w moim posiadaniu od marca tego roku i w tym czasie niewiele sie zmieniło.
e30 coupe 86 rok oryginalna stara eta o przebiegu prawie 300 tys km całkowicie bezwypadkowa
co ma : kubły, szelki, golą blachę , szpere s3,25, ss, magiel z e36 compact 3,15 obrotu, silnik, kola, zawias i budę aaaaaa i dużo naklejek
co ma mieć : mocniejszy silnik, klapę i maske z emblematami, poprawki w zawiasie (poliuretany), zregenerowane tylne b6 b8, może pokuszę sie o lżejsze felgi, myślę tez ciągle nad tym co jeszcze można z niej wyrzucić
plany:
jutro zaczynam projekt 327i zobaczymy co wyjdzie, jak nie wyjdzie zawsze w odwodzie jest m52b28 ale wolałbym śmigać z hybrydą
kilka fotek , reszta w albumach :
moje pierwsze przymiarki do auta DZIEKI KRZYCHU!!!!!!!!!!!!!!!
wykres z hamowni borsk 2008
albumy:
borsk 2008 (jeszcze nie bylem właścicielem ale od tego momentu zaczyna sie moja historia z tym autem ):
Nie mogę uwierzyć że znalazłeś czas żeby coś na forum napisać. Chory jesteś i musisz w domu siedzieć czy jak Autko sympatyczne byłem wożony nim w Radomiu. Potrafi spowodować banana na twarzy
ok, ładnie, pięknie, tylko...... męskich nie było?
spoko auto, myślę, że po wybebeszeniu nawet lekko mniejsza od serii moc daje sobie znakomicie radę. Dupowóz jak znalazł.....a głośne to to nie jest?
bylo do dzis bardzo nawet glosne, ale wymiana łożysk z tylu znacznie uciszylo auto na codzien jezdze bez kanapy tył ale na trase zawsze zakladam bo echo z bagaznika strasznie męczy
[ Dodano: 2009-11-30, 22:28 ]
troche zmian:
kolektor, przepustnica, wtryski, listwa, regulator, komp m20b25 (stare)
glowica, guma, krokowy, wiązka z czujnikami w skrzyni stara eta
przeplywka m20b20
efekt : auto zapier...... strasznie ale....... niestety glowica za slaba i tlok zawor dogonil
dlatego:
na starą etę głowica z m20b25 się nie nadaje ........
na ten blok tylko czapka m20b20 ....... jakoś nie moglem się doczekać głowicy 731 i złożyłem wszystko na ory czapce ety niestety wszystko wytrzymało 40 km................
odpalenie za 2-3 tyg tyle czasu potrzebuje żeby wygonić inne auta z garażu i wziąć się za swoje
LUKAS, hamownia obowiązkowo zaraz po ułożeniu głowicy jeżeli nie będzie spełniać założeń silnik idzie weg i welkome plastik 2,8
This is one option that many have discredited over the years but has been proven to work quite well. Simply find a 2.7L ETA engine and swap on the complete head off of a 325i. This is all that is needed for the engine. The result is 8.3:1 compression which is on the low end for a NA motor but is perfect for a turbo car. In fact, cars with this setup have made over 400 rwhp with the stock ETA bottom end.
I chodzi właśnie o starą etę.
_________________ KreatywnaEkipa - odnawianie rowerów i części samochodowych
OMGWTFBBQ
Widzę że w końcu zabrałeś się za swoje autko no i czekamy na wykres
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
wałek rozrządu od 2,0?
na jakich tłokach i w jaki stopień sprężania celujesz?
jak by co to mam tłoki ze starej ety na cr 11:1
powodzenia i pochwal się wynikiem
_________________ e30 327i mit 3.91 sperre - laleczka sprzedana
e30 340i wide- aktualnie na tapecie
327i ożyło i ma sie dobrze wrażenia z jady bezcenne narazie nie ma gdzie przetestowac auta bo wszedzie bialo auto gubi trakcje na letnich oponach
kilka niewyraznych fotek z prac :
Wielkie podziękowania dala Roberta kate34 za ogarniecie ety kiedy ja zajmowalem sie m3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach