(M43) Uszczelka łancuszka rozrządu
Autor
Wiadomość
Daro W.
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Dołączył: 21 Lut 2012 Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2012-02-27, 13:20 (M43) Uszczelka łancuszka rozrządu
Witam wszystkich Forumowiczów,
właśnie kupiłem BMW Z3 '97, 1,8 l. i mam pytanie.
Widzę, ze pojawił się olej przy uszczelce pokrywy łancuszka rozrządu, chciałbym ją wymienić.
Jednak czy ta wymiana wiąże się ze zdemontowaniem głowicy ?
Czy uszczelka jest dzielona i wystarczy zdjąć pokrywe łancucha rozrz ?
_________________ Pozdrawki
Daro W.
Z3; 1,8l; '97
Ostatnio zmieniony przez Daro W. 2012-02-27, 13:21, w całości zmieniany 1 raz
Cypisek
inż. Żuljan
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-27, 13:34
Daro W. Nie trzeba ściągać głowicy.
Tutaj masz narysowane jak to wszystko wygląda. Zwróć jeszcze uwagę z czego dokładnie cieknie. Jeżeli jednak spod uszczelki nr 3 to szkoda roboty.
_________________
E30 + E91
Daro W.
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Dołączył: 21 Lut 2012 Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2012-02-27, 14:53
Cypisek napisał/a: Daro W. Nie trzeba ściągać głowicy.
Tutaj masz narysowane jak to wszystko wygląda. Zwróć jeszcze uwagę z czego dokładnie cieknie. Jeżeli jednak spod uszczelki nr 3 to szkoda roboty.
Dzieki wielkie. Super !
A dlaczego szkoda roboty jesli cieknie spod uszczelki 3 ?
_________________ Pozdrawki
Daro W.
Z3; 1,8l; '97
beryl
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Lis 2007 Skąd: WPR
Wysłany: 2012-02-27, 14:57
Daro W. napisał/a: A dlaczego szkoda roboty jesli cieknie spod uszczelki 3 ?
Musiałbyś połowę motoru rozkręcić.
Cypisek
inż. Żuljan
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-02-27, 14:59
beryl napisał/a: Daro W. napisał/a: A dlaczego szkoda roboty jesli cieknie spod uszczelki 3 ?
Musiałbyś połowę motoru rozkręcić.
Dokładnie, musisz ściągnąć cały rozrząd i odkręcić od bloku tylną część obudowy rozrządu.
_________________
E30 + E91
Daro W.
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Dołączył: 21 Lut 2012 Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2012-02-27, 15:04
Cypisek napisał/a:
Dokładnie, musisz ściągnąć cały rozrząd i odkręcić od bloku tylną część obudowy rozrządu.
Ups, to powazna sprawa. Ale jak bedzie cekło poważnie, to i tak bede to usiał zrobic.
Ale roboty sporo, rzeczywiscie.
Dzieki za informacje.
_________________ Pozdrawki
Daro W.
Z3; 1,8l; '97