Wysłany: 2012-07-11, 09:49 [E46] M54B30 usunięcie katalizatorów a sondy lambda
Witam
W związku z kompletnym zużyciem katalizatorów silnik nie pracuje tak jak powinien.
Także z tego powodu sterujące sondy lambda umierają bardzo szybko a same kolektory w okolicach katów strasznie "cykają" po zgaszeniu silnika.
Podobno aby po usunięciu katalizatorów nie pojawił się Check Engine wystarczy wkręcić znajdujące się za miejscem katalizatorów sondy lambda, dystansując je podkładkami.
Czy ktoś wie dokładnie jakie powinny być te podkładki?
Ostatnio zmieniony przez RoboCop 2012-08-11, 07:04, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 2013-02-22, 05:59 M54B30 usunięcie katalizatorów a sondy lambda
Witam, widzę ,że już dawno temu zadano to pytanie ale odpowiem na nie są to emulatory wkręcone w miejsce sondy mają dł.4 cm ,a w nie wkręca się sondę mówimy o sondach za katem , a wtedy można swobodnie pozbyc sie wnętrza katalizatora komputer nie czyta błędów,a auto jest troszkę głośniejsze przy niższych obrotach jednak mamy spokój z katalizatorami i notorycznie wyskakującym błędem wydajnośc katalizatora poniżej progu np bank 2.
Oto fotka emulatora
http://imageshack.us/phot...0222133608.jpg/
_________________ BMW E39 525i 2001r.
Ostatnio zmieniony przez piciugrosik 2013-02-22, 14:02, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach