BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Stage 1] e36 m50b25vanos +eaton m62
Autor Wiadomość
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-01-07, 21:56   [Stage 1] e36 m50b25vanos +eaton m62

Witam.jestem u Was no forum od nowego roku.kiedys bylem ma innym ale dobra...
posiadam e36 coupe 93r. z vanosem i od momentu jak koles z miasta mnie scignal kilka razy (do dzisiaj sie zastanawiam czemu) doszedlem do wniosku, ze to jednak ja musze byc gora. w swoich projektach mam juz kilka zabawek mniej juz bardziej owocnych, ale zawsze:
1- ford sierra 1,8 cvh+turbo vw1,8t- jezdzilo tylko 2 m-ce z powodu braku wiedzy.totalny jej brak objawil sie tym ze 4-ty tlok lezal w misce a 3-go uciekly wszystkie pierscienie, auto jednak przez te dwa miesiace zapinalo ladnie jak na sierrke :P
2-pogrzebana astra gsi c20xe, lamala 0-100km/h w 6.5sek praktycznie seria.i pojechala do W-wy :(
od pewnego momentu stalem sie posiadaczem m 50b25 vanos i po dwoch tygodniach juz mi sie znudzilo;(((
jestem teraz w pewnym etapie wstawiania kompressora eaton m62.
pewnie jako klasyczny kebab dostalbym od Was bicze np. za brewki i pomalowane na czarno pomaranczowe czesci tylnych lamp, ale na swoje usprawiedliwienie moge dodac tylko ze auto przyjechalo tak z germaniii.i to na 16-tkach obsranych :lol:
na dzien dzisiejszy juz mam na polerowanych rantach BBS-ki 17-tki a reszta wizualu czeka tylko na skonczenie projektu z eatonem...(takich jak chocby tylne lampiony m-tech)
OD RAZU WSPOMINAM ZE BEZ POMOCY KOLEGI BRUS-IKA I KORONY TEN PROJEKT NAWET BY NIE RUSZYL Z POWODU BRAKU WIEDZY CZYSTO TEORETYCZNEJ NA TEMAT DMUCHANIA BMW.DLATEGO WIELKIE DZIEKI DLA TYCH PANOW W ETAPIE 10% ZAANWASOWANIA PROJEKTU.
co zrobione:
1-nadwozie-nic (nie chce zadnego m-pakietu, za duuuuzzzoo tego.ma by cichociemny)
2-silnik+naped- uszczelnione oryginalnie 170 tys.km, sprzeglo kpl. od 3,0d, od soboty zalany valvoline vr1 10w60
3-zawias+hamule- kpl. zawiesze biltein 60/40 b8+sprezyny bilstein, poczatkowo hamule kpl.
ATE power disc.
sorki za brak zdjec ale pracuje w delegacji i w weckend napewno sie pojawia jak tylko sie uporam z ich wrzuceniem.pozdro
_________________
przekonalem sie...
Ostatnio zmieniony przez sierRKA 2009-01-07, 22:05, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SullyE36 
drift 4 life



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-01-07, 22:15   

Witamy na forum.
Z góry miałbym prośbe, jeżeli twoi koledzy sie zgodzą to prosiłbym o szczegółowy opis montażu SC do M50, mam w planach to samo i bardzo zależy mi na takim opisie. jakie problemy podczas montażu, jaka rzeźba pod kompresor, kompresor od strony ssącej czy wydechowej, czym to bedzie sterowane, dodatkowe wtryski , intercooler itp itd.
Pozdrawiam i powodzenia w projekcie
_________________
"(...) PrawdziwaZabawaZaczynaSięTamGdzieKończySięZdrowyRozsądek...(...)"

http://www.youtube.com/wa...feature=channel
 
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-01-07, 22:27   

eatonek bedzie w miejscu klimy od klimy. jaj je nie mialem i problem sam sie rozwiazal.
najwiekszy problem to ustawienie osiowe kola napedowego i tego od SC (ale ten niuans mam juz za soba), IC w zasadzie tylko zachowczo ale jednak, wtryski 315ccm przy doladowaniu 0,4-0,5 bar w zupelnosci sobie poradza (wiecej jak na razie nie bede eksperymentowal), oczywiscie BOV i cala reszta wskaznikow EGT, AFR+sonda i boost.
wszystko w zasadzie juz kupione i lezy na polce zostaly tylko wtryski ale juz czekaja cierpliwie na przyprzyw pieniazka.pozdro
_________________
przekonalem sie...
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-01-07, 22:28   

sterowane bedzie ECU master-em.
_________________
przekonalem sie...
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-01-08, 18:38   

żołądkowa gorzka z miętą jednak podzialala hehe
zapomnialem napisac ze kat-y wywalone, kolektory wydechowe TA-Technix (z wejsciem na czujnik EGT) a reszta seria. jest coprawda troche inaczej ale i tak przyjemnie cicho.
w sobote wrzuce fotki bo jak narazie to opowiesci z drzewa sandałowego.pzdr
_________________
przekonalem sie...
Ostatnio zmieniony przez sierRKA 2009-01-08, 18:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Yakuzatti 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Paź 2006
Skąd: Bytom/Katowice
Wysłany: 2009-01-10, 20:22   

spoko spoko, zapowiada się ekstra!

potem na hamownię skocz.
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-01-11, 00:11   

Tak jak obiecalem kilka fotek. :wink:
moj wynalazek:


glowny kierownik zamieszania z dorobionym uchwytem:

kolo napedowe:

dzisiaj odebralem flansze do wspawania pod bov:

TA Technix:

IC i napinacz:


reszta fotek na bierzaco.pozdrawiam

Admin Edit: Foto naprawione
_________________
przekonalem sie...
Ostatnio zmieniony przez kafarek 2009-01-11, 01:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-01-11, 00:14   

k...wa znowu spiepszylem fotki sie same nie otwieraja.moze ktos mnie poinstruuje bo nie kumam.pozdr
_________________
przekonalem sie...
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-01-11, 01:07   

link do fotki umieszczasz miedzy [img] a [/img] czyli [img] link[/img] i powinno banglać
_________________
 
 
 
adrian e30 
Reanimator



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2009-01-13, 10:33   

IC nie za maly??????????????????
 
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-01-13, 18:37   

adrian e30 napisał/a:
IC nie za maly??????????????????

powinien udzwignac :wink:
_________________
przekonalem sie...
 
 
Beny2010 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 2009-02-11, 16:42   

Jak sprawują się te heble ATE power disc ?? ???
Bo mi po paru konkretnych hamowaniach coś nie teges , chyba pokrzywiło
bo bije troche kierownicą :x
Ostatnio zmieniony przez Beny2010 2009-02-11, 16:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-02-11, 21:48   

z tego TA technix odłazi ten chrom czy mi sie tylko wydaje ?? dało wogule cos założenie kolektora tej firmy ??
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-02-11, 21:51   

kamil.k napisał/a:
z tego TA technix odłazi ten chrom czy mi sie tylko wydaje ?? dało wogule cos założenie kolektora tej firmy ??


i ruda wylazi ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-02-19, 19:29   

Beny2010 napisał/a:
Jak sprawują się te heble ATE power disc ?? ???
Bo mi po paru konkretnych hamowaniach coś nie teges , chyba pokrzywiło
bo bije troche kierownicą :x

heble sprawuja sie ok, przez pierwsze 1000km delikatnie je tylko muskalem.
_________________
przekonalem sie...
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-02-19, 19:32   

faktycznie na kolektorach jakies oczka rudej wychodza :cry:
zalozenie kolektorow hmm zadnej roznicy na dupohamowni nie wyczulem.
duzo kolejnych rzeczy juz zrobione, niedlugo zapodam fotki.pzdr
_________________
przekonalem sie...
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-03-30, 19:22   

juz niedlugo koniec projektu i wrzucam fotki. sorki ze tak zadko wrzucam, juz niedlugo sie pochwale...pzdr
_________________
przekonalem sie...
 
 
dzidziusbmw 
Mgr. Kombinator



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-03-30, 20:20   

podoba mi sie projekt, czekam na efekty :)
_________________
BMW (E30) & MOTORSPORT
M50 stroker 3,0L power N/A...

Waska & ... :)
 
 
 
nommad86 
e39 520i sedan


Dołączył: 19 Mar 2007
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2009-03-30, 20:22   

Jakbym widział swój samochód. Kolor ten sam, środek tez. Fajny projekt jak skończysz to obowiązkowo jakiś filmik zapodaj z jazd :)
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-03-30, 21:48   

adrian e30 napisał/a:
IC nie za maly??????????????????


adrian a po co ci większy ?


widze że dość spore to kółko masz, czekam na efekt eaton to fajna sprawa
_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez daniel325 2009-03-30, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-03-30, 22:22   

[quote="daniel325"]
adrian e30 napisał/a:
IC nie za maly??????????????????


adrian a po co ci większy
tez mi sie tak wydywalo, wymiary dopasowana zeby w max wydajnosci produkowal 0,5 bara. narazie nie otwieralem silnika, zobaczymy jakie pomysly beda potem :wink:
_________________
przekonalem sie...
 
 
LUCAS_M3 
Miłośnik znaczka///M



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-31, 12:35   

Sorki za OT ale jaki jest koszt samych zabawek (części) nie licząc roboty :?:

Ciekawy jestem jak to wychodzi w porównaniu ze swapem np. na b28
_________________
Moja była [/b] :arrow: http://forum.beemka-klub....p=245128#245128

I aktualna [/b] :arrow: http://beemka-klub.pl/for...hlight=lucas_m3
 
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-03-31, 17:37   

LUCAS_M3 napisał/a:
Sorki za OT ale jaki jest koszt samych zabawek (części) nie licząc roboty :?:

Ciekawy jestem jak to wychodzi w porównaniu ze swapem np. na b28

swap na b28 napewno wyszedlby duzo mniej. wszystkie klamoty wyszly okolo 5,5 tys. zl.
zastanawialem sie nad swapem na m54b30 i nawet chcialem swoja bume zamienic na byla daniela 325 wlasnie z takim silnikiem.bylem juz w trakcie projektu dlatego z zamiany zrezygnowalem. na np 30 swapow robi sie 1-2 doladowania, dlatego wybralem ta mniej przetarta droge tym bardziej z kompresorem. zobaczymy co wypluje, na strojenie jade 18 kwietnia, podobno b28+eaton kolegi brus_a na doladowaniu 0,4 bara na prostej bez problemu rywalizowal z e36 s50b30 a w zakretach z s50b32.
u mnie bedzie 0,5-0,55 bara wiec moze byc calkiem przyjemnie.
nie lubie grzebac w kompie ale jak juz sie zbiore to wrzuce fotki.
pzdr
_________________
przekonalem sie...
 
 
sierRKA 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 18 Gru 2008
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2009-04-15, 18:37   

18 kwietnia strojenie. jak juz bedzie wszystko dopiete na 100% wrzuce fotki, generalnie wypadam slabo czasowo bo pracuje na delegacji :(
_________________
przekonalem sie...
 
 
77royal 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 14 Maj 2009
Skąd: Wawa
Wysłany: 2009-06-16, 02:04   

Czekam z niecierpliwościa na dalszą relacje. Jak tam postepy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 17