BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
MCARS RACING TEAM
Autor Wiadomość
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-03-20, 15:57   MCARS RACING TEAM

MCARS CLASSIC serwis BMW sponsoruje w tym sezonie Tomka Chodorskiego w MPRC w klasie I czyli BMW 126 :) - jedyne tylnonapędowe auta które walczą w tej dyscyplinie w Polsce... Prawdopodobnie Tomek zbuduje także E30 318is grupy A do pucharu PZM. Zdrowa buda poszukiwana. Silnik juz drzemie w czarnej kombiaczce :wink: Zapraszam do kibicowania na torach w Słomczynie, Toruniu, Litwie i Czechach !! !

Oto kilka fotek ze startów Tomka w sezonie 2005..






_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
Ostatnio zmieniony przez Baur 2006-03-20, 18:32, w całości zmieniany 16 razy  
 
 
 
jurek 


Dołączył: 11 Maj 2005
Skąd: krakow
Wysłany: 2006-03-20, 16:34   

suuuuuper ciesze sie z inicjatywy

mam troche doswiadczenia po budowie swojego auta wiec jak cos potrzebujecie to prosze o koktakt w grodzie kraka sa juz 2 takie auta :) najlepsze jest to kazde ma byc do czego innego;) ale podzespoly typu dyfer4.45, uniballe, teflony, wszedzie takie same wiec laczmy sily !! !!
i mam nadzieje ze to nie tylko gadanie i doprowadzicie projekt do konca:) trzymam kciuki!!
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-03-20, 16:42   

Dzięki ! Wrzuciłbyś na PW info o unibolach itd.
MCARS napewno da wsparcie by dopomóc projektowi E30 w pucharze PZM, ale ostateczną decyzje podejmuje w tym przypadku zawodnik.
Póki co faktem są starty w klasie I MPRC :!:
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-03-21, 22:39   

Fajnie by mieć sponsora, ale żeby startować w PZM liczę że trzeba by mieć z 40000zł na rok, a chcąc mieć sukcesy z 80000 + gotowe auto. Czy bardzo się mylę?
Będe obserwował wyniki tego Tomka, mam nadzieję że dział Motorsport się ożywi trochę i że doda mi nadzei, że jeżeli się jest dobrym, to można E30 wyjeździć jakieś dobre wyniki, a nie tylko czegoś się nauczyć. Liczę na wasze info i relacje :)
Sam w tym roku planuję przejechać cały PPAiK. Następna Magnolia :)
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
jurek 


Dołączył: 11 Maj 2005
Skąd: krakow
Wysłany: 2006-03-22, 19:47   

eloo piotrze wcale nie uwazam ze to az takie koszta, wiem po sobie, faktem jest ze przygotowane auto musisz miec, ale nie musisz miec odrazu ful wypasu by smigac a to conajwazniejsze w rajdach, czyli bilstein, szpera sa duzo bardziej dostepne w bmw, ceny czesci uzywanych sa smieszne w tym momencie jak umiesz conieco dzialac manualnie i masz chceci to poskladasz auto zgodne z zalacznikiem J za20tys razem z kupnem auta!! wiec jak ktos ma na tyle samozaparcia by sie w to bawic to przezwyciezy wszystko i bedzie jezdzil moze nie wygrywal ,bo przyjda goscie z kasa co go wyjma sprzetem, ale napewno bedzie sie dobrze bawil i nie mowil jak by bylo fajnie sie scigac, poprostu trzeba dzialac JEST MISJA TRZEBA DZIALAC:) a tak dla zainteresowanych homologacje E30 mialo tylko w 3 wrsjach 320 z 83roku 325iX oraz 318IS z 90roku i tylko takie auta beda dopuszczone na profeslonalnych zawochac nie mowie o Mpowerach bo to inna bajka ps. mam nadzieje ze komus sie zechce to przeczytac:)
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2006-03-29, 05:52   

aniae30is napisał/a:
homologacje E30 mialo tylko w 3 wrsjach 320 z 83roku 325iX oraz 318IS z 90roku i tylko takie auta beda dopuszczone na profeslonalnych zawochac nie mowie o Mpowerach bo to inna bajka ps. mam nadzieje ze komus sie zechce to przeczytac:)

przeczytałem z zainteresowaniem :lol:
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
Baur 



Dołączył: 05 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-04-08, 18:09   

Ja przeczytałem z bardzo dużym zainteresowaniem - temat e30 318is w sporcie bardzo mnie interesuje, takze proszę o jak najwięcej informacji !
_________________
Części nowe i używane oraz warsztat BMW - 661 496 167

"(...) Proste są dla szybkich samochodów, zakrety są dla szybkich kierowcow" C. McRae
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-04-16, 13:37   

Proponuję, żebyśmy nie wprowadzali nikogo w błąd. Owszem, części do bmw są tanie, ale rajdy to bardzo drogi sport; z autopsji chyba wiem lepiej, bo w ciągu ostatniego pół roku przejechałem bmką jakieś 7 rajdów, z czego w zeszły weekend 27 magnolię. Koszty zaczęły się robić przerażające, na rajdy idzie wszystko. Co innego, jeżeli np twój tato ma warsztat, wujek rafinerię i jeżeli masz bardzo dużo wolnego czasu na majsterkowaie i.... do zobaczenia na rajdach
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Arczi e30 
ZBANOWANY



Dołączył: 09 Wrz 2004
Skąd: Płock
Wysłany: 2006-04-17, 08:58   

napewno dużo sie tu zgadza ...

moj kolega ma Fiata 126p o mocy okolo 50-55KM w zaleznosci jaki wałek wkłada wykresy są rózne ... na głowicy od pandy i gazniku poziomy 2 gardzielowym ... potwór wałki ma rozne wszystkie wyczynowe ... pali przy jezdzie miejskiej od 10l w góre ... jednak osiagnac 20-25l nie trudno ...

koleszka robi wyscigówke le na rajdy jezdzi jak ma kase ... bo zawsze sie to konczy wydaniem 500zł na remont ... a to maluch co porownywac z BMW

co innego w takim razie zrobic 318is lub 325i jako ulicznego wojownika a co innego rajdowca pełną geba ... moim zdaniem koszty beda 10x wieksze ...
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2006-04-17, 10:38   

Tak, dokładnie, ostatnio musiałem ją pospawać, komplet nowych opon co 3 mce, rajd z dojazdem to zawsze 50-100l paliwa +ew hotel, mandat itd... :) , sponsor konieczny.
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15