BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulator ciśnienia paliwa M20B20
Autor Wiadomość
trebuh111 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 29 Maj 2010
Skąd: CIN
Wysłany: 2012-07-17, 18:29   Regulator ciśnienia paliwa M20B20

Czy po odkręceniu wężyka (tego który wychodzi od filtra paliwa) od regulatora ciśnienia paliwa w bmw e30 powinna być benzyna po dłuższym postoju samochodu? Mam problem z odpalaniem:( i podejrzewam że może być to właśnie regulator ciśnienia. Odkręciłem wężyk i nie było w nim paliwa w samym regulatorze było paliwo.
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-17, 19:43   

Powinno być paliwo. Jeżeli paliwa nie ma to prawdopodobnie paliwo spływa do baku. Za utrzymanie ciśnienia paliwa odpowiada pompa paliwa. Miałem to kiedyś u siebie, zimne auto nie chciało odpalać, trzeba było długo kręcić. Pompa paliwa dawała bardzo niskie ciśnienie i nie trzymała paliwa, ciepły palił jako tako bo paliwo było już blisko.
_________________


E30 + E91
 
 
 
trebuh111 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 29 Maj 2010
Skąd: CIN
Wysłany: 2012-07-18, 21:19   

A to nie bedzie wina regulatora cisnienia? Paliwo pompuje paliwo dochodzi do regulatora i regulator reguluje cisnienie na wtryskach jezeli jest za duze to przelewa sie spowrotem do baku wiec ten wezyk przelewowy po wylaczeniu silnika powinien byc czyba pusty tak na chlopski rozum. Jest jakis sposob aby w prosty sposob sprawdzic czy pompa trzyma cisnienie? Z moim silnikiem jest tak ze jak wylacze silnik i od razu odpale dziala bez zarzutu i czasami np. po postoju dluzszym 3dni tez zapali czasami bez problemu...
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2012-07-22, 12:32   

Regulator ciśnienia jest na wyjściu z listwy wtryskowej i jego zadaniem jest utrzymanie stałego ciśnienia paliwa w listwie.
Po odpięciu wężyka na regulatorze czyli odpływowego paliwo natychmiast ucieka do zbiornika i tak ma być.
Problemem natomiast jest gdy po postoju brak paliwa w wężu zasilającym listwę bo tam ciśnienie powinno utrzymywać się dość długo.
Z Twojego opisu wynika że Masz odwrotnie podpięte węże.
_________________
E39 530d 00r
Ostatnio zmieniony przez Artur C. 2012-07-22, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16