Witam! Mam problem z moją qp M52b20. Dzis prawdopodobnie stanoł mi zawór bo silnik zaczoł chodzić jak tdi, ale po dolaniu oleju głośna praca ustała. Teraz samochód jest mniej dynamiczny a po odpaleniu syczy coś w okolicach kolektora (czy wydmuchało uszczelke pod kolektorem) i gdy silnik pracuje na wolnych obrotach po zdjeciu korka oleju silnik zaczyna nierówno pracować i niemal gaśnie. Proszę o porady
Edit: 20:00 12.07.10
Przed chwilą zdjołem kolektor i uszczelka wygląda jak nowa, żadne przewody nie są poprzecierane! Więc co może być powodem syczenie?
Ostatnio zmieniony przez MWDZ 2010-07-12, 19:22, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach