:44
Ja równiez uważam że stanowi jakąś konkretną wartość o ile stan jest naprawde dobry...
520 jak 520, ale spróbuj sam znalesc naprawde zadbaną i w dobrym stanie 535 cena mówi sama za siebie...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sie 2004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2004-12-19, 01:03
titto napisał/a:
Ja równiez uważam że stanowi jakąś konkretną wartość o ile stan jest naprawde dobry...
520 jak 520, ale spróbuj sam znalesc naprawde zadbaną i w dobrym stanie 535 cena mówi sama za siebie...
pzdr
titto
M535i albo M5 to zupelnie inna historia.....te auta sa rzadko spotykane a tym samym cenne, natomiast 520 wyprodukowano co nie miara.
87' 520 w bardzo dobrym stanie bedzie oczywiscie drozsze od 87' 520 w srednim stanie, ale trudno tu mowic o aucie kolekcjonerskim. Gdyby to byla 77' E12 520 to co innego.........
M535i albo M5 to zupelnie inna historia.....te auta sa rzadko spotykane a tym samym cenne, natomiast 520 wyprodukowano co nie miara.
87' 520 w bardzo dobrym stanie bedzie oczywiscie drozsze od 87' 520 w srednim stanie, ale trudno tu mowic o aucie kolekcjonerskim. Gdyby to byla 77' E12 520 to co innego.........
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Kwi 2004 Skąd: z kreskówki ;)
Wysłany: 2004-12-19, 13:36
funnaki poinformuj czy znalazł sie konkretny kupiec
_________________ www.bmw-e30.pl
funnaki [Usunięty]
Wysłany: 2004-12-19, 22:58
jak narazie nikt sie nie odezwal. myslenie ludzi jest troche dziwne, wydaje im sie ze jak samochod ma 23 lata to juz szrot. dla takich ludzi nie liczy sie kto tym samochodem jezdzil i jak. wola kupic sobie nowego poloneza albo malucha . mam tez golfa mk1 z 1977 (do sprzedania) roku i wcale nie wyglada na ten rok. ostatnio ogladalem mk2 z 89 roku i na pewno nie byl w lepszym stanie niz moj. troche zjechalem z tematu, ale denerwuje mnie podejscie ludzi do starych samochodow. ja akurat bardzo lubie starsze produkcje. pozdrawiam
duchPW [Usunięty]
Wysłany: 2004-12-19, 23:56
to miej nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto myśli podobnie i potrzebuje takiego autka bardziej niż ty, a kaski mniej niż ty....
.... i tego ci życzę
pzdr
Mcinek dzieki za komplemen ze mam autko kolekcjonerskie:) tylko teraz ten dobry stan by sie przydal ale co tam remont trwa wlasnie rozbieram autko zobaczymy na wiosne co to bedzie
funnaki - czuję ten sam ból co Ty, jednak swiata i ludzi nie zmienimy. Na szczęście są jeszcze miłoscnicy 'szrotów' jak to o naszych autach mowia. A prawda taka ze 23 letnia buma jest sto razy lepsza od 2letniego poldolota
i szczerze wolałbym moją 23 letnia bumę niz nowego matiza, seicento czy co tam. Baa wolałbym nawet od lepszych produkcji jak honde... nowe BMW...
stare = dusza !!!!!!
a tak w sumie są dwa auta ktore ewentualnie mogłbym miec zamiast jednej bumy - Jeep Grand Cheerocke i Aston Martin Vanquish 9.
Ale chociaz jedna stara bunia musi być i MARZĘ o BMW E28 Alpina B7
_________________ Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60
# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA
Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
funnaki [Usunięty]
Wysłany: 2004-12-20, 10:28
a juz myslelem ze jestem sam tez wole moja cudo od tych nowych wynalazkow. teraz wszystko robia na jedno kopyto. w przyszlosci chcialbym miec BMW E24, ale chyba troche jeszcze bede musial poczekac. pozdro
tez mam upatrzoną E24 ale nie jest w zasięgu i dług nie bedzie. JEJ CENA UTRZYMUJE SIE NA POZIOMIE 20.000 Euro i na pewno nie spadnie. Dodam ze ma przez te prawie 20 lat przejechane 83000 km, regularnie serwisowana, wyposazenie skóra (RECARO), klima i to co lubimy najbardziej - potęzny silnik. Slowem M6 E24. kolor grafitowy metalic... 100% oryginał :D
mam jeszcze upoatrzone E30 M3 z silnikiem ALPINY b7...
cena 15.000 Euro
i E28 ALPINA B7 cena 14.000 Euro
pomarzyc... dobra rzecz , ale gdybym wygrał w totka - nie wahałbym sie in chwili.
mam nawet liste zakupów jakbym wygrał
- domek na przedmiesciach z garazami
- E30 M3 z silnikiem ALPINY b7 '88
- E28 ALPINA B7 '84
- E24 M635 CSi '84
- E24 ALPINA B7 '83/84
- E39 M5 '02
- E38 Schnitzer '98
- E9 3.0 CSL '73
- BMW Turbo concept 1972
- E20 2002 Turbo '73
- E21 320 turbo ' 78
- E3 z lat '70
- E12 z 1980 roku w wersji 520 z gaznikami WEBBERA
- mercedes jakis by ptaki z placu miały na co robic
+jakas laweta by móc tachać swoje zabawki ze sobą
pewnie jeszcze cos by sie znalazło
_________________ Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60
# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA
Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
funnaki [Usunięty]
Wysłany: 2004-12-20, 21:28
nie masz zbytnio wygorowancyh marzen mi na dzien dzisiejszy wystarczy e28, a tak za 5-8 lat chcialbym juz jezdzic e24 i mam nadzieje ze uda mi sie to bez wygrywania w totka (nie ma to jak trafic pare meczy w profku ) pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach