Wersja bez wspomy, od wczoraj nagle przestała kiera wracać normalnie przy wychodzeniu z zakrętu, dziwnie się kręci ogólnie kierownicą. Podniosłem auto i z kołami w powietrzu kręciłem- słychać piszczenie z wnętrza przekładni, chyba ma już dosyć. Nie wpadłem w dziure, auto nie było bite.
Opcje:
1)kupić nową z alledrogo za ok 300zł zamiennik wersja bez wspomy
2)kupić używke komplet ze wspomaganiem
3)regenerować jak się da?
Auto potrzebne na codzień także będę ryzykował jazdę do czasu wymiany, chyba się nie rozleci po drodze...
Hilfe kameraden
Witam niedawno założyłem wspome i okazało sie,że magiel wysrany.Jutro dostanę zregenerowaną przekładnie za 350 zl z roczną gwarancją.Ogólnie warto założyć,ale można niezle się wrypać.
Ja u siebie zmieniłem na używkę i po pół roku musiałem powtórzyć akcję.
Czyli wymiana płynu, maglownicy no i robocizna.
Oszczędź sobie nerwów i niepotrzebnych kosztów i od razu kupuj regenerowaną z gwarancją.
Poza tym używki z aut co mają po 20 parę lat padną szybciutko. Nie warto.
A na koniec wisienka na tort używanej maglownicy: od "DIEGO E30" (z innego postu)
cyt: "Gościu od którego brałem zestaw cały czas idzie w zaparte ,że wszystko działało do samego końca."
także nie ma co......
P.S.
Pozdro Diego - czekam na dyfer
_________________ Fajnie jest mieć drugą Żonę Nie marudzi, zawiezie gdzie trzeba i zawsze ma ochotę na zabawę.
Ostatnio zmieniony przez lijo1979 2010-08-13, 16:57, w całości zmieniany 2 razy
Dzisiaj dostałem zregenerowaną przekładnie i jest inna jazda.Kiera lekko chodzi miód malina,pytałem się ile kosztuje u nich kupienie przekładni bez oddawania starej : + 100-150 zł.Jeszcze trza doliczyć zbieżność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach