BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wytarty wieloklin kierownicy
Autor Wiadomość
kukacz 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 11 Maj 2013
Skąd: polska
Wysłany: 2014-04-08, 19:10   Wytarty wieloklin kierownicy

Jak w temacie posiadam kierownice ale ma ona wytarty wieloklin coś tam frezu jest zamontowałem ja i niby jest wszystko ok nic nie przeskakuje i skręca tak jak powinna i tu pytanie czy może wystąpić taka sytuacja ze nagle się wieloklin zerwie podczas jazdy czy raczej jest to mało prawdopodobne i najpierw zacznie przeskakiwać czy coś takiego bo mam obawy
 
 
przem 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-04-08, 20:26   

witam
ja miałem taką sytuację-słaby wielowypust w kierownicy (lekko obrobiony ale coś tam trzymało) na treningu driftu jak mnie obróciło i szarpnęło kierą w drugą stronę do oporu a ja niestety złapałem kierownicę to zaczęła bardzo luźno latać-musiałem zrobić z 8 obrotów kierą żeby zjechać z toru...
na szybko posmarowałęm wielowypust klejem do gwintów i mocno dokręciłem nakrętką, po chwili odpoczynku jazda i działało.
niestety ale założym ją na prędkości lekko przekrzywioną i teraz jak klej już trzyma to nie mogę sobie poradzić z jej zdjęciem i naprostowaniem;)
_________________
e30 327i mit 3.91 sperre - laleczka sprzedana
e30 340i wide- aktualnie na tapecie
 
 
 
makkus 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-04-08, 22:43   

Moje zdanie w ty temacie jest nieco inne, może w przypadku driftu jeszcze byłbym w stanie przymknąć oko, na "sposoby radzenia sobie z problemem->klej", ale jeśli chodzi o auto do poruszania się po drodze, to mówię stanowcze NIE!, Osobiście źle bym się czuł wiedząc, że nie mam zaufania do własnej kierownicy, a taka sytuacja jednak prowokowała by takie odczucia... pamiętaj, że istnieją Prawa Murphy'ego... i jeśli coś miałoby się zdarzyć, to w najmniej odpowiednim momencie, odpukać... :roll:

P.S. zabiłbym chyba kogoś, kto by mi się wpakował np. w auto tylko dlatego że "on skręcał" a auto niekoniecznie...
_________________
Kompleksowa renowacja samochodów marki BMW, Fiat i pochodne, Opel.

Klinika Doktora Samochodzika

788 057 194
 
 
 
przem 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-04-13, 19:51   

tak dla jasności, ja nie popieram tego typu napraw,a tym bardziej w samochodach do poruszania się po drogach publicznych.
kolega zapytał czy może się zerwać taki wieloklin więc opisałem swoje doświadczenie z tym. ana torze poradziłem sobie z tym akurat w taki sposób bo inaczej było ciężko a szkoda było ponad 300km w jedną stronę jak autko przy pierwszym komplecie opon robi psikusa :wink:
bezpieczeństwo jest najważniejsze i to na drodze jak i na torze :spoko:
pozdro
_________________
e30 327i mit 3.91 sperre - laleczka sprzedana
e30 340i wide- aktualnie na tapecie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 16