BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamiana m40 na m20b20 86 bez kat. i problem z wiązką ......
Autor Wiadomość
-Bolo- 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Turza Śląska
Wysłany: 2008-01-17, 22:00   Zamiana m40 na m20b20 86 bez kat. i problem z wiązką ......

Witam, właśnie jestem w trakcie zmiany motora m40 w e30 na m20b20
Wszystko idzie jak należy, tylko powstał mały problem, we wiązce z m20b20 na wtyczce do komputera mam jeszcze jedno gniazdko z trzema kabelkami, kabelki to zielony gdzie przychodzi plus ze stacyjki, czarny i białożólty, te dwa ostatnie kable biegną na niebieską wtyczkę do zegarów. Takiego rozwiązania nie miałem przy instalacji z m40. Jak sobie z tym porazdic? czy moge zostawic oryginalne zegary z m40 (zależałoby mi na tym), gdzie mam podpiąc te dwa kabelki i czego one dotyczą, bawiąc sie miernikiem sądze że jest to ekonomizer i obrotomierz ale nie jestem pewien.
Prosze o fachową odpowiedz jeśli to możliwe....
_________________
-Bolo bawarski lekarz-
Ostatnio zmieniony przez -Bolo- 2008-01-17, 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BARABUS 
WHEEL MODIFICATION



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2008-01-17, 22:52   

dokładnie tak jak mówisz, obrotomierz i ekonomizer... ale któy gdzie to jużnie wiem :roll:
_________________
ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !! !

-------->>>> WWW.BARABUS.PL <<<<---------
 
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2008-01-17, 23:00   :)

Z tego co pamietam to czarny to obrotomirz a bialo czarny to ekonomizer wchodza powinienes podlaczyc je do okraglego zlacza na podszybiu jako pin 8 i 9 ale dobrze bylo by jak bys sprawdzil to na schemaniecie bo pamiec mam dobra ale krotka ew. moge to sprawdzic w sobote :)
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
-Bolo- 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 25 Gru 2007
Skąd: Turza Śląska
Wysłany: 2008-01-18, 05:20   

ok rozumiem, tylko jest to pewne? napewno 8,9? i to w każdym modelu silnikowym jest tak samo?

[ Dodano: 2008-01-18, 20:45 ]
ok, dałem sobie rady, żólty to ekonomizer i przychodzi na niebieską wtyczkę na trzeci pin od lewej w dolnej kolumnie a czarny to obrotomierz i jest to 7 pin, podpiołem się bezpośrednio i śmiga, jescze tylko zegary wymienie i będzie dobrze bo te mają przekłamania, chyba że ktoś wie jak temu zaradzic, jeśli nie to temat uważam za zamknięty, dziekuję. :brawo:
_________________
-Bolo bawarski lekarz-
Ostatnio zmieniony przez -Bolo- 2008-01-18, 20:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2008-01-19, 16:20   

Ktos kiedys opisywal ze wystarczy wymiana samej kosci w zegarach tej co jest pod szybka z przodu zegarow.
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
BMWe30 325i M20 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 13 Gru 2009
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-12-14, 10:06   

mam do sprzedania BMW e30 325i m20b25 :)
chetni .? :)
_________________
Patryk :)
 
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2009-12-14, 20:18   

jaka cena tej e30??

[ Dodano: 2009-12-14, 20:19 ]
podeslij zdjeci na email
oto on Rat845@wp.pl

[ Dodano: 2009-12-14, 20:24 ]
a jesli chodzi o te zegary to muj sasiad jest milosnikiem bmw i gdy ja przekladalem silnik m20 do swojej to jedyna zmiana jaka musialem wprowadzic do zegarow byla ta kostka o obrotomierz o 2.0 lub2.5. w tej sprawie kinsultowalem sie z nim bo u mnie byl zegarek zamiast obrotomierza ale zadnych kabli nie musialem przepinac. smigam na tym od ponad pol roku i wszystko jest ok jak chcesz obrotomierz o silnika 6 cylindrowego to o ile mnie pamiec nie myli posiadam taki i jak cos moge Ci wyslac no chyba ze chcesz to u mnie gosc ma takie bmw na czesci moge go zapytac o zegary o 2.5.
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16