Panowie tak jak na załączonym obrazku widać, chodzi mi o część numer 2. Konkretnie mam pytanie dotyczące śrub, które przykręcają tą gumę, bo jak widać na obrazku na gumie są taki małe strzałki, czy one pokazują sposób zamontowania śrub
Strzałka wskazuje gdzie ma być nakrętka, dobrze myślę Czyli jest 6 nakrętek i 3 z nich powinny być przykręcone w stronę skrzyni biegów a 3 pozostałe w stronę tyłu auta, dobrze myślę Czy nie ma to żadnego znaczenia jak się przykręci owy łącznik
Ostatnio zmieniony przez bąku 2012-04-26, 11:09, w całości zmieniany 1 raz
Zasada jest jedna - nakrętka za krzyżakiem a nie na gumie i kręcimy nakrętką a nie śrubą która opiera się na gumie. Dlaczego? Ano dlatego że nie wyrywamy tulei zalanej w gumie pod koniec dokręcania.
Strzałki są lub nie ale od ich strony wkładasz śruby.
Zasada jest jedna - nakrętka za krzyżakiem a nie na gumie i kręcimy nakrętką a nie śrubą która opiera się na gumie. Dlaczego? Ano dlatego że nie wyrywamy tulei zalanej w gumie pod koniec dokręcania.
Strzałki są lub nie ale od ich strony wkładasz śruby.
Czyli, tak jak mi się wydawało, 3 nakrętki powinny być skierowane w stronę skrzyni a drugie 3 w stronę dyfra.
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-28, 11:52
Artur C. napisał/a:
nakrętka za krzyżakiem a nie na gumie i kręcimy nakrętką a nie śrubą która opiera się na gumie. Dlaczego? Ano dlatego że nie wyrywamy tulei zalanej w gumie pod koniec dokręcania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach