Witam,jestem tutaj nowy i będzie to mój pierszy post.
Otóż zarejestrowałem się tutaj, bo lubie marke BMW.
Tu przedstawiam wam moje e32 750i.
1991 rok, 5 litrów,v12.
ABS
Elekt. Lus. 2x
Elekt.szyby 2x
ASC kontrola trakcij
Telefon Siemens
Duże OBC IV
Roleta tylnej Szyby
Skórzane fotele recaro w Elektryce w raz z pamięcią
Przednia szyba Sicursiv
Podgrzewana przednia szyba
Lusterko od strony pasażera,cofa się gdy przełoncze R, na automacie
Klimatyyzacja 2 strefowa z Obiegiem( brzydkich zapachów)
Orginalny Auto Alarm
Skórzane Boczki,kokpit,schowki,tunel środkowy
2 Poduszki Powietrzne
Orginalny Hak,odpinany składany
Spryskiwacze reflektorów
Antena w szybie
Światła przeciwmgielne
Tempomat
Zaciski 4 tłoczkowe
Funkcja Przewietrzania
Klimatyzowany schowek
Worek na narty (ale musze dokupić,ponieważ komuś się podarł )
Moje BMW, jest w stanie perfekcyjnym. Zapomniałem dodać,auto ma lakier Sonderlack schwarz od Invidual na zamówienie.
Pozdrawiam
Witam wszystkich po długieeeeej przerwie, przepraszam że się nie odzywałem... zapomniałem o was
W E32 750i naprawiony został EML i bardzo dużooo innych rzeczy związanych z mechaniką, nie będe wymieniał tego wszystkiego po kolei.
W samochód włożyłem x2 tego za ile kupiłem.
Przez najblizszy czas, auto doprowadzane wizualnie do takiego jak wyjechało z salonu.
Lato 2013, mała sesyjka z woskiem
Tak to wyglądało, mi się wgl poprzedni stan auta nie podobał, klasyk to klasyk...tymczasem taka sobie foto o
AKU Varta Silver Dynamic 85AH 800A, który jest już na aucie
Po nowym aku, telefon ruszył
Jest to telefon firmy Siemens S4, na sieci GSM, korzystam z karty dawnej ERY-czyli T Mobile i świetnie się dzwoni, a z ciekawostek, jest to tel głośno mówiący, więc nie musze go wyciągać z uchwytu, jak ktoś dzwoni, naciskam zieloną słuchawke i normalnie gadam, tylko trzeba, ściszyć radio, bardzo zadowlony jestem z takiego gadżetu.
Przemiana z german style na klasyka
Pierwsze były wymarzone felgi styling 4 wersja dla E32.
Potem były wywalenie migaczy Depo clear, na orginalne ''pomarańczki''
Potem zepsuł się w skrzyni czujnik obrotów konwertera, musiałem kupić całą skrzynie i wyjąć ten czujnik i go zamontować.
Auto jeżdziło w trybie awaryjnym na 1biegu, na szczęscie już wszystko dobrze.
Zamontowałem ostatnio ORI lampy z uśmiechem, a te niby black helle, domowej roboty się pozbyłem.
Impex1950 z Allegro, mój ulubiony sprzedawca, polecam go każdemu
Felga z ori oponą styling 4 w koło zapasowe
Wczoraj 15.02.14 sobota, przejechałem się i wyciągłem go z garażu, który strasznie się zakurzył, pojechałem na myjnie i tak wygląda aktualnie
Co dalej??
Teraz, czeka mnie wymiana wahacza lewego dolnego, który bije.
Potem szczęki, klocki i tarcze na tył, będzie trzeba wymienić.
Maj - Czerwiec, wizyta w CAR AUTO SPA, pranie skór, polerka, glinkowanie i inne zabiegi kosmetyczne.
Potem dokupienie emblematu na tył '' 750i '' taki rarytas.
Być może, będe szukał drewnianej kierownicy z poduszką do E32.
Pozdrawiam!
Oj już nie pamietam nazwy ulicy, jakiś parking koło piłsudskiego? Możliwe to?
Zwracałem uwagę, bo stało tam właśnie e32 na sporych felach. Może akurat to nie Ty:P
_________________ BMW e46 328i touring
Vw T-3 Caravelle C 1.6TD
Zwracałem uwagę, bo stało tam właśnie e32 na sporych felach. Może akurat to nie Ty:P
Może akurat to nie był Norbie32 a Grjama lub BumerV12 lub inny nick pod jakim ukrywa się "właściciel"
Już na kilku innych forach błysnął teraz tu się pojawił
_________________ Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach