BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E21] BMW E21 323iA Baur Nr 1829 '80 - Mironi
Autor Wiadomość
Mironi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: Poznań okolice
Wysłany: 2011-10-18, 00:41   [E21] BMW E21 323iA Baur Nr 1829 '80 - Mironi

Witam wszystkich miłośników rekinków. Postanowiłem uaktualnić temat i zaprezentować co się dzieje z moim autkiem. Wszystkich zainteresowanych starszymi BMW zapraszam na Ogólnopolski Rejest Rekinów - http://www.orr-bmw.pl/

BMW E21 323iA 1980r Baur nr 1829

Liczba wyprodukowanych BMW E21: 1 354 961 sztuk*
Liczba wyprodukowanych BMW E21 w nadwoziu Baur (Baur TC1): 4595 sztuk*

(w okresie od 1978 do 1982 roku - od nr A000001 do nr A004595)
Liczba wyprodukowanych BMW E21 w nadwoziu Baur z silnikiem 323i: 1659 sztuk*
Liczba wyprodukowanych BMW E21 w nadwoziu Baur z silnikiem 323i w Automacie: ok. 200 sztuk ? (szacunkowo, w przypadku sprawdzonych informacji proszę o kontakt)






Numer podwozia: WBA18410007261640
Data produkcji: 04.1980
Model: E21
Seria: 3
Rodzaj konstrukcji: BAUR TC1 (TOP Cabriolet)
Nr samochodu: 1829 (A001829)
Drzwi: 2
Silnik: M20B23 (6-cylindrów wtrysk Bosch K-Jetronic)
Pojemność: 2315 cm3
Moc: 143 KM
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor: Czarny
Siedzenia: RECARO Idealsitz N77
Radio: BMW Bawaria Cassette C + schowek na kasety
Tapicerka: Skórzana czarna
Koła: Felgi oryginalne Alpina 15" przód 6Jx15H2 [36 11 107], tył 7Jx15H2 [36 11 108] + Dekielki Alpina [36 13 107]
Opony: Bridgestone Potenza Adrenalin RE002: przód 195/50/R15, tył 205/50/R15
Kierownica: Alpina 38cm [32 33 010] & Nardi Torino BMW Vintage
Wyposażenie dodatkowe: Elektryczne lusterka; Hardtop + miękki dach; Oryginalne wspomaganie kierownicy; Obrotomierz; Alarm & immobiliser; Zestaw doposażenia schowka (Latarka akumulatorowa)
Długość: 4355 mm
Szerokość: 1610 mm
Wysokość: 1305 mm
Rozstaw osi: 2563 mm



Historia auta:
09.06.1980 - data pierwszej rejestracji w Niemczech
22.11.2004 - zakup w Niemczech (Burghausen / Bawaria) (przez 1-szego właściciela w Polsce) przebieg 152 000 km
10.01.2005 - rejestracja w Polsce (Zakopane) [KTT V573]

16.05.2005 - badanie rzeczoznawcy (w sprawie uznania za zabytek) przebieg 154 574 km
28.09.2005 - włączenie do ewidencji zabytków techniki Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie
20.04.2006 - rejestracja jako zabytek [KTT 6A]

28.11.2006 - umowa K/S (2-gi właściciel w Polsce) przebieg 156 000 km [PO 60A]

16.09.2011 - umowa wstępna K/S (3-ci obecny właściciel) przebieg 159 100 km
05.01.2012 - umowa K/S [POZ 2T] 159 500 km



Linki w temacie:
Opinia rzeczoznawcy z dn. 16.05.2005 - http://www.mosina.com.pl/...na_zabytkow.pdf

Prospekt E21 Baur nr 1 - http://www.mosina.com.pl/Prospekt_Baur_E21_a.pdf
Prospekt E21 Baur nr 2 - http://www.mosina.com.pl/Prospekt_Baur_E21_b.pdf
Prospekt E21 Baur nr 3 - http://www.mosina.com.pl/Prospekt_Baur_E21_c.pdf

Parametry techniczne BME E21 - http://www.bmwe21.net/?page_id=282
BMW E21 Wikipedia - http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E21


Forum miłośników BMW Baur w Niemczech:
Strona główna: http://www.baur-tc1.de/
Ilość wyprodukowanych aut i gdzie były eksportowane: http://www.baur-tc1.de/tc1-individual.html
Ewidencja istniejących obecnie aut (prezentowany ma nr 1829): http://www.baur-tc1.de/tc1-1501-bis-2000.html

*Przy ilości wyprodukowanych egzemplarzy E21 i E21 baur posłużyłem się stroną niemiecką baur-tc1.de, z uwagi na rozbieżność w ilości w porównaniu z Wikipedią


Galeria nr 1








===========================================================================================

Galeria nr 2















===========================================================================================

Galeria nr 3











===========================================================================================

Galeria nr 4










===========================================================================================

Galeria nr 5













Ostatnio zmieniony przez Mironi 2013-07-09, 12:07, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-10-18, 06:13   

Piękne auto, musicie się z Marcinem ustawić na jakąś wspólną sesję fotograficzną :wink:

Dziwnie trochę wygląda zestawienie przednich i tylnych kierunkowskazów. Przednie chyba nie są oryginalne?
_________________


E30 + E91
 
 
 
blue 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
Bartas



Dołączył: 07 Paź 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-18, 06:57   

jak się nie mylę to jest to dawny rekin KALINY z zakopanego?
_________________
Zycie zaczyna sie po e30 :-) )


BMW E21 323i Alpina C1 '81
BMW E28 524td '84
BMW E21 323i oryginal[/b]
 
 
 
Stammek86 



Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-10-18, 07:31   

Piekne auto szkoda ze jeszcze nie widzialem go na poznanskich drogach.

Wiem ze klasyk,zabytek itd ale przydało by sie coś zrobić z zawieszeniem z przodu bo jest straszna koza...
_________________
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2011-10-18, 08:04   

Stammek86 napisał/a:
Piekne auto szkoda ze jeszcze nie widzialem go na poznanskich drogach.

Wiem ze klasyk,zabytek itd ale przydało by sie coś zrobić z zawieszeniem z przodu bo jest straszna koza...


takich aut się nie kładzie na glebę.
_________________
Weteran
 
 
 
Mironi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: Poznań okolice
Wysłany: 2011-10-18, 11:13   

Cypisek napisał/a:
Piękne auto, musicie się z Marcinem ustawić na jakąś wspólną sesję fotograficzną :wink:

Dziwnie trochę wygląda zestawienie przednich i tylnych kierunkowskazów. Przednie chyba nie są oryginalne?


Mam zamiar przednie wymienić na pomarańczowe.

[ Dodano: 2011-10-18, 13:33 ]
Stammek86 napisał/a:
Piekne auto szkoda ze jeszcze nie widzialem go na poznanskich drogach.

Wiem ze klasyk,zabytek itd ale przydało by sie coś zrobić z zawieszeniem z przodu bo jest straszna koza...


Kupiłem je od znajomego i rzeczywiście mało nim jeździł, nie udzielał się na forach. Galerie zdjęć zrobiłem już osobiście jak zauważysz fotki z Poznania, Kórnika i Rogalina.

Nowe amortyzatory miał zakładane na początku roku, może trochę wyżej stać, ale gleby nie przewiduje.
_________________
 
 
golum22 
e30 oldschool



Dołączył: 16 Mar 2010
Skąd: Sidzina
Wysłany: 2011-10-18, 21:01   

ależ ci się trafił rarytas :wow: pogratulować takiego klasyka tylko :brawo:
_________________
dbałość o detale to dążenie do perfekcji lecz perfekcja nie jest detalem

By golum22 at 2012-02-10
 
 
 
dzidziusbmw 
Mgr. Kombinator



Dołączył: 04 Maj 2008
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2011-10-19, 08:59   

zaje... sprzet , chcial bym go obejzec na zywo :) . Zaloz jakies nizsze sprezyny na przod bo strasznie pieje :( , seryjnie 323 nawet bylo obnizone i nie stalo jak to twoje , wiec w dol ja z przodu!!! Bo strasznie to wyglada.
_________________
BMW (E30) & MOTORSPORT
M50 stroker 3,0L power N/A...

Waska & ... :)
Ostatnio zmieniony przez dzidziusbmw 2011-10-19, 09:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MaxxxS 



Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-19, 09:20   

Piękny rekinek :)
Też mam baura ale na karoserii e30 :)
Przyjemne autka.
Pzdr.
_________________
....
 
 
 
Mironi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: Poznań okolice
Wysłany: 2011-10-22, 18:26   

dzidziusbmw napisał/a:
zaje... sprzet , chcial bym go obejzec na zywo :) .


Nie ma problemu, temat otwarty :)
_________________
 
 
Nikikin 



Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-10-22, 23:23   

Bardzo ładny egzemplarz :) .
Tylko faktycznie wysoka strasznie, aż nie naturalnie to wygląda... ;/ Szczególnie przód...
Coś tam chyba nie jest cacy, bo nie powinna aż tak wysoko stać ;) .
_________________
be polite and - SHUT THE F*CK UP
 
 
 
lowczaspl 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Puławy/Warszawa
Wysłany: 2011-12-30, 13:59   

to fakt stoi za wysoko , ale ogolny stan tego auta jak widać jest perfekcyjny !! !!
_________________
I love my e30. Pozdrawiam wszyskich.
www.stanceworks.com
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2011-12-31, 14:12   

Świetne auto, prawdziwy rarytas :spoko:

ps.sprężyny raczej nie do tego auta, niemożliwe, żeby stał tak wysoko.
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
Marcin 
Nurburgring Fan



Dołączył: 10 Sie 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-02-02, 10:19   

Ooooo byłe auto Kaliny, wróciło:)

Pamietam jak dziś jak nim jeździłem i mam z tego jak najlepsze wspomnienia. Świetny automat, świetny silnik,

Co do zawieszenia, zamontuj sprężyny H&R -30mm i będzie wyglądał nadal w mairę seryjnie a jednocześnie elegancko.

Faktycznie muismy się umówić na wspólną sesję bo auta są bardzo podobne:)

_________________
80' E21 323i
Ostatnio zmieniony przez Marcin 2012-02-02, 10:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mironi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: Poznań okolice
Wysłany: 2012-03-08, 21:35   

Marcin napisał/a:
Ooooo byłe auto Kaliny, wróciło:)

Pamietam jak dziś jak nim jeździłem i mam z tego jak najlepsze wspomnienia. Świetny automat, świetny silnik,

Co do zawieszenia, zamontuj sprężyny H&R -30mm i będzie wyglądał nadal w mairę seryjnie a jednocześnie elegancko.

Faktycznie muismy się umówić na wspólną sesję bo auta są bardzo podobne:)

Obrazek



Cześć Marcin :) Propozycja wspólnej sesji jak najbardziej za, może uda się jakiś zlot zaliczyć, może tegoroczna motonostalgia ? :beer:

Poprzednik zmienił zawieszenie, sprawdze co założono i chętnie się poradzę bardziej doświadczonych forumowiczów przed zmianami.

[ Dodano: 2012-04-03, 03:34 ]
Sezon na rekina z gatunku Baur uważam za otwarty, pierwsze jazda przeprowadzona w piątek. :jupi:
_________________
 
 
Marcin 
Nurburgring Fan



Dołączył: 10 Sie 2004
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-04-04, 05:44   

Trochę zapomniałem o Motonostalgi. Muszę sprawdzić terminy i może faktycznie pojadę
_________________
80' E21 323i
 
 
mka 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 21 Lut 2012
Skąd: PL
Wysłany: 2012-04-04, 15:05   

Ładna franca ;) lekutko myślę na glebe i bedzie cacy :)
 
 
maciek e30 



Dołączył: 26 Gru 2006
Skąd: WAWA
Wysłany: 2012-04-04, 21:38   

Autko przepiękne ale straszna kooooza z przodu znacznie za wysoko :spoko:
_________________

 
 
sybir 
wiatr z dupy



Dołączył: 13 Paź 2004
Skąd: ze wsi
Wysłany: 2012-04-16, 12:57   

Piękny okaz :spoko:
sie ma
_________________
BMW 330xi
BMW 320i
MCC 450
 
 
Mironi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: Poznań okolice
Wysłany: 2012-04-22, 18:12   

Galeria nr 6 22.04.2012
================================================================================================
















Autko w sobotę miało sesję autodetailingu, na życzenie dostawcy zamieszczam spis środków użytych do tej operacji (czas zabawy 7 godzin):

Środek czyli skóra i cockpit został zrobiony preparatem VINYL firmy PORZELACK,do odświeżenia lakieru został użyty preparat SUPER LACKREINIGER również firmy PORZELACK,który oczyścił lakier z zabrudzeń,ten sam preparat posłużył do wyczyszczenia listew chromowych. Po oczyszczeniu lakieru został nałożony preparat AUTO POLISH (TEFLON) ,następnie lakier został wypolerowany do uzyskania pożądanego efektu,ten sam preparat został także nałożony na felgi w celu ochronnym jak i nadaniu połysku. Szyby i reflektory zostały wyczyszczone preparatem Crystal Wax marki EFFECTAL, preparat oczyścił szyby nie zostawiając smug i pozostawił je krystalicznie czystymi. Na plastiki zewnętrzne i opony został nałożony preparat Plast liquid marki EFFECTAL,który miał za zadanie wyciagniecie czerni z plastików,a oponom nadanie wrażenia nowych jak i zaimpregnowani ich. Preparat ten chroni plastiki i gumę przed szkodliwym działaniem słońca jak i złymi warunkami atmosferycznymi(deszcz).

==========================================================
Czas na kolejne zmiany
Nowy akumulator


nowe śrubki do kół

przyszedł też czas na wymianę kierunków

===============================================================================================



[ Dodano: 2012-05-09, 15:57 ]
Marcin napisał/a:
Trochę zapomniałem o Motonostalgi. Muszę sprawdzić terminy i może faktycznie pojadę


Raczej nie uda mi się zaliczyć Motonostalgi ale zamierzam w lipcu 13-15 jechać na zlot orr do Jarosławca.

[ Dodano: 2012-05-11, 00:04 ]
Galeria nr 7 10.05.2012
================================================================================================






























[ Dodano: 2013-07-06, 13:34 ]
Żeby nie było, że nic się nie działo (zakres prac od 6 marca 2013 do 17 maja 2013 (wyjazd na II ogólnopolski zlot ORR-u - 17-19 Maj Szydłowiec) :D

6 marca nastąpiło "otwarcie sezonu" 2013, odpaliłem rekinka i pojechałem umyć garażowy kurz

Mały pasażer na gapę oczywiście ze mną.

Później do salonu BMW żeby pozamawiać potrzebne części, pasażerce wpadł w oko model 328 ;] na inne nowsze nawet nie spojrzała.


Zimowy okres obfitował w bardzo udane zakupy, na początek kilka zmian:
Komplet nowych wycieraczek na początek

Komplet tarcz, klocków i szczęk na tył (omyłkowo dostałem w komplecie klocki do e30)

Komplet tarcz i klocków na przód

Rozrząd

Filtry

Uszczelki

Nieudana próba obszycia kierownicy Alpina

Tak wyglądała przed:

Świece

Końcówki drążków

Odbojniki

No i "wisienka na torcie" - komplet zderzaków



Na jesień montowałem alarm oraz autorski immobiliser, okazało się jednak, że obecnie jest problem z czarnymi czujnikami, nie dosyć, że nie udało się czujek ukryć (mogłyby nie działać poprawnie) to jeszcze okazały się kremowe, więc bardzo oczo...ebne. Firma jednak staneła na wysokości zadania, uznała reklamację i załatwiła czarne czujki, które mi teraz wymienili. Alarm ma funkcję odłączenia czujek wewnętrznych, pozostawiając aktywny alarm na otwarcie drzwi i pokryw (w przypadku pozostawienia auta bez dachu).

Przed poprawką

Oraz na gotowo


Przednia rozpórka po polerce


Brakujące do kompletu elementy zderzaków



Pokrywa zaworów przed i po szkiełkowaniu


Renowacja felg Alpina (wszystkie 80 ramion zostały ręcznie wyszlifowane)



Doszły akcesoria z aso






Nowe sprężyny, teraz mam bardzo duży dylemat z amortyzatorami jakie zastosować :/


Szczęki rozebrane i poszły do odrestaurowania


Koreczki


Zaciski po odrestaurowaniu


Trochę elementów wróciło z ocynku


Kilka drobiażdżków po chromowaniu

Kluczyki w pełnej okazałości

A tak wyglądały przed zabiegiem

Prawie skompletowane części do hamulców....

Kolejne gadżety

Trudno dostępne rarytasy


Felgi mają już podkład

No i opony w pełnej okazałości, wybór padł na Bridgestone


Śrubki w czarnym ocynku, wyszły lepiej niż z fabryki >

Odnowione mocowanie hardtopu w bagażniku (ocynk + malowanie)

Komplet żarówek funkiel nówki, z obecnych zrobię sobie zapasowe

Części cd..



Nieszczęsna kierownica po zdarciu skóry poszła we właściwe miejsce, teraz nareszcie wygląda jak z manufaktury Alpiny.





Kolejny element wnętrza został wymieniony.


Radyjko kaseciak z epoki oraz schowek na kasety, radio na razie nie montuję muszę naprawić brak dźwięku.


Komplet felg po odrestaurowaniu czeka na montaż


c.d. zmian
Partia śrubek po cynkowaniu (śrubki lamp tylnych, anteny, oraz uchwyty k-jetronica i kilka innych), oraz klucz do kół & podkładka pod koło.


Lampy tylne po "kuracji odmładzającej", podobnie jak migacze przednie.
Pozostałe elementy wyczyszczone pianką a śruby ocynkowałem (zdjęcie wcześniejsze), no i na koniec nowe żarówki.



Pokrywa zaworów już na gotowo po malowaniu.


Zaczepy hardtopa przygotowane do montażu


Trochę pierdółek pod maskę




A tutaj jak to wygląda już pod maską







fotorelacja z montażu hamulców














Nowe emblematy

Efekt na autku... bezcenny




Kilku gum do przodu

Zaczepy hardtopa (fotki przed i po)



Zapasówka po odświerzeniu

Nowa pokrywa do bagażnika

_________________
Ostatnio zmieniony przez Mironi 2013-07-06, 12:34, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2013-07-06, 19:11   

Ale CZAD - niezłą furmankę pieniędzy zainwestowałeś w Baura - wspaniały efekt!!!
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
Mironi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: Poznań okolice
Wysłany: 2013-07-07, 08:51   

RoboCop napisał/a:
Ale CZAD - niezłą furmankę pieniędzy zainwestowałeś w Baura - wspaniały efekt!!!


Trochę tego było, ale to jeszcze nie koniec, powiedziało się A .... Trzeba powiedzieć Z (zakończone) :)

Jak ktoś chciałby zobaczyć na żywo to teraz 19-21 lipca w Kielcach na DUBIT, będzie klub ORR (orr-bmw.pl) miał można powiedzieć stoisko ok.7 aut, w jednym miejscu będzie można zobaczyć mojego rekina i e21 323i Marcina, E21 320 na bbs rs (najładniejsza felga na 800aut na majówce BMW w Toruniu w tym roku), odrestaurowane e24 745ia turbo, e23 oraz dwie e28. Dodatkowo zorganizujemy wystawę kolekcji kierownic do starszych BMW (Nardi Torino, Petri, Italvolanti, Alpina itp.)
Zapraszam w swoim imieniu i kolegów

[ Dodano: 2013-07-07, 13:02 ]
Właściwie targi będą 20-21 lipiec, najlepiej wpaść w sobotę bo niedziela będzie "krótsza" :)
_________________
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2013-07-08, 08:37   

Piękny REKIN fajna foto relacja no i ten zapał do prac upiększających :wink:
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
Mironi 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Paź 2011
Skąd: Poznań okolice
Wysłany: 2013-07-08, 12:29   

Żeby zainteresować jeszcze bardziej oto kilka kierownic które będzie można obejrzeć na DubIt. Skompletowałem kilka fajnych egzemplarzy i po przymiarkach mam już dwa pewniaki które zostaną do mojej beemki (mam problem, nie mogę się zdecydować tylko na jedną :zalamany: )
Jestem ciekaw Waszych opinii.

1. Oryginalna Alpina 38cm dedykowana do E21 nr 32 33 010, bardzo dobrze odrestaurowana przez Carlex Design, super skóra - przyjemnie się trzyma w dłoniach, sucha i sprawiająca wrażenie, że oddycha - ręce się nie pocą, ramiona były idealne nic nie ingerowano. Środkowa osłona jedynie bardziej się teraz błyszczy niż sama kiera, ale to się załatwi jakimś środkiem do kokpitu typu mat.



2. Sportowa PETRI 35cm, oryginalna kierownica dedykowana do BMW 2002, ale też pojawiają się w e9 i e21, oryginalnie obłożona pianką która imituje bodajże wołową skórę wraz ze szwami, kupiłem ją przez przypadek, okazała się w bardzo dobrym stanie jeśli chodzi o piankę, ramiona natomiast i naba zostały wypolerowane, jest też w komplecie osłona i pierścień ślizgowy (w pierwszym zdjęciu w realu, brakuje ringu który poszedł do proszkowego malowania na czarny mat, dostanie też polerowane śruby imbusowe, do zdjęć pożyczyłem klakson alpiny, oryginalnego brakuje). Pierwsze zdjęcie przymiarka, kiera niekompletna, kolejne pokazują jak wygląda po renowacji.

Po renowacji




3. Nardi Torino w drewnie - kiera zachowana w bardzo ładnym stanie, nie była odrestaurowywana, stan bardzo dobry conajmniej 9,5/10





4. Nardi Torino BMW Vintage - stan NOS (new old stock), wygląda jak wyciągnięta z pudełka lub jakby była zamontowana w aucie który przestał w muzeum 40 lat, sprzedawca przypuszczał, że jest z 69 roku ale może jest kilka lat młodsza, widziałem tylko raz taką na jakimś zdjęciu z BMW e9, drugi raz nie udało mi się znaleźć tego zdjęcia, musiała być w bardzo małej limitacji.



5. Kierownica ITALVOLANTI (pierwsze zdjęcie poglądowe), jest obszyta na nowo skórą, ramiona zostały wypolerowane; naba jest w malowaniu farbą strukturalną; nowe śruby imbusowe do zdjęć polerowana stal, pójdą jednak do czarnego ocynku)

Poniżej zdjęcia realne



_________________
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2013-07-08, 14:36   

Mi osobiście podoba się jedynaczka czyli oryginalna Alpina :wink:
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 12