Mam taki problem i pytanie jednocześnie- jako że po odpaleniu swojej e30 (silnik m40) silnik trzyma tak ok. 1800obr, a gdy już tak pochodzi kilka minut (zrozumiałbym jeszcze że to z powodu zimnego silnika) trzyma tak samo. Głupio tak człowiekowi stać na światłach z takim wyjącym motorem . Domyślam się że powinna być jakaś śrubka od regulacji ? Pytanie tylko gdzie ?
Za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy. Wymocz go w nafcie przez noc i sprawdź szczelność dolotu (rura łącząca gumę przepływki z krokowym, lubi pękać przy krokowym i przy gumie). Sprawdź czy "klika" czujnik przepustnicy po otworzeniu. Sprawdź jakie masz napięcie na krokowym. Ściągnij gumową osłonę wtyczki i podepnij miernik, na wolnych powinno być ~5,5V.
No mniej więcej. Moczyć długo, bo syf jest zapieczony, przylepiony tam głęboko w silniczku i mamy "pewność" wymycia, a takie polanie i potrząsanie czasami nie myje. Po moczeniu można oczywiście przepłukać czymś czystym. Przeważnie to nic nie daje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach