Wysłany: 2013-10-09, 21:37 M50B20 Problemy pracy na benzynie
Auto przy ciepłym silniku odpala normalnie ale przy gwałtownym dodaniu gazu potrafi go przydławić... ale większym problemem jest to, że na zimnym łapie dopiero za 3 - 4 razem i się wkręca na 400 obr może... za chwilę łapie jałowe obroty i z powrotem spadek... do tego przy próbie przygazowania dławi się czasami potrafi zgasnąć, strzela w kolektorze.... jak się zagrzeje objawy falowania ustają i strzelania też... zostaje tylko lekkie dławienie... Jest to dla mnie problem szczególnie w zimie bo w lecie to jeszcze dam radę odpalić na LPG i prosiłbym o pomoc.. LPG sewk stag 300
Tak tez zamierzam... podejrzewam sondę lambda po podobnym poście na forum... tylko powiedzcie (bo nie jestem obeznany zbytnio) czy przy pracy na gazie ma ona wpływ? bo u mnie na gazie zero objawów... przyspiesza i w ogóle... zero "beknięć w kolektor" zero zadławień... i czy sonda może mieć wpływ na to że temperatura wchodzi pod czerwone pole?
no własnie bardziej z tą temperaturą wskazuje usterkę elektroniczną;) poprzedni silnik mi klęknął i mam drugi i jest to samo tempertura w tym samym miejscu ponad 3/4 czasami... węże miękkie wszystko jak powinno być... czujniki temperatury powinny być ok bo w poprzedniej budzie temp. nie drgęła z połowy... może poprostu licznik siedzi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach