BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e34] Falowanie mieszanki silnik m50b25, automat
Autor Wiadomość
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-09-21, 17:05   [e34] Falowanie mieszanki silnik m50b25, automat

Silnik bez vanosa, bez lpg.
Na ekonomizerze widoczne jest falowanie mieszanki jakby nie mógł się zestroić. Sonda lambda jest nowa. Np. waha się pomiędzy 10 a 10,5 litra/100km. Jest to też odczuwalne przy mocnym przyspieszaniu, moc tak pulsuje, sekundę przyspiesza lepiej a sekundę gorzej, jest to minimalnie wyczuwalne. Przypuszczam że jest to wina jakiegoś czujnika, może nie do końca czystych wtrysków. Myślę coś chaotycznie zakłóca mieszankę i wpływa na działanie sondy tak, że sterownik nie może się zestroić przy stałym obciążeniu. Przepływomierz zdejmowałem, jest ładny, czysty, wyczyściłem go jeszcze takim specjalnym sprayem CRC air sensor cleaner. Świece dzisiaj zmieniłem i nic. Może to jakiś czujnik uszkodzony? Albo wtryski lejące, jakieś pomysły???

Na jałowych obrotach nie chodzi aż tak idealnie równo, czasem coś lekutko przerywa.
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
Ostatnio zmieniony przez Piotr_1 2011-09-21, 17:09, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-09-23, 09:57   

Taką awarię trudno znaleźć. Osobiście bym zaczął od szczelności układu dolotowego i wydajności pompy paliwa.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-09-26, 11:39   

to pulsowanie jest bardzo delikatne, z częstością około sekundy. Czy pompa nie dawałaby mocniejszych objawów i tylko przy dużych mocach? I czy nieszczelność dolotu mogłaby tak regularnie pulsować? W dolocie zapewne są jakieś zeschłe węże, z autopsji wiem że wydam w aso kilka stówek na te gumy i boję się że nic to nie da ;/
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-09-28, 19:17   

Sprawdz miernikiem sondę lambda , być może się wiesza.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16