BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
(M43) Uszczelka łancuszka rozrządu
Autor Wiadomość
Daro W. 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2012
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2012-02-27, 13:20   (M43) Uszczelka łancuszka rozrządu

Witam wszystkich Forumowiczów,

właśnie kupiłem BMW Z3 '97, 1,8 l. i mam pytanie.
Widzę, ze pojawił się olej przy uszczelce pokrywy łancuszka rozrządu, chciałbym ją wymienić.
Jednak czy ta wymiana wiąże się ze zdemontowaniem głowicy ?
Czy uszczelka jest dzielona i wystarczy zdjąć pokrywe łancucha rozrz ?
_________________
Pozdrawki
Daro W.

Z3; 1,8l; '97
Ostatnio zmieniony przez Daro W. 2012-02-27, 13:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-27, 13:34   

Daro W. Nie trzeba ściągać głowicy.



Tutaj masz narysowane jak to wszystko wygląda. Zwróć jeszcze uwagę z czego dokładnie cieknie. Jeżeli jednak spod uszczelki nr 3 to szkoda roboty.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Daro W. 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2012
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2012-02-27, 14:53   

Cypisek napisał/a:
Daro W. Nie trzeba ściągać głowicy.

Tutaj masz narysowane jak to wszystko wygląda. Zwróć jeszcze uwagę z czego dokładnie cieknie. Jeżeli jednak spod uszczelki nr 3 to szkoda roboty.


Dzieki wielkie. Super !
A dlaczego szkoda roboty jesli cieknie spod uszczelki 3 ?
_________________
Pozdrawki
Daro W.

Z3; 1,8l; '97
 
 
 
beryl 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lis 2007
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-02-27, 14:57   

Daro W. napisał/a:
A dlaczego szkoda roboty jesli cieknie spod uszczelki 3 ?

Musiałbyś połowę motoru rozkręcić.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-27, 14:59   

beryl napisał/a:
Daro W. napisał/a:
A dlaczego szkoda roboty jesli cieknie spod uszczelki 3 ?

Musiałbyś połowę motoru rozkręcić.


Dokładnie, musisz ściągnąć cały rozrząd i odkręcić od bloku tylną część obudowy rozrządu.
_________________


E30 + E91
 
 
 
Daro W. 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 21 Lut 2012
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2012-02-27, 15:04   

Cypisek napisał/a:

Dokładnie, musisz ściągnąć cały rozrząd i odkręcić od bloku tylną część obudowy rozrządu.


Ups, to powazna sprawa. Ale jak bedzie cekło poważnie, to i tak bede to usiał zrobic.
Ale roboty sporo, rzeczywiscie.
Dzieki za informacje.
_________________
Pozdrawki
Daro W.

Z3; 1,8l; '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16