BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wrocław Drift Battle ! 1,2 maja 2009
Autor Wiadomość
Sputnik 



Dołączył: 18 Cze 2006
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-12, 09:08   Wrocław Drift Battle ! 1,2 maja 2009

Cytat:
Witam.
Myślę, że pora podać trochę konkretnych informacji na temat zawodów "Wrocław Drift Battle".

Nazwa imprezy, data:
Wrocław Drift BATTLE
1,2 maja 2009
--------------------------------
Organizator:
Imprezę organizuje wspólnie oraz sponsoruje kilka firm. Zostaną one wkrótce podane na oficjalnym plakacie reklamowym.
Przy organizacji imprezy pomaga również sporo osób prywatnych, którym w tym miejscu serdecznie dziękuję.
Osobą koordynującą całą organizację jestem ja i wszelkie pytania można kierować do mnie na priv (katod).
--------------------------------
Cel imprezy:
popularyzacja driftu jako SPORTU SAMOCHODOWEGO, zachęcenie publiczności do przychodzenia na tego typu zawody
--------------------------------
Dla kogo jest ta impreza (zawodnicy)?
Zapraszamy zarówno zaawansowanych zawodników, jak też amatorów. Chcemy aby każdy miał możliwość sprawdzenia się
na takiej imprezie i doskonalenia swoich umiejętności.
Jednocześnie zaznaczamy, że są to zawody i wymagane są chociaż podstawowe umiejętności, tak aby nie stanowić zagrożenia
dla innych uczestników oraz dla siebie. Osoby, które zdają sobie sprawę z tego, że nie panują kompletnie nad autem powinny
zacząć od treningów, które organizujemy regularnie w innych terminach (info na priv).
--------------------------------
Ilość zawodników, ilość samochodów
Maksymalna ilość zawodników: 60, decyduje kolejność zgłoszeń
Na teren toru (parku maszyn) ma prawo wjazdu 1 auto (zawodnika) + 1 auto serwisowe (z lawetą).
--------------------------------
Wpisowe
Wpisowe 100zł obejmuje dwudniowe zawody + gorący posiłek dla zawodnika w SOBOTĘ (dzień zawodów).

Ze względów organizacyjnych oraz ponieważ jest to pierwsza tego typu impreza we Wrocławiu,
oraz ma na celu zachęcić ludzi do przychodzenia na takie zawody, wstęp dla publiczności TYM RAZEM jest BEZPŁATNY.
--------------------------------
Piątek - dzień treningowy
W godzinach 15-19 odbędzie się trening na trasie, która będzie obowiązywała w sobotę na zawodach.
W piątek możliwa jest również rejestracja zawodników.
--------------------------------
Sobota - ZAWODY
9.00 - 11.30 trening + drift TAXI
11.30 - 14.00 kwalifikacje
14.00 - 17.00 ZAWODY
17.00 - 19.00 dekoracja zwycięzców, sesja fotograficzna
i w miarę wolnego czasu dodatkowy trening + drift TAXI
--------------------------------
Kwalifikacje, zawody
Nie ma przejazdu rozgrzewkowego, od razu 3 przejazdy punktowane,
brany pod uwagę jest najlepszy przejazd (system 1 z 3). Punktacja (0-100pkt).
Kwalifikacje odbywają się do dwóch osobnych TOP16, osobno dla aut niemieckich, osobno dla japońskich.
Tak zestawione TOP32 (wg pozycji w obu TOP16) jeździ w parach:
1 auto niemieckie vs 1 auto japońskie
2 auto niemieckie vs 2 auto japońskie
....
16 auto niemieckie vs 16 auto japońskie

Z kolei przemieszane już TOP16 dalej jeździ wg normalnych zasad (system pucharowy)
Rozstawienie par w przemieszanym TOP16 jest już standardowe - czyli 1-16, 2-15 itd...
Punktacja standardowa przyjęta na całym Świecie (10 pkt do podziału).
--------------------------------
Drift TAXI
Drift taxi - przejazd osób z publiczności na siedzeniu pasażera w driftowozach.
Cena = 50zł za 2 okrążenia
Część z kwoty drift taxi (połowa kwoty netto) zostaje wypłacona zawodnikom przez organizatora na podstawie okazanych biletów drift taxi.
--------------------------------
Wymogi co do auta
- dozwolone wyłącznie auta tylnonapędowe
- auto musi być sprawne technicznie
- niedozwolone są wycieki płynów
- jeśli auto posiada klatkę bezpieczeństwa OBOWIĄZKOWE SĄ fotele kubełkowe i pasy szelkowe
- w każdym aucie obowiązkowe są pasy i obowiązkowo mają być zapięte (kierowca+pasażer)
- w aucie mogą przebywać maksymalnie 2 osoby i tylko NA PRZEDNICH FOTELACH
- musi posiadać światła stopu i kierunkowskazy Z TYŁU.
- powinno posiadać kierunkowskazy przednie i klakson.
- nie musi posiadać świateł przednich, dozwolone są zaślepki świateł.
- lekkie elementy (maski, klapy bagażnika) z włókna szklanego lub karbonu OBOWIĄZKOWO NA ZAPINKACH
--------------------------------
Opony
- na przodzie DOWOLNE opony
- na tyle WYŁĄCZNIE opony drogowe Z DOTem, normalne drogowe, nie wolno używać Toyo R888 i innych slicków, półslicków itd.
Taka jest tendencja na całym Świecie, więc również idziemy w tym kierunku.
Chodzi przynajmniej z grubsza o wyrównanie szans oraz NIE FAWORYZOWANIE jednej firmy produkującej opony.
--------------------------------
Kaski
Kask dla kierowcy i pasażera jest OBOWIĄZKOWY.
Osoby jeżdżące bez kasku lub zapiętych pasów (dotyczy kierowcy i pasażera) będą upominane i jeśli się to będzie powtarzać
- niestety wykluczane z zawodów.
Bezpieczeństwo przede wszystkim - na całym Świecie jest to priorytet, więc trzymajmy poziom i u nas.
--------------------------------
Kombinezony
Każdy kto posiada sportowy kombinezon powinien go nosić, w szczególności w dniu zawodów.
Nie jest to obowiązek, ale robimy wszystko aby drifting był postrzegany jako sport samochodowy,
więc prosimy zawodników o poważne podejście do sprawy.
--------------------------------
Palenie laka W MIEJSCU na asfalcie toru lub w parku maszyn powoduje usunięcie zawodnika z terenu toru i wykluczenie z zawodów.
Dodatkowo osoby, które z premedytacją uszkodzą tor (np wypalenie dziury w asfalcie) zostaną pociągnięte do odpowiedzialności.
Rozgrzewanie opon:
Na betonowym rozbiegu wolno rozgrzewać opony. Najlepiej robić to powoli przemieszczając się (nie w miejscu)
i tak, aby nie stanowić zagrożenia dla innych uczestników.
--------------------------------
Reszta szczegółów wkrótce.

Imprezy najprawdopodobniej będą cykliczne.
Prawdopodobna data kolejnej: 3,4 lipca.

Aktualna lista:

auta niemieckie
1. Przemysław Jańczak
2. Siwy (Michał Mikołajczak)
3. Dominik
4. Mariusz Mańczak
5. Ogień (Wojciech Łubkowski) - Bartdrift, proszę o potwierdzenie
6. Veber
7. Kozioł (Tomek Kozłowski) - Veber bierze na siebie to zgłoszenie :)
8. Kamkor
9. Szefer
10. Enzo
11. SŁoma e30 340i
12. Chudy e30 335i
13. WŁODAR M5
14. DZIEKAN E39
15. PAWEŁ E36
16. MACIEK E36
17. szaga (Grzegorz Hypki) BMW E36 V8 "Masacrator"

auta japońskie:
1. Tery (Krzysztof Terej)
2. Maciej Wodzyński
3. Królik
4. Bartdrift (Bartłomiej Owczarek)
5. Katod (Mariusz Wasilewski)
6. Tomasz Chwastek
7. Rtuber
8. Piotrek Jankowski
9. Martinez
10. Keepsake

Jest jeszcze około 20 osób zgłoszonych, ale czekam na 100% potwierdzenie, bo tylko takie osoby będę dopisywał tutaj.
Chętnych proszę o kontakt na priv, będę dopisywał do listy...

Zdjęcie satelitarne toru i jednocześnie lokalizacja:
[url="http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=wroc%C5%82aw+ul.rakietowa&ie=UTF8&ll=51.100308,16.923462&spn=0.005909,0.009774&t=h&z=17"]http://maps.google.pl/maps?f=q&source=...mp;t=h&z=17[/url]

Pozdrawiam


Myśle ,że pytania można kierować na katod@driftteam.pl
Ostatnio zmieniony przez Sputnik 2009-04-12, 10:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Enzo 



Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-04-12, 09:12   

No ja oczywiscie bede :mg:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16