Witam po długiej przerwie.
Kiedyś pisaem w sprawie e30 i na szczescie ten problem minął.Niestety z jednym walcze nadal czesciowo dałem sobie spokój ale wyskoczył drugi.
Mianowicie posiadam silnik m10 1.8 102kuce, problem polega na tym ze auto zapalajac zimne ma 600obr-900 wachaja sie czasami sa rowne czy to +30 czy -15 ma takie obr, im bardziej sie grzeje tym obr ma wyzsze az dochodzi do 1200-1300obr na zagrzanym i dzieje sie to i na benzynie i na gazie. Wymienilem przeplywomierz wyciagniety z takiego samego auta sprawnego ale moja zapala i strzela w wydech dopiero jak gwaltownie wkrece ja powyzej 4tys i puszcze gaz jest ok poki nie ostygnie na gazie tak jakby przeplywka byla ok, zmienilem taki czujnik co na klawiaturze jest ida do niego 2weze spod kolektora i do kolektora z plastikowym zaworkiem jak go naciskam zmieniaja sie obr do niego wchodzi kostka 2pinowa. dziwia mnie te obr wysokie na cieplym, pali wnormie 10 gazu czy jade 80 czy 140, predkosc maks 185 wedlug GPS..... i druge takie pytanko co to za puszka gdzie z jednej strony wchodzi gruby waz i idzie gdzies z od spodu silnika do tej puszki a zdrugiej strony wychodzi cienki 4mm przewod pod kolektro wpinany???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach