BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30]Zawieszenie Koni
Autor Wiadomość
e30GermaNStylE 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 17 Lip 2011
Skąd: PGN
Wysłany: 2011-07-17, 11:53   [e30]Zawieszenie Koni

Witam
Jestem od niedawna posiadaczem marki bmw e30 Cabrio German Style.
Mam problem z zawieszeniem firmy KONI chce zeby bylo bardziej miekkie pomoze ktos?chodzi mi o to jak sie reguluje twardosc pozdrawiam..
_________________
G_S
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2011-07-19, 18:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-17, 11:59   

Nie wiem jak.. ale z tego co słyszałem skręcone na miękko dalej są dość twarde.
mam b6 z przodu i b8 z tyłu i jest naprawde ok.
mogę sie zamienić o ile masz grubą lage z przodu :D
_________________
....
 
 
 
Grzesiek2290 
fck vanos!



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: B-stok
Wysłany: 2011-07-18, 23:46   

Tył-Demontujesz amortyzator. Zbijasz metalową (górną) osłonę amortyzatora, wyciągasz odbój wciskach amortyzator od końca i kręcisz w lewo (jak ma być miekko)

Przód chyba tylko wystarczy demontować i zrobić jw
_________________
 
 
 
Stammek86 



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-07-21, 00:58   

Grzesiek2290 napisał/a:
Zbijasz metalową (górną) osłonę amortyzatora,


tej oslony nie da sie zdemontowac jest zamontowana na stale a druga sprawa jest taka ze w niej sa dwa bolce o ktore blokuje sie amor po wcisnieciu i mozna regulować.

-w metalowej oslonie od gory masz dwie dziurki,jakimś drutem albo cienkim srubokretem przez nie wypychaśż odbój na dół i go wyciagasz.
-jak wszytstko z tamtąd wyciagniesz wduszasz amor na maxa i krecisz nim lewo-prawo az sie zakleszy o te dwa bolczyki w metalowej obudowie.
-jak juz sie zakleszczy to krecać w prawo zwiekszysz twardosc a w lewo zmniejszysz twardosc.

z przodem nie wiem jak to jest bo mailem do czynienia tylko z zewnetrzną regulacją twardosci gdzie nie trzeba demontowac amortyzatora.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17