BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
mój nowy felunek bbs 15' et 30 7.5
Autor Wiadomość
lowczaspl 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Puławy/Warszawa
Wysłany: 2012-11-28, 13:45   mój nowy felunek bbs 15' et 30 7.5

Witam przedstawiam dzis wam moj nowy nabytek, niestety do renowacji ii z zapytaniem jak uzyskac takii efekt z rantami ( ile cali ) gdzie co i jak zrobic pozdrawiam


jak doprowadzic je do takiego stanu , oczywiscie wiem pomalowac poskrecac ladnie i nowe ranty , ale chce low and slow , grubo i szeroko proszeo pomoc


_________________
I love my e30. Pozdrawiam wszyskich.
www.stanceworks.com
 
 
Adaasko 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
METH



Dołączył: 11 Lis 2010
Skąd: 78-100 KGU
Wysłany: 2012-11-30, 23:40   

nie osiągniesz takiego efektu, bo twoje koła to RMy, a te na aucie to RCki, 16stki, a twoje RMy to 15stki, wiec mniejsze, zeby te koła jakos wyglądaly przy szerokosci, musiała by być okrutna gleba.

[ Dodano: 2012-11-30, 23:41 ]
ale oczywiscie, poszerzyc je mozesz, dokupując szersze ranty itd, ale to drogi gips, a nigdy to nie bedzie to na e30.
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2012-12-01, 11:02   

ja tam widze RS a nie RC... ale moze sie nie znam . apropo 15 tez nie do konca
moja sztuka na 15" tył9" przod 8.5"
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
lowczaspl 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Puławy/Warszawa
Wysłany: 2012-12-01, 15:25   

konkretnie mam wplacona zaliczne na te felgi.
PANOOWIE a co myslicie o tym bo prawie juz kupiłem
http://allegro.pl/bmw-e24...2837642842.html
_________________
I love my e30. Pozdrawiam wszyskich.
www.stanceworks.com
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2012-12-01, 16:33   

felgi fajne szkoda tylko ze na zadnym z ze zdjec nie widac dekielków a bez to lipa . szukaj bbs rc 17/9cali . pozatym et13 plus dystans wyjdzie duzo za nadkole ...
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
lowczaspl 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Puławy/Warszawa
Wysłany: 2012-12-01, 17:37   

E30 ROST napisał/a:
felgi fajne szkoda tylko ze na zadnym z ze zdjec nie widac dekielków a bez to lipa . szukaj bbs rc 17/9cali . pozatym et13 plus dystans wyjdzie duzo za nadkole ...

eh wasnie za duzo juz sie nad tym zastanawiam masz racje et 13 to zbyt malo przekalkulwałem sobie + dystans zmieniajacy rozstaw to niebardzo.... co do RC 17 fajna sprawa alle tez trzeba zastosować dystans zmieniajacy rozstaw a co do et to tam chyba norma too 35? http://allegro.pl/bbs-rc-...2827026212.html

wcale nie et 20.. tez jest problem eh... sam juz nie wiem co mam robic
_________________
I love my e30. Pozdrawiam wszyskich.
www.stanceworks.com
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2012-12-01, 17:58   

mam w markach pod warszawa tokarza ktory zrobi Ci zmiane rozstawu w rotorze. bez dystansów . i kombinowania . z kazdego rozstawu. jak co pisz PW koszta ok 400zl za komplet
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
Grzesiek2290 
fck vanos!



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: B-stok
Wysłany: 2012-12-08, 01:18   

lowczaspl napisał/a:
sam juz nie wiem co mam robic


Nie napalać się jak szczerbaty na suchary tylko na spokojnie przemyśleć wszystko i ogarnąć ważniejsze rzeczy...
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 16