Witam! Moja przygoda z Bmw zaczęła się w sierpniu 2004 roku kiedy kupiłem wymarzoną E30-stke..
Model : BMW 316i Coupe (kat.)
Rok prod.: Luty 1990
Przebieg przy kupnie : 205.000 Km obecnie: 243.000 KM
Silnik: M40B16 100KM
Wyposażenie seryjne:
-wspomaganie kierownicy
- elektrycznie sterowane lusterka
- szyberdach
- halogeny
- radio bavaria
- el. antena
- koła 14" 175/70
- org. dywaniki
(pierwszt właścieciel, serwisowana w Aso, książka serw., 100% bezwypadkowa, komplet kluczyków..)
wyglądała wtedy tak:
a tu rok później:
-felgi Rial Cup 15'' 195/50
-org. dedykowany tłumik końcowy SuperSprint'a
a to lista wszystkich obecnych zmian:
-felgi OZ F1 Racing EVO CUP 16"
-opony TOYO TIRES Proxes T1R 205/55
-dystanse 7mm
-org. dedykowany tłumik końcowy SuperSprint'a
-sportowy katalizator LINDO-GOBEX
-czerwone lampy tył
-kierunki Clear przód
-konserwacja Valvoline
-wkład filtra pow. K&N
-oczywiście trzeba było uporać się z rozrządem jak to w M40 bywa... Było troche problemów, nerwów, wydatków..
http://www.bmw-klub-pozna...topic.php?t=581
ale teraz wszystko gra i chodzi jak powinno.. a może nawet Ciut lepiej..Heh
całkiem spoko i widac ze zadbana, widziałem cie niedawno na BP kolo kauflandu moze tez mnie dostrzegłes (granatowa e30 coupe na glebie) . te fele oz to sa chyba z tej rozbitej pomaranczowej prawda?? moim zdaniem alu z rantem koniecznie no i conajmniej 60/40 bys mogł dac. pozdro dla CINa
[ Dodano: 2007-08-07, 22:31 ]
ps. nie wiesz co sie stało z ta pomaranczowa e30??
Wiem, o którą "pomarańczową" Ci chodzi ale nie mam pojęcia co się z nią dzieje/działo..
Widziałem ją kilka razy ale b.dawno to było.
Moje OZy kupiłem aż pod Opolem.. a teraz szukam kolejnych,
wiem że E30-stki dobrze wyglądają na alu z rantem ale osobiście moje
autko bardzo podoba mi się na grafitowych F1 Cup
Co do gleby to fakt przydałaby się ale nie myśle o drastycznym obniżaniu
gdyż b.dużo jeżdżę a stan naszych dróg jaki jest każdy wie.
Pozdrawiam:)
Może jak będę w Inku to sie jakoś spotkamy kiedyś..
Ładna Beemeczka i bardzo fajnie wyglądało na tych felgach Szkoda tych felg
Masz rację znajdz jeszcze raz takie same felgi bo to fajnie wygląda tylko teraz lepiej je zabezpiecz Sam kiedyś takie felgi do swojej przymieżałem ale ET mnie nie puściło .
Pozdrawiam
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Witankowo
Widzialem dzisiaj kolege na stacji BP na rondzie obornickim w Poznaniu, sprzedaje tam karty moto-bp, jak skumalem skad znam auto juz odjechales... Widzialem, ze nowe ozetki juz zakupione, sam mam takie w swojej ale przymierzam sie do zmiany bo w E30 prezentuja sie srednio moim zdaniem...
pozdro!
No niestety felgi jak narazie się nie znalazły.. ale jest jeszcze nadzieja.. Nie chcę szczegółów pisać żeby nie zapeszyć..
A w Ustroniu fakt byłem na "Nowym" zestawie Cupów z Proxesami
Nie mogłem patrzeć jak autko stoi i na tych stalówkach z zimówkami i odżałowałem "troche" kaski..
Niestety nie są one już w takim stanie jak poprzedniczki..
hej,
felgi do wymiany, silnik do wymiany, kiera do wymiany, zdezaki w kolor nadwozia...
aaaa i jeszcze 60/40 lub chociaz 40/40.... ja tez duzo jezdze i nie narzekam, chociaz u was te drogi sa tragiczne dlatego ta druga opcja zawieszenia jest rozsadniejsza...
_________________ do Waskiej lampy trzeba dorosnac...
BERCIK - RIP
Na nowy sezon "mały" porządek z zawieszeniem i hamulcami.
Stała jak motorówka więc przyszedł jednak czas na glebę.
-Przód: kolumny od 325i + tarcze wentylowane
-Tył: od 325i + tarcze Ate
Do tego komplet klocków Ate + czujniki.
-5mm płyta pod silnik (wiadomo miska w M40)
-no i rarytasik: Gwint D2 Racing w wersji Street
-na koniec kiera MT1
Kilka fotek tak na szybko:
Przed:
Po:
Kiera:
Znana już miejscówka.. by night..
Tył poszedł na max w dół (wywalona regulacja).
Z przodu jeszcze duży zapas jest, obecnie ustawiony optymalnie, myślę, że ok. -40
Mam dużego balona z przodu 205/55 co utrudnia trochę obniżenie ale na majówce powinna pójść na max w dół.
Co do silnika to jeszcze przez rok musze się "przyjaźnić" z M40
Wielkie dzięki:
-za konsultacje i pomoc w podjęciu decyzji: Barabusowi i Luxsus_Michał'owi (również za przejażdżkę na D2)
-Tomcat'owi za kierę
-Stammkowi za płytę
A za całokształt Podziękowania dla Mistrza Puza!
_________________ I ♥ E30
Ostatnio zmieniony przez mackillus316i 2008-05-08, 23:01, w całości zmieniany 1 raz
Gratuluje wyboru fajnego zawiasiku! Ale 2 żeczy mnie tutaj kłuja w oczy a mianowicie felgi mimo tego ze same coś w sobie mają to do e30 mi sie nie widzą a 2ga sprawa to ilość małych naklejeczek na aucie! Z tyłu naklejka nad wydechem a z boku z nazwa opon jakoś to do mnie nie przemawia jednak po swapie mysle ze i tak bedzie co podziwiać
Miałem przyjemność jechać autem na gwincie wrażenia dosłownie wstrząsające choć nie był to max możliwości jedno z niewielu aut prezentujących street style
gratuluje zakupu D2 będzie sie na pewno sprawował świetnie..
..daj znać jak sie sprawuje jak juz trochę km nim nakulasz
Pozdrawiam i do zobaczenia na mieście
Zrobiłem już na gwincie ok. 4 tyś. km (70% miasto, 30% trasa) i jestem na maxa zadowolony
Bardzo dobrze zainwestowana kasa. Polecam wszystkim.
Moje obawy, że do codziennej jazdy gwint się nie nadaje były bezpodstawne.
Fakt, że skręcony jest na max miękko i balony 205/55 dużo dają ale jeździ się świetnie.
Wyznacznikiem „komfortu” może być też moja dziewczyna, która zaakceptowała nowe zawieszenie
Na max glebie na razie nie jeździłem, czaję się na nowe oponki o profilu 40 lub 45 ale wszystko z czasem.
Podsumowując jeśli ktoś będzie miał przed kupnem gwintu D2 czy K-Sport w wersji Street podobne obawy jak ja, czyli, że na co dzień będzie za twardo itp. to naprawdę nie ma czym się przejmować. Gwint daje rade. Jest to idealne rozwiązanie. Na zlot, tor max gleba a na co dzień w górę i max soft.
Ale elaborat wypociłem..heh:mg:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach