nie da się.... musiałbyć jakimś cudem zdjąć zprężynę zaworową bez podparcia zaworu od spodu.... możnaby próbować opierać go o cylinder ale to partyzantka i myślę że łatwiej zdjąć głowice...
Gość
Wysłany: 2004-04-22, 21:22
a gdyby zdjac kielbase dolotowa to nie dalo by sie tam jakiego kindybala wetknac i przytrzymac?
(wiem ze tak sie nie powinno. Tylko tak hipotetycznie)
jak zdejmiesz kolektor to przez kanały dolotowe zobaczysz gładki trzpień zawora który na dodatek rozszerza się na samym dole. więs po pierwsze go nie złapiesz a po drugie jak ci się uda to się wyśliźnie, a naprawdę trzeba go porządnie przytrzymać tym bardziej ze b25 powinno mieć 2 sprężynki na każdym zaworku.
ech... no niedowiarek jak mówię że się nie da to się nie da... i prościej zdjąć głowicę...
Gość
Wysłany: 2004-04-23, 08:57
JASNE
Potrzaskalo mi sie wszystko - przecie wloty to jeszcze nie cylinder...
Gość
Wysłany: 2004-04-23, 09:15
dzieki za odpowiedz wiec bede musial dzwignac glowice i to zrobic bo rano puszczam chmurke jak zapalam
no to co z tego że puszczasz chmurkę? to nie jest powód to zdejmowania głowicy i bawienia się z tym, bo koszta to minimum 500zł... pod warunkiem że sam robisz (bielenie głowicy to około 250zł + uszczelka minimum 170zł + uszczelniacze (oryginalne 7zł/szt. - intercars 2-3zł/szt.))
ja też mam niezły kopeć białego dymku ale spowodowane jest to tym że olej nie do końca dopłynął na poaczątku do wszystkich zakamarków i nie uszczelnia dokładnie wszystkiego...
chyba że solidnie wali spalinami jak naciśniesz gaz to wtedy jest sens... a tak zapomnij... chyba że przy okazji trochę pobawisz się z głowicą celem zwiększenia mocy autka... w inym wypadku wogóle sobie nie zawrcaj głowy
Gość
Wysłany: 2004-04-23, 17:47
a jeszcze jedno bo chmurka jest mala i tylko chwilke okolo 3-5 sek. ale jak jade i wkrece nagle do maksa obrotow to tez zostawiam za soba chmureczke szaro ciemna to tez jest normalne w tych autkach ? sorki ze pytam o takie zeczy ale bmw mam dopiero niecaly miesiac
nic się nie martw... z kolei przy maksymalnych obrotach normalny jest czarny dymek który jest wynikiem niedokładnego spalenia ogromnej ilości mieszanki jaka się dostaje do cylindra przy takim obciążeniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach