Witam.jestem u Was no forum od nowego roku.kiedys bylem ma innym ale dobra...
posiadam e36 coupe 93r. z vanosem i od momentu jak koles z miasta mnie scignal kilka razy (do dzisiaj sie zastanawiam czemu) doszedlem do wniosku, ze to jednak ja musze byc gora. w swoich projektach mam juz kilka zabawek mniej juz bardziej owocnych, ale zawsze:
1- ford sierra 1,8 cvh+turbo vw1,8t- jezdzilo tylko 2 m-ce z powodu braku wiedzy.totalny jej brak objawil sie tym ze 4-ty tlok lezal w misce a 3-go uciekly wszystkie pierscienie, auto jednak przez te dwa miesiace zapinalo ladnie jak na sierrke
2-pogrzebana astra gsi c20xe, lamala 0-100km/h w 6.5sek praktycznie seria.i pojechala do W-wy
od pewnego momentu stalem sie posiadaczem m 50b25 vanos i po dwoch tygodniach juz mi sie znudzilo;(((
jestem teraz w pewnym etapie wstawiania kompressora eaton m62.
pewnie jako klasyczny kebab dostalbym od Was bicze np. za brewki i pomalowane na czarno pomaranczowe czesci tylnych lamp, ale na swoje usprawiedliwienie moge dodac tylko ze auto przyjechalo tak z germaniii.i to na 16-tkach obsranych
na dzien dzisiejszy juz mam na polerowanych rantach BBS-ki 17-tki a reszta wizualu czeka tylko na skonczenie projektu z eatonem...(takich jak chocby tylne lampiony m-tech)
OD RAZU WSPOMINAM ZE BEZ POMOCY KOLEGI BRUS-IKA I KORONY TEN PROJEKT NAWET BY NIE RUSZYL Z POWODU BRAKU WIEDZY CZYSTO TEORETYCZNEJ NA TEMAT DMUCHANIA BMW.DLATEGO WIELKIE DZIEKI DLA TYCH PANOW W ETAPIE 10% ZAANWASOWANIA PROJEKTU.
co zrobione:
1-nadwozie-nic (nie chce zadnego m-pakietu, za duuuuzzzoo tego.ma by cichociemny)
2-silnik+naped- uszczelnione oryginalnie 170 tys.km, sprzeglo kpl. od 3,0d, od soboty zalany valvoline vr1 10w60
3-zawias+hamule- kpl. zawiesze biltein 60/40 b8+sprezyny bilstein, poczatkowo hamule kpl.
ATE power disc.
sorki za brak zdjec ale pracuje w delegacji i w weckend napewno sie pojawia jak tylko sie uporam z ich wrzuceniem.pozdro
_________________ przekonalem sie...
Ostatnio zmieniony przez sierRKA 2009-01-07, 22:05, w całości zmieniany 3 razy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Kwi 2007 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-01-07, 22:15
Witamy na forum.
Z góry miałbym prośbe, jeżeli twoi koledzy sie zgodzą to prosiłbym o szczegółowy opis montażu SC do M50, mam w planach to samo i bardzo zależy mi na takim opisie. jakie problemy podczas montażu, jaka rzeźba pod kompresor, kompresor od strony ssącej czy wydechowej, czym to bedzie sterowane, dodatkowe wtryski , intercooler itp itd.
Pozdrawiam i powodzenia w projekcie
eatonek bedzie w miejscu klimy od klimy. jaj je nie mialem i problem sam sie rozwiazal.
najwiekszy problem to ustawienie osiowe kola napedowego i tego od SC (ale ten niuans mam juz za soba), IC w zasadzie tylko zachowczo ale jednak, wtryski 315ccm przy doladowaniu 0,4-0,5 bar w zupelnosci sobie poradza (wiecej jak na razie nie bede eksperymentowal), oczywiscie BOV i cala reszta wskaznikow EGT, AFR+sonda i boost.
wszystko w zasadzie juz kupione i lezy na polce zostaly tylko wtryski ale juz czekaja cierpliwie na przyprzyw pieniazka.pozdro
żołądkowa gorzka z miętą jednak podzialala hehe
zapomnialem napisac ze kat-y wywalone, kolektory wydechowe TA-Technix (z wejsciem na czujnik EGT) a reszta seria. jest coprawda troche inaczej ale i tak przyjemnie cicho.
w sobote wrzuce fotki bo jak narazie to opowiesci z drzewa sandałowego.pzdr
_________________ przekonalem sie...
Ostatnio zmieniony przez sierRKA 2009-01-08, 18:39, w całości zmieniany 1 raz
Tak jak obiecalem kilka fotek.
moj wynalazek:
glowny kierownik zamieszania z dorobionym uchwytem:
kolo napedowe:
dzisiaj odebralem flansze do wspawania pod bov:
TA Technix:
IC i napinacz:
reszta fotek na bierzaco.pozdrawiam
Admin Edit: Foto naprawione
_________________ przekonalem sie...
Ostatnio zmieniony przez kafarek 2009-01-11, 01:46, w całości zmieniany 2 razy
faktycznie na kolektorach jakies oczka rudej wychodza
zalozenie kolektorow hmm zadnej roznicy na dupohamowni nie wyczulem.
duzo kolejnych rzeczy juz zrobione, niedlugo zapodam fotki.pzdr
adrian a po co ci większy
tez mi sie tak wydywalo, wymiary dopasowana zeby w max wydajnosci produkowal 0,5 bara. narazie nie otwieralem silnika, zobaczymy jakie pomysly beda potem
Sorki za OT ale jaki jest koszt samych zabawek (części) nie licząc roboty
Ciekawy jestem jak to wychodzi w porównaniu ze swapem np. na b28
swap na b28 napewno wyszedlby duzo mniej. wszystkie klamoty wyszly okolo 5,5 tys. zl.
zastanawialem sie nad swapem na m54b30 i nawet chcialem swoja bume zamienic na byla daniela 325 wlasnie z takim silnikiem.bylem juz w trakcie projektu dlatego z zamiany zrezygnowalem. na np 30 swapow robi sie 1-2 doladowania, dlatego wybralem ta mniej przetarta droge tym bardziej z kompresorem. zobaczymy co wypluje, na strojenie jade 18 kwietnia, podobno b28+eaton kolegi brus_a na doladowaniu 0,4 bara na prostej bez problemu rywalizowal z e36 s50b30 a w zakretach z s50b32.
u mnie bedzie 0,5-0,55 bara wiec moze byc calkiem przyjemnie.
nie lubie grzebac w kompie ale jak juz sie zbiore to wrzuce fotki.
pzdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach