BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
M50B20 Problemy pracy na benzynie
Autor Wiadomość
Chocco94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 06 Maj 2011
Skąd: Rzeszów/Oleszyce
Wysłany: 2013-10-09, 21:37   M50B20 Problemy pracy na benzynie

Auto przy ciepłym silniku odpala normalnie ale przy gwałtownym dodaniu gazu potrafi go przydławić... ale większym problemem jest to, że na zimnym łapie dopiero za 3 - 4 razem i się wkręca na 400 obr może... za chwilę łapie jałowe obroty i z powrotem spadek... do tego przy próbie przygazowania dławi się czasami potrafi zgasnąć, strzela w kolektorze.... jak się zagrzeje objawy falowania ustają i strzelania też... zostaje tylko lekkie dławienie... Jest to dla mnie problem szczególnie w zimie bo w lecie to jeszcze dam radę odpalić na LPG i prosiłbym o pomoc.. LPG sewk stag 300
_________________
BMW--> e34--> 520i--> '90r--> M50 diamant-schwarz metalic
BMW-->e36--> 320i-->'91r--> M50 mauritiusblau metalic
Ostatnio zmieniony przez Chocco94 2013-11-10, 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Rat84 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Skąd: Kazimierza Wielka
Wysłany: 2013-10-19, 00:18   

Podlacz pod kompa i wszystko jasne. U mnie za taka przyjemnosc chlopaki biora 30zl.
_________________
Była
e30 325i
e34 525i

Jest
e34 525 24v Touring
 
 
Chocco94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 06 Maj 2011
Skąd: Rzeszów/Oleszyce
Wysłany: 2013-11-10, 19:28   

Tak tez zamierzam... podejrzewam sondę lambda po podobnym poście na forum... tylko powiedzcie (bo nie jestem obeznany zbytnio) czy przy pracy na gazie ma ona wpływ? bo u mnie na gazie zero objawów... przyspiesza i w ogóle... zero "beknięć w kolektor" zero zadławień... i czy sonda może mieć wpływ na to że temperatura wchodzi pod czerwone pole?
_________________
BMW--> e34--> 520i--> '90r--> M50 diamant-schwarz metalic
BMW-->e36--> 320i-->'91r--> M50 mauritiusblau metalic
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2013-11-10, 20:49   

Najprawdopodobniej sonda kaput.
Chocco94 napisał/a:
czy sonda może mieć wpływ na to że temperatura wchodzi pod czerwone pole?

Nie. Tutaj może być wiele innych przyczyn: zapowietrzony układ, termostat, pompa wody..
 
 
Chocco94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 06 Maj 2011
Skąd: Rzeszów/Oleszyce
Wysłany: 2013-11-10, 21:01   

no własnie bardziej z tą temperaturą wskazuje usterkę elektroniczną;) poprzedni silnik mi klęknął i mam drugi i jest to samo tempertura w tym samym miejscu ponad 3/4 czasami... węże miękkie wszystko jak powinno być... czujniki temperatury powinny być ok bo w poprzedniej budzie temp. nie drgęła z połowy... może poprostu licznik siedzi?
_________________
BMW--> e34--> 520i--> '90r--> M50 diamant-schwarz metalic
BMW-->e36--> 320i-->'91r--> M50 mauritiusblau metalic
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17