Wysłany: 2008-01-17, 22:00 Zamiana m40 na m20b20 86 bez kat. i problem z wiązką ......
Witam, właśnie jestem w trakcie zmiany motora m40 w e30 na m20b20
Wszystko idzie jak należy, tylko powstał mały problem, we wiązce z m20b20 na wtyczce do komputera mam jeszcze jedno gniazdko z trzema kabelkami, kabelki to zielony gdzie przychodzi plus ze stacyjki, czarny i białożólty, te dwa ostatnie kable biegną na niebieską wtyczkę do zegarów. Takiego rozwiązania nie miałem przy instalacji z m40. Jak sobie z tym porazdic? czy moge zostawic oryginalne zegary z m40 (zależałoby mi na tym), gdzie mam podpiąc te dwa kabelki i czego one dotyczą, bawiąc sie miernikiem sądze że jest to ekonomizer i obrotomierz ale nie jestem pewien.
Prosze o fachową odpowiedz jeśli to możliwe....
_________________ -Bolo bawarski lekarz-
Ostatnio zmieniony przez -Bolo- 2008-01-17, 22:16, w całości zmieniany 1 raz
Z tego co pamietam to czarny to obrotomirz a bialo czarny to ekonomizer wchodza powinienes podlaczyc je do okraglego zlacza na podszybiu jako pin 8 i 9 ale dobrze bylo by jak bys sprawdzil to na schemaniecie bo pamiec mam dobra ale krotka ew. moge to sprawdzic w sobote
_________________ bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
ok rozumiem, tylko jest to pewne? napewno 8,9? i to w każdym modelu silnikowym jest tak samo?
[ Dodano: 2008-01-18, 20:45 ]
ok, dałem sobie rady, żólty to ekonomizer i przychodzi na niebieską wtyczkę na trzeci pin od lewej w dolnej kolumnie a czarny to obrotomierz i jest to 7 pin, podpiołem się bezpośrednio i śmiga, jescze tylko zegary wymienie i będzie dobrze bo te mają przekłamania, chyba że ktoś wie jak temu zaradzic, jeśli nie to temat uważam za zamknięty, dziekuję.
_________________ -Bolo bawarski lekarz-
Ostatnio zmieniony przez -Bolo- 2008-01-18, 20:46, w całości zmieniany 2 razy
[ Dodano: 2009-12-14, 20:19 ]
podeslij zdjeci na email
oto on Rat845@wp.pl
[ Dodano: 2009-12-14, 20:24 ]
a jesli chodzi o te zegary to muj sasiad jest milosnikiem bmw i gdy ja przekladalem silnik m20 do swojej to jedyna zmiana jaka musialem wprowadzic do zegarow byla ta kostka o obrotomierz o 2.0 lub2.5. w tej sprawie kinsultowalem sie z nim bo u mnie byl zegarek zamiast obrotomierza ale zadnych kabli nie musialem przepinac. smigam na tym od ponad pol roku i wszystko jest ok jak chcesz obrotomierz o silnika 6 cylindrowego to o ile mnie pamiec nie myli posiadam taki i jak cos moge Ci wyslac no chyba ze chcesz to u mnie gosc ma takie bmw na czesci moge go zapytac o zegary o 2.5.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach