Tak na szybkiego streszczę wam jak kupiłem kolejne E28
W sobotę miałem wolny poranek, więc jak zawsze gdy mam trochę wolnego czasu przeglądam ogłoszenia... No i znalazłem
Jak zwykle totalny spontan dzwonie, rezerwuje ,że w poniedziałek będę z rana (gościu się zgodził-trzyma dla mnie auto) i się ciesze, że mam ale, ale... po paru godzinach myślenia i jarania się ochłonąłem i zacząłem panikować, że pojadę tyle km na darmo... Pomarudziłem Patrykowi, Bartkowi potem już nawet Miłoszowi marudziłem
Poprosiłem o więcej zdjęć, jakieś tam dostałem...
Lampki idealne
Przekonałem się, i w końcu w niedziele wieczorem stwierdziłem, że jadę Do gościa zadzwoniłem, że jednak będę w wtorek, a nie w poniedziałek i żeby trzymał dla mnie autko, w poniedziałek dokupiłem w DE dwa Mondeo i wyruszyłem po rekinka
We wtorek bliżej południa dojechałem na miejsce
Mimo iż telefonicznie ustaliłem już cenę minimalną to na miejscu po dokładnym obejrzeniu i dzwonienia do paru osób (dzięki Miłosz, dzięki Patryk) wynegocjowałem parę dupereli i 50E po czym zdecydowałem, że kupuję mimo iż nie spełnia moich mega wysokich kryteriów z których nawet Miłosz się śmiał
Czarnulkę zapakowałem i pojechałem dalej po Mondeo
Tak ładnie wyglądał mój zestaw, jak to Miłosz powiedział "te dwa Mondea tu w ogóle nie pasują"
Dojechałem cało do Polski ( po drodze odwiedziłem Miłosza od którego dostałem prezencik w postaci prawego kierunkowskazu - dzięki ) i zrobiłem takie tam parę zdjęć, z ciekawostek ma oryginalne fotele Recaro czy fabryczną roletę tylnej szyby.
Jak tylko znajdę chwilę czasu postaram się ją dokładnie umyć i wyszorować i jakąś bardziej sensowną galerię zrobić z dokładnym opisem i po dokładnym obejrzeniu autka także opiszę coś więcej na temat auta.
Tu jeszcze rozpiska z VIN dzięki Patrykowi. Okazuje się, że to jedna szwajcarska wersja, a nie jak twierdził sprzedawca niemiecka wersja więc nie 218 PS, a gdzieś około 195 ? Generalnie DC71, a to jest najważniejsze
Art.
Wartość
Numer podwozia WBADC710700643717
Kod typu DC71
Typ 535 I (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M30
Pojemność skokowa 3.50
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka ANTHRAZIT (0257)
Data prod. 1986-09-01
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL
S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW
S485 RECARO-SITZE FUER FAHRER+BEIFA
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
S680A MANUAL AERIAL
S687A RADIO PREPARATION
S825A Schweiz-Ausfuehrung
S935 M-TECHNIC ALUGUSSRAD TRX 220 5
piekna ! troszke ja dopielegnowac i bedzie ideal. Mega Gratki !
_________________ I Drive Like a Devil......I Feel Like a God...I Die Like a Hero
....i znow powrot do m52b28
Zycie jest zbyt krotkie zeby jezdzic Dieslem
Bardzo ładnie zachowana, jest lekko uszkodzona w prawy róg, dzięki temu dość niska cena jak za oryginalne M535i (cena waha się od 3-4 tys euro do 8 tys euro za naprawdę igłę) będę zdawał w przyszłym roku relacje z "odnowy biologicznej" tego auta
RoboCop napisał/a:
Będzie na sprzedaż?
heh, nie ma szans zawsze chciałem mieć obok 525e i 535i M535i także żaden interes dla mnie sprzedać i kupić potem za nie wiadomo ile... bo ceny E28 z M30 już są na dość wysokim poziomie a M535i wręcz chorym poziomie...
RoboCop napisał/a:
Czy dowiedziałeś się coś o historii samochodu?
Do auta mam wszystko, książkę serwisową itd itp wszystko o nim wiem
Podsumowując jest to kolejny fajny klasyk do mojej skromnej kolekcji
Świetny zakup ! Pozostaje tylko pogratulować i czekamy na zdjęcia
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach