BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zagadka dla mechaników pilne!!!!!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
damian357357 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
chester



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Skąd: SLUPSK & UK
Wysłany: 2013-01-04, 00:53   zagadka dla mechaników pilne!!!!!!!!!!!!!

witam mam problem z sprinterrem 906 311 cdi 2007 nowa buda, mianowicie strasznie kopci na biało, po odpaleniu jest ok ale po lekim przygazowaniu kopci jak star z dwoma przyczepami , jak juz zacznie kopcic to kopci nawet na wolnych obrotach. po zgaszeniu problem znka do tego samego momentu lekka przygazówka i to samo. plynu nie ubywa wtryski wymienione i dalej to samo. nie jestem pewien co do stanu oleju tak jak by troche ubyło.co dziwne brak spadku mocy i praca silnika równa, gdyby nie dym chodzi idealnie , komputer nic nic nie wykrył zero błedów,.. morze turbo ?? ??
. pomocy.
_________________
BMW --> Bardzo Mile Widziane
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z BMW E36 320 COUPE W AUTOMACIE
Ostatnio zmieniony przez damian357357 2013-01-04, 00:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-01-04, 20:05   

Sprawdź czy z turba olej nie leci do dolotu.

Jeśli to turbo to lada chwila może puścić olej w dolot i silnik rozbiegnie się tak, że albo go zdławisz biegami, albo korba wyjdzie z boku jak wejdzie na wysoooookie obroty.


PS.
Nie musi turbo słabnąc żeby puszczać olej... ubiegam tylko kolejne pytanie ;)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
Ostatnio zmieniony przez LUKAS 2013-01-04, 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lex 



Dołączył: 01 Sie 2006
Skąd: kraków
Wysłany: 2013-01-05, 10:09   

A jaki to jest dym ? Biały jak para wodna czy raczej taki gęsty niebieskawy?
_________________
E30 316i Coupe m50...
E39 530d Touring
 
 
damian357357 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
chester



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Skąd: SLUPSK & UK
Wysłany: 2013-01-05, 12:43   

Wstaje rano ,pije kawe i ide do garazu wsiadam chcem odpalic a tu nic nawet nie dał znaku zycia , az rece opadaja... padlo na pompe wysokiego cisnienia..... wymieniona i du...a owszem auto odpala i ciezko wchodzi na obroty i tak jak by z przerwami....ale narazie zero dymu chociaz tyle, dalej kody z wtrysków wgrane w sterownik lekka poprawa w pracy silnika , ale za to zero mocy ledwo co wyjechałem z garazu ,dopiero od 3000rpm jak turbo sie zalaczy ma troszke pary .....
moze zawor erg nie mam pojecia moze jakie inne pomysły
_________________
BMW --> Bardzo Mile Widziane
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z BMW E36 320 COUPE W AUTOMACIE
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-01-05, 14:00   

Przy 3 tysiacach załącza Ci się turbo ??

Kurcze na odległość ciężko coś zweryfikować...
Sprawdzałeś to co mówiłem?
Turbo?
Co do EGR to trzeba zajrzeć...
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-01-05, 14:00   

Przy 3 tysiacach załącza Ci się turbo ??

Kurcze na odległość ciężko coś zweryfikować...
Sprawdzałeś to co mówiłem?
Turbo?
Co do EGR to trzeba zajrzeć...
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
damian357357 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
chester



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Skąd: SLUPSK & UK
Wysłany: 2013-01-05, 17:54   

tak przy 3 tys tak jest w mercu. dopiero jak wcisniesz hamulec to wkreca sie ponat 3 tys a bez staje n 3 i dzwigienka sie nie rusza ... troszke oleju na sciankach przewodu do intercoolera, widzialem duzo gorsze ?? ?? w poniedzialek zawór recylkulacji spalin sprawdze ,, a teraz ide sie napic :drunk: :evil: pzdr
_________________
BMW --> Bardzo Mile Widziane
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z BMW E36 320 COUPE W AUTOMACIE
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-01-05, 18:14   

damian357357 napisał/a:
oleju na sciankach przewodu do intercoolera,

na sciankach troche oleju zawsze w dieslu jest, chodzi o to zeby nie stały kałuże.
Do turbo zaglądałeś?
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2013-01-06, 12:30   

najprościej zdjąć rure dolotową i sprawdzić czy nie ma luzu na wirniku turbiny i już będziesz wiedział czy kopcenie może być przez turbine :wink:
i na wszelki wypadek sprawdź czy nie masz oleju w intercoolerze bo może się to źle skończyć dla silnika :wink:
i sprawdzaj wszystkie kostki pod maską bo sprintery są czułe na to, wystarczy że jadną kostke od jakiegoś czujnika czy wtrysku nie dociśniesz do końca i auto nie chce chodzić :wink:
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
damian357357 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
chester



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Skąd: SLUPSK & UK
Wysłany: 2013-01-08, 14:06   

a wiec zawór erg chyba sie rozlecial , po zaslepieniu erg auto ozylo az mi ulzylo, nowy zamowiony powinien byc jutro to sie zobacze, a jak to nie to to sprinter na sprzedaz :wink: ktos chetny pzdr.
_________________
BMW --> Bardzo Mile Widziane
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z BMW E36 320 COUPE W AUTOMACIE
 
 
POTEGAT 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2008
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2013-01-08, 15:08   

Star diagnosis prawdę ci powie.
_________________
SWAPY MECHANIKA ELEKTRYKA ROZPÓRKI ŁAPY SILNIKÓW HYDRAULICZNY RĘCZNY
ZOBACZ STRONĘ O MNIE
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=10369
 
 
damian357357 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
chester



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Skąd: SLUPSK & UK
Wysłany: 2013-01-10, 20:35   

a wiec tak , nowy zawór erg zalozony i bylem zadowolony ale tylko przez 10 min, bo potem znowu zaczol kopcic .
a teraz to co zauwazylem:
odpalenie chodzi idealnie cichutko ,silniczek az bzyczy, na postoju gaz do deski wchodzi do 3 tys rpm.( tak jest w mercedesach na postoju, dopiero jak sie wcisnie hamulec wkreca sie do oporu) i chodzi równo, nie kopci, po kilku minutach jazdy mozna uslyszec nawet w kabinie zmiane pracy silnika, tak jakby lekko buczał, zaczyna kopcic, zatrzymuje sie na poboczu, gaz do dechy wkreca sie do 3 tys rpm ale nie chodzi równo , tak jak na odcince ,jak by przerywał, wychodze z auta , maska do góry odłanczam kostke od sterowania erg( jest elektryczny zadnych podcisnien) zmiana pracy silnika i brak kopcenia jade okolo 10 min i nic zero dymu, mach do góry podłanczam egr odrazu pojawia sie dym, wszystko na odpalonym silniku.
jade dalej cały czas kopci , gasze silnik i odrazu odpalam i chodzi idealnie, a potem tak samo jak czytacie od góry..........
juz brak sił oco kaman :wow: ?? ????
A jeszcze jedno co zauwazylem na odpalony silniku na postoju wciskam hamulec nic sie nie dzieje, ale gdy jade powiecmy 30 wrzucza luz silnik spada na swoje wolne obroty i zaczynam chamowac silnik kuleje i chodzi na 3 gary( wszystko bez dodawania gazu) przestaje chamowac i wszystko jes ok..... oco chodi???????????
moze przepustnica od asr szwankuje i dławi silnik????????
_________________
BMW --> Bardzo Mile Widziane
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z BMW E36 320 COUPE W AUTOMACIE
 
 
soraja327s 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 16 Wrz 2012
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-01-10, 22:09   

;/ jak dymi na biało ze nic nie widać nie chodzi na jeden cylinder to ja obstawiam ze uszczelka pod głowica miałem tak w ford transit choc nie bylem pewny do konca i faktycznie to byla uszczelka spr czy ci nie ubywa plynu i spr EGR czy przypadkiem nie jest podgrzewany woda (taka mała chłodniac) bo jak bedzie uszkodzony beda takie same objawy jak np z uszczelka pod głowica taka akcje miałem w bmw e46 2.0 d
Ostatnio zmieniony przez soraja327s 2013-01-10, 22:30, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-01-11, 06:25   

Na poczatek podlacz kompa,jesli jeszcze tego nie zrobiles.
Co do cyrkow z hamulec i gazem to spradz czy pedl jest sprawny, chodzi mi o elektryke (zakladam ze gaz jest elektryczny) oraz przewody miedzy gazem a sterownikiem.

Mialem kiedys tak ze silnik reagowal obrotami np na sprzeglo, winny okazal sie gaz, a konkretnie uszkodzona wiazka. przynajniej go sprawdz + wiazke.

Hmm to merc od asr ma przepustnice, nie zalatwia tego sterownik ?
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Dantte26 
Siła Drzemie wBeemie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Skąd: DGR
Wysłany: 2013-01-14, 13:31   

jeździłem swego czasu Sprintem 316CDI toż to fruwało... turbo na bank nie załączało się tak późno...koło turba jest taka puszka z zaworem czy jak to nazwać...kiedyś posypał się ten zawór i także był spadek mocy i kopcenie...po wymianie jak ręką odjął...sprawdź go...
_________________
MOJE WIERNE e30: http://beemka-klub.pl/for...p=319297#319297

/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
 
 
 
damian357357 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
chester



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Skąd: SLUPSK & UK
Wysłany: 2013-01-14, 20:21   

witam, a wiec tak mimo kopcenia musialem wracac do londynu juz nie mogłem tego dluzej odkladac. przez pierwsze 200 km kopcenie bylo, nagle ustało i przez nastepne 150 ani dymka, az do tankowania na granicy, po odpaleniu wszystko ok, nastepnie nastepne tankowani za 500km. odpalam po tankowani i mam znowu zasłone dymna przez 200 km i o tamtej chwili do teraz czyli jakies 500km jest ok.??????????? zobaczymy dalej
ale tak jak pisalem auto niema spadków mocy jedzie jak wscikle nawet jak kopci niby 109 km ale po chipie na okolo 160km nie jeden szkop sie zdziwił na autostradzie
_________________
BMW --> Bardzo Mile Widziane
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z BMW E36 320 COUPE W AUTOMACIE
 
 
Szajbaa 
Fan Marki


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Mar 2008
Skąd: warszawa
Wysłany: 2013-01-16, 13:09   

egr zalozyles nowy? moze wina lezy w sterowaniu
_________________
tel: 506-799-133
gg: 4995986(niewidoczny)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 17