MCARS CLASSIC serwis BMW sponsoruje w tym sezonie Tomka Chodorskiego w MPRC w klasie I czyli BMW 126 - jedyne tylnonapędowe auta które walczą w tej dyscyplinie w Polsce... Prawdopodobnie Tomek zbuduje także E30 318is grupy A do pucharu PZM. Zdrowa buda poszukiwana. Silnik juz drzemie w czarnej kombiaczce Zapraszam do kibicowania na torach w Słomczynie, Toruniu, Litwie i Czechach !
Oto kilka fotek ze startów Tomka w sezonie 2005..
_________________ Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167
"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
Ostatnio zmieniony przez Baur 2006-03-20, 18:32, w całości zmieniany 16 razy
mam troche doswiadczenia po budowie swojego auta wiec jak cos potrzebujecie to prosze o koktakt w grodzie kraka sa juz 2 takie auta najlepsze jest to kazde ma byc do czego innego;) ale podzespoly typu dyfer4.45, uniballe, teflony, wszedzie takie same wiec laczmy sily !!
i mam nadzieje ze to nie tylko gadanie i doprowadzicie projekt do konca:) trzymam kciuki!!
Dzięki ! Wrzuciłbyś na PW info o unibolach itd.
MCARS napewno da wsparcie by dopomóc projektowi E30 w pucharze PZM, ale ostateczną decyzje podejmuje w tym przypadku zawodnik.
Póki co faktem są starty w klasie I MPRC
_________________ Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167
"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
Fajnie by mieć sponsora, ale żeby startować w PZM liczę że trzeba by mieć z 40000zł na rok, a chcąc mieć sukcesy z 80000 + gotowe auto. Czy bardzo się mylę?
Będe obserwował wyniki tego Tomka, mam nadzieję że dział Motorsport się ożywi trochę i że doda mi nadzei, że jeżeli się jest dobrym, to można E30 wyjeździć jakieś dobre wyniki, a nie tylko czegoś się nauczyć. Liczę na wasze info i relacje
Sam w tym roku planuję przejechać cały PPAiK. Następna Magnolia
eloo piotrze wcale nie uwazam ze to az takie koszta, wiem po sobie, faktem jest ze przygotowane auto musisz miec, ale nie musisz miec odrazu ful wypasu by smigac a to conajwazniejsze w rajdach, czyli bilstein, szpera sa duzo bardziej dostepne w bmw, ceny czesci uzywanych sa smieszne w tym momencie jak umiesz conieco dzialac manualnie i masz chceci to poskladasz auto zgodne z zalacznikiem J za20tys razem z kupnem auta!! wiec jak ktos ma na tyle samozaparcia by sie w to bawic to przezwyciezy wszystko i bedzie jezdzil moze nie wygrywal ,bo przyjda goscie z kasa co go wyjma sprzetem, ale napewno bedzie sie dobrze bawil i nie mowil jak by bylo fajnie sie scigac, poprostu trzeba dzialac JEST MISJA TRZEBA DZIALAC:) a tak dla zainteresowanych homologacje E30 mialo tylko w 3 wrsjach 320 z 83roku 325iX oraz 318IS z 90roku i tylko takie auta beda dopuszczone na profeslonalnych zawochac nie mowie o Mpowerach bo to inna bajka ps. mam nadzieje ze komus sie zechce to przeczytac:)
homologacje E30 mialo tylko w 3 wrsjach 320 z 83roku 325iX oraz 318IS z 90roku i tylko takie auta beda dopuszczone na profeslonalnych zawochac nie mowie o Mpowerach bo to inna bajka ps. mam nadzieje ze komus sie zechce to przeczytac:)
przeczytałem z zainteresowaniem
_________________ Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
Proponuję, żebyśmy nie wprowadzali nikogo w błąd. Owszem, części do bmw są tanie, ale rajdy to bardzo drogi sport; z autopsji chyba wiem lepiej, bo w ciągu ostatniego pół roku przejechałem bmką jakieś 7 rajdów, z czego w zeszły weekend 27 magnolię. Koszty zaczęły się robić przerażające, na rajdy idzie wszystko. Co innego, jeżeli np twój tato ma warsztat, wujek rafinerię i jeżeli masz bardzo dużo wolnego czasu na majsterkowaie i.... do zobaczenia na rajdach
moj kolega ma Fiata 126p o mocy okolo 50-55KM w zaleznosci jaki wałek wkłada wykresy są rózne ... na głowicy od pandy i gazniku poziomy 2 gardzielowym ... potwór wałki ma rozne wszystkie wyczynowe ... pali przy jezdzie miejskiej od 10l w góre ... jednak osiagnac 20-25l nie trudno ...
koleszka robi wyscigówke le na rajdy jezdzi jak ma kase ... bo zawsze sie to konczy wydaniem 500zł na remont ... a to maluch co porownywac z BMW
co innego w takim razie zrobic 318is lub 325i jako ulicznego wojownika a co innego rajdowca pełną geba ... moim zdaniem koszty beda 10x wieksze ...
Tak, dokładnie, ostatnio musiałem ją pospawać, komplet nowych opon co 3 mce, rajd z dojazdem to zawsze 50-100l paliwa +ew hotel, mandat itd... , sponsor konieczny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach