BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[e30] swap z M40 na B25
Autor Wiadomość
fastforward 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 19 Paź 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-08, 09:46   [e30] swap z M40 na B25

Witajcie . Mam zamiar zrobić swap z m40 na b25 , mam silnik za całkiem dobre pieniądze i chciał bym waszej oceny usłyszeć . Tutaj mam zdjecie http://www.fotosik.pl/pok...94491ddd4e.html

a tutaj mamy dla filmy :
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
http://www.youtube.com/wa...tUVPBxmO0ko7OYA
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-03-08, 13:08   

Pod deklem wygląda całkiem ładnie. Jakby głowica po remoncie. Ale silnik niezbyt ładnie pracuje, być może do ustawienia luzy zaworowe. Słychać jakby nie pracował na wszystkie cylindry.

Proponuję sprawdzić (ustawić) luzy zaworowe, zmierzyć kompresję i ewentualnie brać. Resztę dopracować jak będzie już siedział u ciebie.
_________________


E30 + E91
 
 
 
grzesiekd111 
e30 maniack



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Skąd: jaworzno
Wysłany: 2014-03-08, 16:13   

kultura pracy tego silnika nie powala , zawory klepią , problem z wolnymi obrotami ... zobacz przepływke czy nie dostała czasem , bo widze tam gazownie
 
 
 
fastforward 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 19 Paź 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-09, 11:45   

tak mi napisal sprzedający :
''tak jak pisałem klepie , nie , nie dymi , u nas temperatury nie dochodzą nawet do 10*C i jest to para , specjalnie nagrałem film żeby było widać że na 100 % nie dymi
przepływka jest z jakiegoś opla więc jej jak i gumy dolotu nie dam bo to syf pocięty do blosa
wydech ma przedmuchy co potęguje efekt klepania bo wydaje podobny dźwięk , co na filmie nie da sie rozpoznać

wydech byłby do tłumika środkowego chyba że chcesz taki zestaw jak jest w aucie czyli środek z diesla, koniec z diesla na 1 rurce

nie robie tego wydechu i nie patrzę nawet na luzy zaworowe ( wałek nie jest wytarty ) bo nie mam kiedy tym bardziej do sprzedaży a byłaby to dniówka roboty lecz u mnie tego dnia brakuje
nie chce żeby ktoś później miał do mnie pretensje itd , jakby było bliżej to byłoby prościej podjechać i posłuchać wiadomo
ja uważam że jeśli klepanie nie znikłoby po ustawieniu luzów to może dźwigienki któreś są do wymiany ,
silnik nie kopci , nie dymi , miał zrzucaną głowicę , sprawdzaną szczelność , nie wiem czy prowadnice , uszczelniacze były tykane , pewnie tak , ja tego nie robiłem więc nie wiem co ktoś grzebał , jest na uszczelce victora reinza ''

Wiec skoro ktos cos robil juz w nim to wymienic tak naprawde walek dzwigienki szklanki i mysle ze bylo by dobrze :) chodz sie non stop zastanawiam :P .... Chlopak jest z Jaworzna wiec mam okolo 300 do przejechania :( a silnik siedzi caly czas w aucie .....
Ostatnio zmieniony przez fastforward 2014-03-09, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzesiekd111 
e30 maniack



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Skąd: jaworzno
Wysłany: 2014-03-09, 12:26   

dawaj namiar na pw tez jestem z jaworzna podjade i zobacze jak chcesz
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2014-03-09, 20:50   

straszne kombinacje ktos robil z tym piecem, skoro przeplywki od opla, wydechy z diesla, to zbyt dobrze nie wrozy!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
fastforward 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 19 Paź 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-10, 13:12   

zobaczymy grzesiekd111, poprosilem go aby podjechal i sprawdzil bo nie chce topic pieniedzy w silnik ktory trzeba od poczatku skladac ;/ ......

[ Dodano: 2014-04-16, 16:12 ]
Byli sprawdzili i weekend po swietach lece po niego. Teraz pytanie duzo osob mowi ze przelozenie silnika jest plug&play tylko zalezy od typu silnika przez i po lifcie tak bym powiedzial jak jest naprawde ?
_________________
WWW.MK-NIERUCHOMOSCI.COM.PL
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16