BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: LUKAS
2014-03-10, 20:00
I BMW TRACK DAY 2014 - Tor Kielce
Autor Wiadomość
patryko 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 29 Kwi 2014
Skąd: k.
Wysłany: 2014-04-29, 15:56   

jest moze jeszcze jakies miejsce albo ktos nie moze jechac?
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-04-30, 11:16   

Arek K jedzie za Michała 540.
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Rossi_PL 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Maj 2013
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 2014-04-30, 14:30   

Do zobaczenia jutro!
Napiszcie jeszcze w wolnej chwili albo dajcie znać (lub wklejcie nowe) czy poniższe mapki przejazdów S1 i S2 są aktualne na jutro: http://img401.imageshack.us/img401/8245/prby.jpg
Ostatnio zmieniony przez Rossi_PL 2014-04-30, 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
a_szczodrak 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 09 Lis 2010
Skąd: Kielce
Wysłany: 2014-04-30, 19:47   

Jeżeli ktoś jest zainteresowany uczestnictwem, proszę o pilny kontakt: 692151816.
Ze względu na awarię szukam zastępstwa.
 
 
MarioIS 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 17 Cze 2007
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-04-30, 20:07   Nie jadę

Niestety dzisiaj zepsuł się mój holownik i jutro nie jadę.
Jeśli jest ktoś chętny na moje miejsce to może wskoczyć na moje miejsce.


Pozdrawiam
Mario
501 678388
_________________
MarioIS
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-04-30, 22:19   

Nie, trasy sa inne!!
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-04-30, 22:31   

Chris nie startuje, udostepnia miejsce Marcinowi Bała
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
patryko 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 29 Kwi 2014
Skąd: k.
Wysłany: 2014-05-01, 13:06   

Kurde ze nie w pore tu zajrzalem z checia bym w skoczyl na czyjes miejsce ;/
Kiedy bedzie nastepny taki track day?
 
 
Luca 



Dołączył: 06 Wrz 2010
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2014-05-01, 21:00   

Elo :)

DZIĘKUJEMY organizatorom i uczestnikom za wspaniały track day.
Czarna w zamian za naszą Wąską zawiozła, pośmigała i dowiozła nas szczęśliwie do domu.

Pozdrawiamy serdecznie i do następnego - Dream Team Mikołów

Tymon - Dziękuję :) :beer:
_________________
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris :( 27-09-2003)
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-05-01, 23:30   

Dzięki wszystkim za super jak zawsze atmosfere, niezwykłą rywalizację, oraz gratuluję wyników zwycięzcom każdej z klas ;)
Dzięki Pancin za jak zwykle super organizacje imprezy :beer:

Pogoda Nam dopisała, czego można byłoby chcieć więcej ... ;)


Dzieki wielkie ;)
Wkrótce wkleję wyniki.
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Simonides 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 19 Cze 2012
Skąd: WN/LPU
Wysłany: 2014-05-02, 08:42   

LUKAS napisał/a:
Pogoda Nam dopisała, czego można byłoby chcieć więcej ...


bezawaryjności :wink:

ciągnik na szczęście wytrzymał do końca wiec przynajmniej się udało wrócić
 
 
 
Mauser 



Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2014-05-02, 09:14   

siakieś fotki:

http://s259.photobucket.c...lce_01_05_2014r

http://s259.photobucket.c...lce_01_05_2014r
_________________
Części do BMW E46 & E90 E91
tel.: 508 129 719
Ostatnio zmieniony przez Mauser 2014-05-02, 09:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wujek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Lut 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-02, 10:34   

Po raz kolejny wielkie podziękowania dla organizatorów za świetną imprezę !

Pogoda perfekcyjna, lepszą ciężko byłoby sobie wymarzyć, teraz trzeba szybko organizować kolejny BTD, zanim nastanie jesień ;)

Mauser, dzięki za foty ! Widziałem, że było sporo ludzi z aparatami, wrzucajcie foty, nie dajcie się prosić !
 
 
Mauser 



Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2014-05-02, 10:50   

Wujek napisał/a:
Po raz kolejny wielkie podziękowania dla organizatorów za świetną imprezę !

Pogoda perfekcyjna, lepszą ciężko byłoby sobie wymarzyć, teraz trzeba szybko organizować kolejny BTD, zanim nastanie jesień ;)

Mauser, dzięki za foty ! Widziałem, że było sporo ludzi z aparatami, wrzucajcie foty, nie dajcie się prosić !

nie ma za co ;-)

podpisuje sie pod powyższym :D
_________________
Części do BMW E46 & E90 E91
tel.: 508 129 719
 
 
 
roboM 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 04 Lip 2009
Skąd: TST/WWA
Wysłany: 2014-05-02, 11:48   

Było super !

mozna było sie opalic, wyjezdzic na maxa i poscigac w doborowym towarzystwie

Prawdziwa motoMajówka :)
 
 
Rossi_PL 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Maj 2013
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 2014-05-02, 16:09   

Niebawem uzupełnię fotobloga: www.wieclewski.pl o zdjęcia z wczorajszch jazd a na otarcie łez proszę KISS THE WALL'a :]

_________________
www.wieclewski.pl
Ostatnio zmieniony przez Rossi_PL 2014-05-02, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BADYL 


Dołączył: 20 Mar 2004
Skąd: *****
Wysłany: 2014-05-02, 19:45   

Było mega, szkoda, że taka mała publika ale co tam.

Dzięki Lukas za przejeżdzawkę :]
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Rossi_PL 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Maj 2013
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 2014-05-02, 20:03   

Zapraszam na fotobloga: www.wieclewski.pl z Waszego spotkania. Pozdrowienia!
_________________
www.wieclewski.pl
 
 
Adam86 



Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2014-05-02, 20:05   

Rossi_PL, zdjęcie KISS THE WALL wymiata... :spoko: pytanie tylko czy tak miało być, czy tak wyszło przypadkiem.... :wink:

Ps. Przeglądnołem twojego bloga, widać że masz dobry sprzęt do fotek i wprawne oko :spoko:
Ostatnio zmieniony przez Adam86 2014-05-02, 20:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rossi_PL 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 02 Maj 2013
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 2014-05-02, 20:15   

Robił kilka podejśc aż w końcu dało radę :D Dotknięcie było baaardzo delikatne, wisiałem wtedy biodrami na bandzie czekając na to ujęcie i czułem jak ona zmienia swoje położenie, ku mojej uciesze nic wielkiego się nie stało :)
_________________
www.wieclewski.pl
Ostatnio zmieniony przez Rossi_PL 2014-05-02, 20:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Jacek1980 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
e30ie39


Dołączył: 12 Lut 2012
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-05-03, 09:02   

Podziękowania dla organizatorów za świetną imprezę. 110km po torze ,super pogoda, rewelacyjna atmosfera ,sprzęt wytrzymał .Jeszcze raz wielkie Dzięki.

Czy ktoś może wrzucić wyniki?
 
 
Krzyżok 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Maj 2011
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2014-05-03, 11:29   

Ja też dziękuje za imprezkę. Pomimo drobnych problemów z chłodzeniem silnika moja 325i dotrwała do końca i to z całkiem niezłym wynikiem. Na przedniej osi miałem Pirelli PZero corsa 205/50/17 ( prawie nowe ). Rewelacyjnie kleiły.

PS. Pytanko do organizatorów - Co z filmem bo nie widziałem tam kamer. Odwiedzałem pobocza i nic tam nie było poza oponami.
 
 
faza 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 17 Gru 2006
Skąd: Kielce
Wysłany: 2014-05-03, 16:01   

foto Maciej Wasiel

https://www.flickr.com/ph...57644442666076/
_________________
E36 2.5 220KM i 300Nm
Ostatnio zmieniony przez faza 2014-05-03, 19:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wujek 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 16 Lut 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-03, 17:19   

faza napisał/a:
foto Maciej Wasiel

https://www.facebook.com/...62862390&type=1



Nie można wyświetlić żądanej strony. Może ona być chwilowo niedostępna, wybrany link może nie działać lub możesz nie mieć uprawnień do wyświetlania tej strony.


:(
 
 
faza 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 17 Gru 2006
Skąd: Kielce
Wysłany: 2014-05-03, 19:05   

poprawione............
_________________
E36 2.5 220KM i 300Nm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17