Wysłany: 2005-03-22, 20:11 Jakie najwieksze Alumy do bawarki
Mam pytanie na temat alusów do E-30. Mam chcęć założyć jakieś 17, i tu pytanie jakie proponowaliście opony(rozmiar) i czy nie będą takie fele o nic ocierać. Jeżeli macie jakieś zdjęcia bawarek z takimi alumam lub większymi wyślijcie mi jakieś fotki na adres bogumilkochman@o2.pl
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Lis 2004 Skąd: P O Z N A Ń
Wysłany: 2005-03-22, 22:13
Jezeli chodzi o 17" to np 7,5-8,5J bo takie najczesciej wychodza to 215/40 a szersze tak od 9-10,5J to 245/35 .Wzoruje sie na niemcach oni stosuja tylko takie opony to juz jest standardowy wymiar innego oni nie preferują jezeli to ma miec jakis wygląd nie ma co tu kombinowac musi tak byc jak napisałem wyzej ! A co do ocierania to najlepiej sklepać ranty no i dobra zawieszka to podstawa .
_________________ Germany Style - tuning BMW czyli ciemno, nisko, szeroko, wystająco, zaskakująco i ze smaczkiem!!!
Wysłany: 2005-03-22, 22:17 Re: Jakie najwieksze Alumy do bawarki
bogumilkochman napisał/a:
Mam pytanie na temat alusów do E-30. Mam chcęć założyć jakieś 17, i tu pytanie jakie proponowaliście opony(rozmiar) i czy nie będą takie fele o nic ocierać. Jeżeli macie jakieś zdjęcia bawarek z takimi alumam lub większymi wyślijcie mi jakieś fotki na adres bogumilkochman@o2.pl
Pozdro
Temat był poruszany!!!!!!!!!!!!uzyj opcji SZUKAJ!!!!!!!!!!
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Anonymous Gość
Wysłany: 2005-03-30, 18:13
niewiem jak u ciebie ale ja niedawnoi kupiłem 15 z oponami 195/50
i do przodu jak założyłem to opona odciera mi o amortyzator tył jest w miarę dobry .
szukam teraz dytstansów albo bede zmieniał opony na 185.
niedawnoi kupiłem 15 z oponami 195/50
i do przodu jak założyłem to opona odciera mi o amortyzator tył jest w miarę dobry .
szukam teraz dytstansów albo bede zmieniał opony na 185.
Poszukaj lepiej felg z innym ET, ewentualnie doloz dystanse. Ja mam na lato 205/55R15 z przodu i z tylu i nic nie trze. Na 185 bedzie wygladal jak na rowerowkach - mam teraz zalozone zimowki 175/70R14 i wyglada to niezbyt ciekawie, zwlaszcza jak sie zostawi na skreconych kolach - z przodu jest poprostu dziura. Jak patrzysz od tylu to masz wrazenie jakby opony byly jeszcze wezsze.
Anonymous Gość
Wysłany: 2005-03-30, 19:17
już kupiłem i chyba nie zmienię szybko załatwię sobie jakieś dystanse bo z przodu mam sportowe zawieszenie i dlatego tak trze. a szkoda mi zmieniać opony bo bierznik jest prawie jak nówka
Pomógł: 17 razy Dołączył: 31 Lip 2004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2005-03-30, 22:20
a ja jak moge to sie podczepie, bo opon jeszcze nie mialem okazji wymieniac i stad moje pytanko...
teraz zimowki mam 195/65 r15, na lato mysle 205/50, nie bedzie zadnych problemow??
niby w mojej e30 w papierach pisze ze można założyć opony od 195 do 205 ale ja na przód nie założe nawet 195 niewiem czy to jest spowodowane tym zawieszeniem czy co . ogólnie w letnie im większy rozstaw tym lepiej trzymna się drogi. najlepiej sprawdz , przypasuj sonie czy wejdą bez problemu i czy gdzieś właśnie nie obcierają bo szkoda kaski i opon.
a tak apropo to szukam wymiarów dystansów właśnie do e30 moze ktoś zna jakąś stronkę albo dobrego tokaza lub sklep w okolicach katowic , sosnowca bedzian dabrowy górniczej czeladzi itp ewentualnie jaworzna
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Lis 2004 Skąd: Warszawa-praga
Wysłany: 2005-04-20, 22:53
byl ten temat przeze mnie pisany i jak sie uprzec to 18" wejda
wiec wszystko zalezy od et..
czym mniejsze tym bardziej fele wystaja na zewnatrz...et powyzej 25-30 na tuningowe alu opada bo oponka bedzie obcierala o amorek i inne wewn.czesci ale jak zglebujesz za bardzo to i o rant zawadzisz....
na 17" najlepsze oponki to 205x40(przod) i 215x40(tyl)
miałek okazje miec w E30 na próbe 18cali z oponami 225/40tył i 205/35chyba albo 40 z przodu. szczerze - fajnie jest tylko jak auto stoi od razu dodam ze zawiecha była seryjna i wszystko insze tez o skręcaniu bez podklepywania i odciągania -zapomnieć można:) i generalnie to sie sprawdza ale na zachodnich drogach. Moja miłość E28 tez jezdziła za poprzedniego właściciela na felach chyba 18" (M5 E39) i nie było żadnych problemów. Teraz jeździła juz u mnie na 15" z E32/34 na slickach 205/50 odstawionych na boki bardziej i trakcyjnośc auta, charakterystyka prowadzenia auta jest BOSKA !
takie POST SCRIPTUUM: ten temat raz że był już poruszany a drugie,że powinien się znajdować w dziele techniczne jeżeli mowa o rozwiązaniach technicznych... a w dziele OT jezeli mowi się o pokazaniu tego;) Więc albo wklejamy fotki i debatujemy o walorach ee\stetycznych tego rodziaju rozwiązań albo zakańczamy pozdrawiam Was beemkowicze
_________________ Airbrush Studio
Łukasz Łukasik
ul. Witosa 18
76-251 Kobylnica k/Słupska
tel. 693 98 13 60
# lakiernictwo artystyczne (airbrushing)
# polerowanie, chromowanie etc...
# przeróbki mechaniczne (kolektory, wydech, dolot, inne...)
# przygotowanie aut do sportu: drift, street, 1/4mili, offroad w kategorii przeprawowow-turystycznej oraz sprawnościowej w klasie turystycznej i wyczynowej (doświadczenie poparte osiągnięciami w obu klasach)
# car-audio - pełna oferta na usługi montażowe i inne - przygotowanie aut do zawodów zgodnie z przepisami Emma i PASCA
Buduje FatRabita czyli Golf MK2: silnik po drobnym tuningu i remoncie dostał nowy dolot, pełen wydech przelotowy, zawieszenie Monroe + SPAX -60/60, felgi Rondell 225/16",wnętrze przygotowywane jest pod Mistrzostwa Polski CAR AUDIO i wiele innych - w ciągłej przebudowie... - zamienie na E30 325i
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach