BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zamienie E28 520i '82 na E21 320i
Autor Wiadomość
bachus 
automotive designer



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-12-30, 23:41   zamienie E28 520i '82 na E21 320i

Witam. Mozliwe ze zmienie auteczko. Co prawda E28 mam od 14 wrzesnia, włozylem w nie prace i czas, kupe miłosci... jednak kolejnym ma byc BMW E21 320 + turbo 8) z koncówki lat '70. Poszukuje godnego nabywcy dla mojej niuni bądz lepiej (bardzo wskazane) kogos chętnego na zamiane E28 na E21 bym mogł poznac te auto. Poszukuje wersji 320i bądz 323 w stanie techn. podobnym do mojej czyli bez zadnych wad. :twisted:
Obiecuje ze auteczko trafi w dobre rączki i pozyje wiele wiele lat :)

320 turbo nie bedzie się juz raczej scigac, chociaz moze trzeba będzie pokazac kilku Calibrom w miescie jak i czym sie jezdzi. :) (zart)
E28 jest zadbana - ma jedynie wgniecenie niewielkie na lewym błotniku i prawy róg maski do poprawek lakierniczych.


o to maluśka - fotka zrobiona w muzeum BMW w monachium...
taką chce sobie pojezdzic. ;] Ta ma nr. 13 (startowała w wyscigach Junior Grupe) Egzemplarz z nr 12 znajduje sie w muzeum przy torze wyścigowym Nurgurdring w niemczech... Piękne oba ,a z reszta prosze fotke:


Jako ze czeka mnie wiele pracy nad nią (wydatki) sprzedam tez (bądz dorzuce do E28) dosc zaawansowany system głosników oparty na najlepszych komponentach PHILIPSa robionych do BMW E65 i E63 (seria 7 i 6) (sprzęt nóweczki i niedostepny w sklepach)

Sorki ze umiesciłem to w technicznym (pomyłka) i w OFFTOPICu ale zalezy mi na reakcji czytelników - moze ktoś chetny będzie ?
_________________
Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60

# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA


Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
 
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-12-31, 01:06   

w calym orr nie ma zandego 320i...to bardzo malo spotykany model.
w usa tego duzo.ale w europie jak na lekarstwo...
323i kupisz duzo latwiej...
a te autka ktorych fotki zamiesciles...zbudowanie 320 (m10)turbo moze okazac sie drozsze do wsadzenia do e21 jakeigos s38 :twisted:
ps.widze ze troche sie koelga myli
320 byly r4 i r6
323i to r6
a te 320 turbo z fotek to sa silniki m10...a wiec r4...
 
 
SmasherE30 
Coś tam wiem



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2004-12-31, 01:16   

no ja chrzanie jeszcze wczoraj przeglądałem tę stronkę (M10 power) a dziś http://www.320i.com/
_________________

This post was sponsored by letter ///M like Maciek ;)
 
 
 
bachus 
automotive designer



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-12-31, 08:45   

w niemczech na sprzedaz tego nie brakuje ;] 323 ma niestety inne cylindry niz mi potrzeba i nie wycisne z niej tego co chce;/ chyba ze juz bym nic nie wyciskał ;/ - wtedy by sie nadała spoilery ,gdybym miła to auto miałbym w ciągu 2 tygodni. a najgorszy wydaje sie koszt lakierowania ;/ . Ciężko mi tez będzie znależć odpowiednie fele;/ najwazniejszy to znalezc e21 w dobrym stanie i mocy minimum ~120 koni
_________________
Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60

# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA


Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
 
 
 
Marcin 
Nurburgring Fan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Sie 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2004-12-31, 10:41   

Sorki Bachus ale nie wiem czy ty to sobie wszystko dobrze policzyles.

1. 323i z Reichu w dobrym stanie - 5000-6000E
2. spojlery http://cgi.ebay.com/ws/eB...4513348159&rd=1 na razie 500E
3. Lakierowanie w kilku kolorach - robocizna 2500pln, szpachle, lakier itp.itd. okolo 1500-1700 w sumie 4200.
4. Takie wyscigowe felgi - strach pomyslec, zaklkadam, ze min. 1000E za uzywki + opony 1000E
5. Sportowe wyposazenie wnetrza czyli klatka, kiera, fotele itp 2500 pln.

Nie wymienilem wszystkch kosztow zbudowania repliki takiej wyscigowki a juz sie zrobilo okolo 40000 pln. A gwarantuje ci, ze do tego jeszcze dojdzie sporo kosztow dodatkowych.
_________________
80' E21 323i
 
 
Marcin 
Nurburgring Fan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Sie 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2004-12-31, 10:47   

bachus napisał/a:
w niemczech na sprzedaz tego nie brakuje ;]


Czego w Niemczech nie brakuje???
320i E21 na mobile.de nie znalazlem zadnego
323i E21 znalazlem tylko 6
320 R6 tylko 6

Mysle, Bachus, ze troszke sie oderwales od rzeczywistosci piszac, ze najgorszy bedziue koszt lakierowania:)
_________________
80' E21 323i
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-12-31, 11:03   

u mnie koszt lakierowania i blacharki to zaledwie 10% calej inwestycji :-) ))
 
 
bachus 
automotive designer



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-12-31, 13:13   

Jim - ale u Ciebie to inna historia :) Pozazdroscic auteczka bedzie mozna :) ja skromniej - ja po prostu chciałbym miec E21 - silnik wsadze skromniutki M20 + turbo + odpowiednie tłoki. + spoilerki ;] a dostrojenie silnika JiM leżałoby w Twoich łapkach :] Jak nie e21 to biore sie konkretnie za E28 - odrestauruje jak sie da - sprzedam i kupie 2002;] odrestauruje ... sprzedam - az dojde do 2002ti i/lub alpiny B7 :P 8)
_________________
Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60

# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA


Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
 
 
 
bachus 
automotive designer



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-12-31, 13:18   

Mcinek napisał/a:
bachus napisał/a:
w niemczech na sprzedaz tego nie brakuje ;]


Czego w Niemczech nie brakuje???
320i E21 na mobile.de nie znalazlem zadnego
323i E21 znalazlem tylko 6
320 R6 tylko 6

Mysle, Bachus, ze troszke sie oderwales od rzeczywistosci piszac, ze najgorszy bedziue koszt lakierowania:)

e21 320 - 10 sztuk mam od ręki na tapecie :) w razie czego jdnak auto zprowadziłby ojciec, który jednak ma z imi więcej do czynienia niz ja i mowił ze za duzo tego nie jest ale da sie załatwic w razie co...
_________________
Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60

# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA


Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
 
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-12-31, 13:40   

musze cie zmartwic...

ja nie stroje silnikow... jeszcze nie...
 
 
Marcin 
Nurburgring Fan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Sie 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2004-12-31, 14:48   

Bachus ja ani nie chce cie martwic ani oslabiac twojego zapalu ale wydaje mi sie, ze za duzo planujesz a za malo robisz :( Najpierw chciales robic democar E28 a kilka dni potem kupujesz E21 i chcesz z niego zrobic wyscigowke. Albo jestes za malo konsekwentny w dzialaniach albo ponosi cie mlodziencza fantazja. Jezeli chcesz odreseurowac E21 to musisz mu poswiecic minium rok (ja w moim przypadku zalozylem sobie, ze zajmie to nieco mniej niz 2 lata). Nie wiem czy wystarczy ci samozaparcia na odnowienie auta skoro ciagle masz inne pomysly :?

Ponadto na prawde przemysl sobie powaznie kwestie kosztow. Jestes jeszcze mlody i wiem jak rozumujesz: 320 sprowadzi sie z Reichu za 1000E, blacharz lakiernik wezmie max. 2500pln i jescze z tysiac w mechanike i bedzie zajefajne auto :D
Jezeli kiedys ci sie tak wydawalo to cie przestrzegam, ze SIE MYLISZ. Odnowienie E21 to min. 15000pln. Jest to kwota ponizej ktorej jest arcytrudno zejsc!!! A mowie tylko o renowacji a gdzie jeszcze bardzo drogi tuning???
A z drugiej strony jak masz robic auto po kosztach i niedokladnie zeby zaoszczedzic to lepiej sie go w ogole nie dotykaj.

To tyle ode mnie. Zrobisz jak uwazasz. Ja tylko nie chce spotkac kolejnej w polowie zrobionej E21, ktora wlasciiel sprzedaje bo mu juz kaski zabraklo :(
_________________
80' E21 323i
 
 
sarna1 
hooligan rootz



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-12-31, 15:22   

calkowicie sie z Toba zgadzam Mcinek ale w Nowym Roku bede wspierał duchowa bachus'a - co by sie mu udalo :)
 
 
 
Anonymous
Gość
Wysłany: 2004-12-31, 16:40   

hmmm to chcesz budowac m20 czy m10?
bo nie wiem
rekina z m20 nie jest zbyt trudno kupic,nawet w kraju
ale 320i to zupelnie inna bajka...
 
 
bachus 
automotive designer



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2004
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2004-12-31, 18:00   

ja własnie nie wiem. Demo car jest nadal w planach tylko z innymi rozwiązaniami. Szukam teraz sponsora :) a wyscigówka to marzenie z lat wczesniejszych tyle ze wtedy myslałem o E30 tylko jak patrze na wszystkie nasze posty, wysiłek JiMa i kazdego z Was jakos zachciało mi sie przywrócic do zycia cos starszego :)
Plan jest taki:

narazie kontynuuje prace nad E28
niedługo zaczną sie praę nad drugim E28 tylko 524td z '86
po wakacjach jak zarobie albo zaczne sie rozglądac za E21 albo włoze $$ w 520i E28 moją ;]

nie wiem jeszcze co z E30 - nie chce jej oddac za grosze a wolałbym z kolei albo zamienic na kombi w dieslu (dla ekonomiki podrózowania w celach poszukiwawczo-bavarsko-poznawczych :) ) albo zamienic na cos starszego...
Oba E28 planuje ukończyć do konca wiosny :) E30 niczego nie wymaga...(alufelgi tylko wstawic trzeba)

Cel daleko przyszłościowy jest prosty - zebrac pod dachem wszystkie rekiny :)


Sarna - DZIEKI :wink: może cos pokminimy wspólnie :)
_________________
Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60

# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA


Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2005-01-03, 12:39   

No to moze dobra rada i szczera- jeśli masz kasy jak Kulczyk- rób to wszystko na raz, ale jeśli trochę mniej to skup się na jednym :twisted:
Marzenia, marzeniami, a rzeczywistość jest nieco inna. Parafrazując przysłowie "gdzie kucharek sześć , tam nie ma co jeść" :twisted:
A podziwiać będziesz sam siebie i inni też jak konsekwentnie będziesz dążył do obranego celu....Najlepiej jednego.... :wink:
Rady od serca, bez złości.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
 
 
 
mira_croft
[Usunięty]

Wysłany: 2005-01-07, 19:30   

ejjj misiek...ja tam tzrymam :lol: kciuki....najważniejsze ,ze masz checi ,plany i ochote.....a i ostanio okazało sie ,ze gdzie kucharek 7 to zajebiste żarcie było na sylwka!!!!!!!!!!..przysłowie sie nie sprawdza!!..Bachus rób słonko cos extra!!!!! :P
Miruś
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 17