Jakis czas juz jestem na forum ale tego dzialu nie widzialem troche sie naczytalem po tematach - swietny dzial. zalaczam wiec filmik z tego jak robilem swoja e30.
niby m50 to nic specjalnego ale latwiej znalezc dobre m50 niz dobre m20
prace jeszcze nie sa skonczone, auto musi pojsc na glebe na 99% pojdzie gwint, i caly czas rozgladam sie za felgami ale wolalbym zeby byly ze stopniowanym rantem..
dopiero zawiecha + fele beda tym co nada autu wyglad ale reszta zabawy na lato
a wlasnie robiac filmik cos mi nie do konca pasowalo z tymi "recaro" chociaz na necie mozna znalezc obie wersje ze to Sportsitze i Recaro ale recaro oryginalne do e30 to chyba tylko takie byly
W aucie zmienione/zobione zostalo z tego co pamietam (kolejnosc wg filmiku):
wewnatrz
- wymienona deska rozdzielcza
- wymieniony silniczek wycieraczek (szwankowal)
- wymieniona dmuchawa ( bo piszczala:) )
- zmieniony licznik i cale podswietlenie licznika/deski na nowe
- kiera MT II
- wymienione siedzenia na Sportsitze (podgrzewane) + tapicerka
- zalozona elektryka szyb / podlaczenie foteli
- ta czesc tunelu na kasety mi sie nie podobala wiec od 1.8 wzialem bez tego
- nowy mieszek + lewarek
zewnatrz
- zestaw mtechnic 2 / zderzak przedni doprowadzony do uzytecznosci
- przedni lewy blotiik mial mini wgniecenie wiec poszedl do lakiernika
- lampy przod a'la black hella
- tylnie lampy maly lifting czyt. czerwone kierunki
- przednie kierunki ciemne
- wydech a'la DTM (?)
silnik/uklad kierowniczy / naped
- wymiana z m20 2.0 na m50 2.5 vanos - silnik od e34 touring '95 z ksiazka wiec przebieg
udokumentowany silnik suchy bylem zadowolony + wszystko co potrzebne do montazu
( lapy e36, nowa chlodnica od td, servo itd temat chyba juz obcykany )
- uklad wspomagania od e36
- dyfer od e34 3.46
- uklad wydechowy na jednej rurze chyba 60mm
Najblizszy plan tak jak wspomnialem nizsze i sztywniejsze zwieszenie + ladny felunek ( 17'' ) + nowe obszycie foteli
Tyle mi sie spamietalo choc perdolek bylo mnostwo ale sama e30 w dniu zakupu byla w rewelacyjnym stanie blacharskim, spinki srubki i inne duperelki widac ze nie byly od nowosci ruszane.
zastanawiam sie czy kiery MT II nie zmienic na mniejsza sportowa:/
Nie rób tego błędu miałem przez pewien czas małą kierownicę ale w końcu się nawróciłem, raz że pachnie to trochę pseudo tuningiem, dwa nie będziesz widział całych zegarów a w szczególności końcówki obrotomierza MT II to jedyna słuszna kiera, rozmiar w sam raz a i wygląda zacnie.
zastanawiam sie czy kiery MT II nie zmienic na mniejsza sportowa:/
Nie rób tego błędu miałem przez pewien czas małą kierownicę ale w końcu się nawróciłem, raz że pachnie to trochę pseudo tuningiem, dwa nie będziesz widział całych zegarów a w szczególności końcówki obrotomierza MT II to jedyna słuszna kiera, rozmiar w sam raz a i wygląda zacnie.
100% racji
wlasnie ostatnio siedzac w aucie patrzylem na zegary przez kiere wszystko czytelne i przypomnialo mi sie jak kiedys mialem w 1.8 sportowa kiere tam juz zegarow nie bylo tak widac z kolei mala kiera fajna i poreczna i na nogi wiecej miejsca latwiej wsiadac i wysiadac a MT II to MT II - klasa
co by nie bylo ze nic nie robie to wkleje pare fotek gratow ktore kupilem
komplet wahaczy z tarczami od 325 bo poki co mam bebny oraz uklad wydechowy od E36 325(bez ostatniego tlumika) bo moj obecny uklad wydechowy na jednej rurze to pomylka i zostanie zmieniony na uklad na 2 rurach
No i najwazniejsze z czego jestem bardzo zadowolony to fele 8'' & 9'' x 17'' ASA Revolution
Pewnie znajda sie tacy ktorzy powiedza ze chrom do E30 to kiepski pomysl ale ja jestem zdania ze to cos rzadkiego niespotykanego i po przymiarce na tylnie kolo stwierdzam ze wyglada REWELACYJNIE. W kwietniu kupuje zawieche skladam wszystko do kupy i wtedy bedzie ostateczny efekt az sie nie moge doczekac
Kilka fotek na E30
8'' & 9'' x 17
tutaj chyba 9'' x 17
tutaj 8'' & 9'' x 18 cali uwazam ze 18'' to juz troche za duzo
stary piękne auto !!!! jestem pod wielkim wrażeniem e30 taka jak Twoja to moje marzenie , obym znalazł dobrą bazę do takich modyfikacji , cudne autko naprawdę ,gratuluje Ci wytrwałości i zaparcia !
stary piękne auto !!!! jestem pod wielkim wrażeniem e30 taka jak Twoja to moje marzenie , obym znalazł dobrą bazę do takich modyfikacji , cudne autko naprawdę ,gratuluje Ci wytrwałości i zaparcia !
pozdrawiam
Dzieki
Mam nadzieje ze nie wziales ktorejs z foto za moja E30 ? zdjecia mojej wstawie pod koniec kwietnia bo na majowke ma byc gotowa obszycie na nowo wnetrza zostawie na nastepny sezon
niezla przemiana - konkretne podejście do tematu, tak powinno sie robić e30!! wielki szacun za wlożoną prace - sam przezechodzilem przez to samo ze swoją, mi fele podobają sie - pasują wzorem do e30, bardzo fajny rozmiar, oj bedzie germańska beemka - pozdro!!
kilka nowych gadzetow kupilem
-zawiecha -60/gwint tył
-poduszki tylniego amora (jak wymieniac to wszystko )
-skusilem sie na zakup nerki w chromie wydaje mi sie ze poza 17'' w chromie taki akcent w postaci nerek w chromie tez sie przyda jak mi sie nie spodoba to zmienie na czarne
- udalo mi sie tez kupic tlumik koncowy ERNST dedykowany do 325 ale przespawam koncowki na te moje
Za tydzien dystanse przyjda wtedy zakladanie i jazda na majowke
powiedzmy ze brak mi juz cierpliwosci i na majowke auto ma byc, starczy juz cierpliwego skladania rarytasow a co za tym idzie koszty markowa zawiecha zaczyna sie od chyba 1400zl
[ Dodano: 2009-04-30, 19:14 ]
Wczoraj wieczorem skonczylem skladanie gratow, nie obeszlo sie bez problemow, sprezyny gwintowane na tyl byly patentem od opla ale okazaly sie za slabe, za miekkie takze auto posadzilem niestety na seryjnych tylnich sprezynach
Mimo wszystko jeszcze zostalo troche do zrobienia ale to wszystko co zdaze na majowke zrobic... uwazam ze na zywo wyglada lepiej niz na tych fotkach, felgi na fotach wygladaja jak 16''
ja generalnie nie lubie mt2 ale ten mi sie jakos bardzo podoba.kolor auta jest rewelka
No i dobrze,że nie ma tylniego spojlera na klapie mt2,ten maly pasuje idealnie.
Gleba tez ok choć faktycznie tył mogl by być 1cm nizej
E30 inna niż wszystkie inne Wyborny lakier felgi mi nie pasują takie jakieś za nowoczesne jak do E30 i moim zdaniem dobrze by wyglądał tu spoiler MT2 Byłby komplet.
Ogolnie super, ale co do felg mam mieszane uczucia ale ja sie nie znam
mysle ze jakbys je zobaczyl na zywo na aucie - zmienilbys zdanie ale tutaj juz wchodzimy na tematy gustow a o tym sie podobno nie dyskutuje
center napisał/a:
super fajna, tylko jedyna rzecz jaka mi nie leży to ta końcówka tłumika, jakby była prosto to byłoby prze
ale i tak bajer fura, wrzuć foty środka..
powiem Ci lepiej, to jest tlumik dedykowany ERNST'a ktory mial koncowki tak jak fabryka daje proste 2 rury pod ukosem... ale ja mam wcisk na te zawijane do gory i koncowki oryginalne obcialem i przyspawalem swoje z poprzedniego tlumika kojarzy mi sie z m3
daj fotki wnetrza bo widze ze masz jasne - choruje na takie i jest przepieknie tak jak u miro!
co do wydechu mi sie zawsze dtm podobal,a ernst jest rewelka,pamietam ja korzuch mial w kebabie i pieknie chodzil ernst! swietny dzwiek!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach