Pomógł: 30 razy Dołączył: 13 Gru 2008 Skąd: Grójec
Wysłany: 2009-12-09, 17:40
Tak tam powinien się znajdowac ale jeśli ma silnik sterowany motronikiem .Masz sondę lambda i katalizator ? Gdzie masz umieszczony aparat zapłonowy w głowicy czy w bloku?
Pomógł: 13 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Skąd: B-stok
Wysłany: 2009-12-09, 17:43
Zapewne masz jakieś stare M20 na Jetronicu i masz zamiast silniczka krokowego rozbudowany system podciśnień. Łatwo rozpoznać po mnogości różnych przewodzików wychodzących z kolektora
Mam sondę lambda i katalizator. A aparat zapłonowy nie jest na głowicy tylko tak jakby na bloku.
[ Dodano: 2009-12-09, 17:45 ]
Tak właśnie mam wężę z podciśnieniem, tylko mam L-JETRONIC chyba. Mogę się mylić.
[ Dodano: 2009-12-09, 17:49 ]
Ogulnie to szukam czemu mi nie chodzi na PB. Wychodzi na to, że jeśli nie mam krokowca, to to może być tylko przepływomierz...
To ja takiego nie mam... to wygląda jak regulator ciśnienia paliwa. Ja zrobię zdjęcie swojego silnika dzisiaj i wstawię. A propo do kamil.k : jeśli by było coś nie tak z pompą paliwa i filtrem to czemu miałby kręcić między 2-3 tysiące dobrze i tylko w takim zakresie bo poniżej i powyżej gaśnie.
[ Dodano: 2009-12-10, 14:17 ]
Dobra dobra, mam taki krokowy, teraz sobie to uzmysłowiłem hehe... . Ale on jest ok.
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Wrz 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-10, 14:31
zborek-kkozle napisał/a:
Mam sondę lambda i katalizator. A aparat zapłonowy nie jest na głowicy tylko tak jakby na bloku.
Huh niezła rzeźba
_________________ Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me !
Marcin E-30 Poszukaj zanim napiszesz !!! BMW 335 drift
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Wrz 2008 Skąd: Warszawa-G.R.CH.W
Wysłany: 2009-12-10, 14:36
Miałem e28 85rok tyle że 525e i też nie miałem krokowego z względu że ktoś dał waż i wsadził taką skrętkę jak masz w LPG do regulowania podtlenku LPG i chodziło a na benzynie nie chodzi to odkręć przewód paliwowy i zobacz czy pompa podaje jak podaje to albo któryś wtrysk leje albo jak ktoś modził LPG to namieszał w elektryce,ew sprawdź czy w kostce która jest przy pompie jest napięcie na włączonym zapłonie.
zborek-kkozle, sprawdz co sie dzieje z odpieta przepływka
wez ja wyciagnij i obejrzyj czy nie byla juz klejona bo objaw jakby byla walnieta.tez tak mialem że po strzale lpg przepływka sie całkowicie popsuła i nie było wolnych obrotow i na wyższych przerywał i kopcil na szaro czarno
_________________ Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka
Na mur beton masz L-Jet'a a tam nie ma żadnego krokowca a ten mieszek zapobiega przygasaniu auta ale raczej występował z automatem. Za regulację wolnych obrotów w fazie rozgrzewania odpowiada automatyczny termostatyczny zawór regulacyjny pod kolektorem dolotowym a wygląda to prawie tak jak na rysunku.
Volume air flow sensor - BMW parts catalog
Element nr: 11
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach