BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e34]kable czujnik temp wody -> wskaźnik temp licznika
Autor Wiadomość
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-09-28, 18:26   [e34]kable czujnik temp wody -> wskaźnik temp licznika

mam e34, coś się dzieje na odcinku czujnik -> licznik i chcę puścić nową wiązkę kabli.
jeszcze nie zrzuciłem licznika więc nie wiem ile tam wchodzi kabli od strony licznika temp, a nie chciałbym się zdziwić, więc pytanie brzmi które to.
one rozdzielają sie na wtyczkę gdzieś koło kolan kierowcy w tym bałaganie kabli??
a z czujnika lecą bezpośrednio przez budę tam właśnie w okolicę pod kierownicę??
jakie jest prawdopodobieństwo że to to, a nie że podmieniane liczniki były też do d....
można sprawdzić jakoś licznik na 'sucho' czy się wskazówka wychyla, choćby min/max??

z góry dzięki za help!!
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-03-05, 09:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-09-28, 19:21   

Jest jakiś test licznika, nie wiem jak działa i jak go włączyć ale cóż brat gogle pomoże. Jak nic nie znajdziesz to daj znać - popytam.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-09-29, 20:05   

właśnie problem polega na tym, że na teście licznik temp wali do oporu i z powrotem bez oporów...
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-09-29, 20:08   

A benzyny jak się zachowuje, to ten sam ustrój lecz inna działka.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-02, 18:14   

więc pół soboty spędzonej na szukaniu prądu przyniosło następujące rezultaty i parę pytań:
- czujnik dający sygnał na licznik to czujnik nr 2 w bloku patrząc od przodu samochodu
- kable idą z czujnika 2, dochodzą do wtyczki 20paro pinowej przy podszybiu samochodu i tu pytanie: w tej wtyczce co wyciąga się do góry są pełne piny 11 i 12 (od czujnika)
a w tej co zostaje na dole, pełny jest 12 a pusty jest 11, tak jest też u Was??
no i wychodzi na to, jak patrzałem na necie, że ten czujnik jest 1 pinowy, M14, i ten do wtyczki bolec ma na górze równo pośrodku

także i need help co do tego czy ten pin 11 jest free i czy ten czujnik jest 1 pinowy
pozdro all!!
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-02, 19:26   

http://www.diakom.ru/CAR/...DIAGRAMS/24.pdf
http://www.diakom.ru/CAR/...AGRAMS/1861.pdf
Podeprzyj się schematami. Pierwszy jest do starszego ukł. wtryskowego , drugi do młodszego.
A jakby co to całość ze schematami - wybieraj co masz: http://www.diakom.ru/CAR/BMW/
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-04, 05:52   

spoko, wszystko gra, tylko dlaczego od czujnika idą dwa kable a na licznik idzie później tylko jeden??
i stąd też, czy ten czujnik kupić 2 pinowy czy 1, szkoda mi wywalać choćby 30 zeta na coś co za chwilę będę mógł wywalić...

ps. one more, może na konkretnym przykładzie, jeśli jest taki czujnik http://moto.allegro.pl/me...1839810435.html a w opisie nie pasują modele do mojego, to ma to jakieś znaczenie, czy styka że pasuje gwint i będzie działać?

ps2. może jeszcze lepiej, skoro idą 2 kable to bardziej pasuje ten schemat niż czy tak?? :) )
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
Ostatnio zmieniony przez center 2011-10-04, 06:17, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-04, 10:44   

Jak są dwa przewody to napewno jeden jest masą , drugi sygnałem , więc do licznika idzie jeden . Tu może nasunąć się pewne pytanie - czy wtyczkę da się założyć odwrotnie?
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-05, 18:36   

po zmasowaniu 1 pinu wtyczki czujnik się podniósł, więc to ewidentnie problem czujnika
gdzieś tam wygrzebałem jakiś czujnik, tylko z żółtą końcówka i ma oporność rzędu 500O w temp 20 i spada do poniżej 200 w ok 80, a z tego co czytałem to mają mieć 2000-500 więc chyba nie pyknie.
niemniej jest z 1 pinem więc jak go założę to powinno się pokazać czy pójdzie czy nie, tylko teoretycznie powinien wskazywać że jest bardziej nagrzany czy tak??
masakra ile czasu się można bawić z 1 głupim czujnikiem... :x
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-06, 11:51   

Rozumiem że wkręcony jest w chłodnicę. Jeśli tak to musi mieć dwa piny.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-06, 18:33   

no13 http://bmwfans.info/parts...der_head_vanos/

wkręcany w blok
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2011-10-07, 09:50   

Uczciwie może być z jednym pinem. Masa na bloku.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
center 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 31 Lip 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-10-20, 18:42   

problem rozwiązany.
dla potomnych na wskaźnik temp na liczniki idzie 1 pinowy czujnik
przy ok 25C ma oporność ok 500, ok 80-90 spada do 200-150
także całkiem inny niż oporność czujnika na kompa, tam jest 2000->500...
pozdrawiam i dzięki za help vindevil
_________________
520 trumna sekwencja:

mgr inż. Jędrek ;)
 
 
 
HARAS 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: poland-Rzeszów
Wysłany: 2012-01-21, 21:48   

POWITAC--- MAM PYTANIE Z LICZNIKAMI KONKRETNIE BMW E34 Z90r. BENZYNA CZY MOGE ZMIENIC LICZNIK ZE ZWYKLEGO MAM NA MYSLI MIERZENIE PRZEBIEGU KILOMETROW (MAM BEMBENKOWY) A CHCE ZAŁOŻYĆ ELEKTRONICZNY STARY LICZNIK POSIADA DWIE KOSTKI WIDZIALEM ELEKTRONICZNE NA 2-e KOSTKI NA ALLEGRO TYLE ZE NIE WIEM CZY BEDA CHODZILY PO TAKIEJ ZMIANIE.MOZE KTOS JUZ PRÓBOWAŁ CZEGOS TAKIEGO. : :?: :help:
_________________
ALBO ~~BMW~~ALBO~~N I C ! ! !--------HARAS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 17