BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy jest możliwe, że nie mam silnika krokowego ??
Autor Wiadomość
zborek-kkozle 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Lis 2009
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2009-12-09, 17:34   Czy jest możliwe, że nie mam silnika krokowego ??

BMW E28 520i. Nie umiem go znaleźć, myślę, że powinien być na gumie łączącej przepływkę z kolektorem czy się myle ?
 
 
 
szwangru2 


Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Skąd: Grójec
Wysłany: 2009-12-09, 17:40   

Tak tam powinien się znajdowac :D ale jeśli ma silnik sterowany motronikiem .Masz sondę lambda i katalizator ? Gdzie masz umieszczony aparat zapłonowy w głowicy czy w bloku?
 
 
Grzesiek2290 
fck vanos!



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: B-stok
Wysłany: 2009-12-09, 17:43   

Zapewne masz jakieś stare M20 na Jetronicu i masz zamiast silniczka krokowego rozbudowany system podciśnień. Łatwo rozpoznać po mnogości różnych przewodzików wychodzących z kolektora :D
_________________
 
 
 
zborek-kkozle 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Lis 2009
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2009-12-09, 17:44   

Mam sondę lambda i katalizator. A aparat zapłonowy nie jest na głowicy tylko tak jakby na bloku.

[ Dodano: 2009-12-09, 17:45 ]
Tak właśnie mam wężę z podciśnieniem, tylko mam L-JETRONIC chyba. Mogę się mylić.

[ Dodano: 2009-12-09, 17:49 ]
Ogulnie to szukam czemu mi nie chodzi na PB. Wychodzi na to, że jeśli nie mam krokowca, to to może być tylko przepływomierz... :(
 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-12-09, 23:05   

zborek-kkozle, ale z odpieta przepływka powienien odpalic

sprzawdz czy podaje paliwo bo moze pompa licha albo filtr stary
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
bono20002 
W.G.M.



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2009-12-10, 08:07   



zaznaczyłem Ci "krokowy" na obrazku, masz m20b20 L-Jetronic :)
_________________
Wszystko do e30 504-413-297
Ostatnio zmieniony przez bono20002 2009-12-10, 08:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zborek-kkozle 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Lis 2009
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2009-12-10, 14:15   

To ja takiego nie mam... to wygląda jak regulator ciśnienia paliwa. Ja zrobię zdjęcie swojego silnika dzisiaj i wstawię. A propo do kamil.k : jeśli by było coś nie tak z pompą paliwa i filtrem to czemu miałby kręcić między 2-3 tysiące dobrze i tylko w takim zakresie bo poniżej i powyżej gaśnie.

[ Dodano: 2009-12-10, 14:17 ]
Dobra dobra, mam taki krokowy, teraz sobie to uzmysłowiłem hehe... :) . Ale on jest ok.
 
 
 
MAJSU 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-10, 14:31   

zborek-kkozle napisał/a:
Mam sondę lambda i katalizator. A aparat zapłonowy nie jest na głowicy tylko tak jakby na bloku.


Huh niezła rzeźba :D
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
Marcin E-30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
BMW 335 drift



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2008
Skąd: Warszawa-G.R.CH.W
Wysłany: 2009-12-10, 14:36   

Miałem e28 85rok tyle że 525e i też nie miałem krokowego z względu że ktoś dał waż i wsadził taką skrętkę jak masz w LPG do regulowania podtlenku LPG :lol: i chodziło a na benzynie nie chodzi to odkręć przewód paliwowy i zobacz czy pompa podaje jak podaje to albo któryś wtrysk leje albo jak ktoś modził LPG to namieszał w elektryce,ew sprawdź czy w kostce która jest przy pompie jest napięcie na włączonym zapłonie.
 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-12-10, 22:10   

zborek-kkozle, sprawdz co sie dzieje z odpieta przepływka

wez ja wyciagnij i obejrzyj czy nie byla juz klejona bo objaw jakby byla walnieta.tez tak mialem że po strzale lpg przepływka sie całkowicie popsuła i nie było wolnych obrotow i na wyższych przerywał i kopcil na szaro czarno
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
Grzesiek2290 
fck vanos!



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: B-stok
Wysłany: 2009-12-10, 23:11   

Kolega miał E28 520i z aparatem w bloku. Nie wiem co za model wtrysku
_________________
 
 
 
zborek-kkozle 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Lis 2009
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2009-12-12, 14:41   

Walnięta przepływka. Na gazie chodzi bo to gaz hehe, na benzynie nie mam wolnych, w tygodniu podmienie i napisze co i jak ... :)
 
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2009-12-13, 20:52   

Na mur beton masz L-Jet'a a tam nie ma żadnego krokowca a ten mieszek zapobiega przygasaniu auta ale raczej występował z automatem. Za regulację wolnych obrotów w fazie rozgrzewania odpowiada automatyczny termostatyczny zawór regulacyjny pod kolektorem dolotowym a wygląda to prawie tak jak na rysunku.

Volume air flow sensor - BMW parts catalog
Element nr: 11
_________________
E39 530d 00r
 
 
zborek-kkozle 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 08 Lis 2009
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2009-12-14, 20:07   

No tak, ale jeśli termostatyczny'' to w fazie rozgrzewania >??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17