Witam
Jestem od niedawna posiadaczem marki bmw e30 Cabrio German Style.
Mam problem z zawieszeniem firmy KONI chce zeby bylo bardziej miekkie pomoze ktos?chodzi mi o to jak sie reguluje twardosc pozdrawiam..
_________________ G_S
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2011-07-19, 18:22, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 8 razy Dołączył: 24 Lip 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-17, 11:59
Nie wiem jak.. ale z tego co słyszałem skręcone na miękko dalej są dość twarde.
mam b6 z przodu i b8 z tyłu i jest naprawde ok.
mogę sie zamienić o ile masz grubą lage z przodu
Pomógł: 13 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Skąd: B-stok
Wysłany: 2011-07-18, 23:46
Tył-Demontujesz amortyzator. Zbijasz metalową (górną) osłonę amortyzatora, wyciągasz odbój wciskach amortyzator od końca i kręcisz w lewo (jak ma być miekko)
Przód chyba tylko wystarczy demontować i zrobić jw
Pomógł: 30 razy Dołączył: 21 Sty 2007 Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-21, 00:58
Grzesiek2290 napisał/a:
Zbijasz metalową (górną) osłonę amortyzatora,
tej oslony nie da sie zdemontowac jest zamontowana na stale a druga sprawa jest taka ze w niej sa dwa bolce o ktore blokuje sie amor po wcisnieciu i mozna regulować.
-w metalowej oslonie od gory masz dwie dziurki,jakimś drutem albo cienkim srubokretem przez nie wypychaśż odbój na dół i go wyciagasz.
-jak wszytstko z tamtąd wyciagniesz wduszasz amor na maxa i krecisz nim lewo-prawo az sie zakleszy o te dwa bolczyki w metalowej obudowie.
-jak juz sie zakleszczy to krecać w prawo zwiekszysz twardosc a w lewo zmniejszysz twardosc.
z przodem nie wiem jak to jest bo mailem do czynienia tylko z zewnetrzną regulacją twardosci gdzie nie trzeba demontowac amortyzatora.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach