ostatnimi czasy byłem obejrzeć dwie E30'tki - z racji tego, że obydwie są wystawiane poprzez Otomoto - opiszę je po krótce nie wklejając linków do ogłoszeń (jeżeli ktoś przegląda allegro, domyśli sie o których egzemplarzach mowa).
Mam nadzieję, że zaoszczędzę komuś drogi, pieniędzy i czasu.
Nie mam nic do sprzedających - pozatym, żeby mówili czasem prawdę.
Ad 1.
E30 Baur z jasnym dachem w Poznaniu za kwotę ~6900zł.
M-tech II jak najbardziej oryginalny, swap z M40 na m20b25 zrobiony z głową - przełożone wszystko, czyli chłodnica oleju, zawiecha, akumulator z tyłu.
Auto całe malowane, wraz z przymalowaniem numeru VIN na podszybiu - schodzi lakier z rantów maski.
Korozja - pas tylny po prawej stronie, dziura w podłodze z przodu, dziura pod skrzynką bezpieczników (autentycznie - blacha przeżarta na wylot - widać koło), zgnite progi. M-tech II ładnie to wszystko ukrywa.
Była kiedyś rozpórka - tylko ktoś ją zabrał ...
Było jakieś super audio - ktoś wyciągał je "na szybko" - poucinane pozostawiane luzem kable.
Ad 2.
E30 Touring z Krakowa po swapie, w którego zapewne zostało wpompowane mase pieniędzy, za kwotę ~10900zł.
Auto skorodowane ...
była robiona podłoga z przodu (wspawane płaty blachy), za prawym tylnym kołem dziura - na upartego możnaby zobaczyć tylne koło przez bagażnik.
Silnik pracował nierówno gdy złapał temperature - na liczniku nie świeciła się kontrolka od oleju - mimo to CheckPanel wskazywał, ze coś z olejem w silniku jest nie halo.
Prawa łapa silnika "home made" założone pare podkładek, pęknieta poduszka i to wszystko złapane śrubą na pare nitek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach