BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kłopoty z autkiem
Autor Wiadomość
fozgen
[Usunięty]

Wysłany: 2004-03-27, 10:43   kłopoty z autkiem

witam , od niedawna jestem włascicielem e-30 90/95 , 324 d ,
mam bardzo małą wiedze na temat aut z tym silnikiem i w sumie to moj,
autko ma kłopot z ruszeniem trzeba go podbic na obrotach żeby ruszyło , ma martwy punkt - jak wcisne gaz do dechy ze stojącego to obroty podskoczą do ok 800- 1000 i autko się toczy zero reakcji na gaz , dopiero powoli sie rozkręca - mówiono mi ,że to wina przepływomierza albo potencjometru od gazu ?? szukam kogos kto może mi pomóc , a przy okazji kogos kto może zna jakiegos dobrego fachowca od ropniaków (i nie czyszczącego portfel za gadanie :-) ) ) a i potrafiącego wyrególować taki motor bo jak na diselka to i tak troche klekocze za głosno ...
 
 
KWKPiotr 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Mar 2004
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2004-03-27, 11:22   

Nigdy nie miałem bmw dizla ale wiem - słyszalem ze te silniki są niespecyjalne....
Porównując do innych dizli z tych lat to nie sądze by on miał jakiekolwiek potęcjometry przepływomieze i inne szmery bajery.....!!!!
Pewnie ma prostą pompe wtryskową i jezeli tylko jest szczelny
( cisnienie spręzania ) a pompa i wtryskiwacze dobre to musi chodzic.

Byc moze zrobiłes błąd kupując auto z zajechanym motorem - teraz bys musiał zmieniac silnik bo remontu kapitalnego wg mnie nie warto robic.
Pozdro.
 
 
fozgen
[Usunięty]

Wysłany: 2004-03-27, 15:57   

z tego co wypowiadali się ludzie zajmujący sie autami w warsztatach na temat tego auta . to jednak sterowanie gazem jest przez potencjometr , a przepływomierz ma , co do silnika ... jak sie ruszy tio jest żwawy jak na diselka , tylko ten początek :-( , a poza tym nie dymi , nie kopci , i wbrew pozorom nie chla ropki jak głupi , jest czysty bez wycieków i nie widac by był myty czy szykowany , tylko potrzeba regulacji fachowej i mechanika który wie co w tych 6 garach piszczy i jak to ugryżdz żeby grało jak trzeba
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-03-27, 16:06   

mogę ci dać namiar do mojego znajomego który ma warsztat w ursusie.... ja tylko u niego robię to czego sam nie jestem w stanie (z braku narzędzi czy wiedz) koleś nigdy mnie nie zawiódł, robi naprawdę porządnie i jest konkretny. oczywiście za normalną cenę..
telefon do niego: 0602-749-135 nazywa się Janusz Filipczyk i musisz do niego zadzwonić i umówić się najpierw, bo jak pojedziesz na pałę to może być zajęty... a warsztat jest na ul. Regulskiej w Ursusie (jedzie się od Al.Jerozolimskich...

powiedz mu na wstępie że dzwonisz od Jurka 8)
 
 
 
fozgen
[Usunięty]

Wysłany: 2004-03-27, 16:16   

DZIEKUJE ZA NAMIAR !! , ale mam jeszce pare pytań ... cały czas trwa wymiana zdań jakiego rodzaju przełożenia w mosie ma byc by był dobry , gdzie moge sprawdzic jakie ja mam przełożenie ? i jakie mogę wstawic w razie zmiany i jaki wppływ to będzie miało ma szybkosc i moc ... ktoś mi jest w stanie powioedzieć ?
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-03-27, 16:21   

na moście z tyłu masz oznaczenie... do jednej ze śrub jak zajrzysz od tyłu samochodu jest przymocowana taka prostokątna blaszka i na niej jest wybite przełożenie... pewnie będziesz musiał drapnąć ją porządnie śrubokrętem żebyś dał radę odczytać a potem pośliń ją to będzie lepiej widać...

generalnie im krótrzy dyfer (większa cyfra) tym krótsze biegi, większe przyspieszenie i mniejsza maksymalna prędkość - im dłuższy dyfer (mniejsza liczba np. 2,93) tym dłuższe biegi, większa maksymalna i mniejsze przyspieszenie... tak by to wyglądało mocno ogólnie
 
 
 
fozgen
[Usunięty]

Wysłany: 2004-03-27, 18:38   moja wiedza sie powieksza ...

dziekuje za zorientowanie mnie w tym temacie , przy okazji sprawdze , a warsztat odwiedze bo troche szkoda dobijac autko . a może 28.03 bedziemy mieli okazje pogadac w galerii , mnie bardziej słychac ( hihihi) narazie niż widać , a efekt dzwiekowy mojej "damy" nie idzie w parze z efektami trakcyjnymi , co niekiedy zaskakuje kierowców którzy liczą że jak gosc w czarnym bmw i z takim "bassem" to zaraz ulica zamieni sie w tor uliczny
 
 
loko



Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Wawka
Wysłany: 2004-03-27, 19:25   

no mnie niestety nie będzie....
 
 
 
Gość

Wysłany: 2004-03-28, 00:18   

Jest dobry zaklad zajmujacy sie tylko dieslami na Ursynowie na rogu Mysikrólika i Bocianiej.
 
 
fozgen
[Usunięty]

Wysłany: 2004-04-17, 10:58   znalazłem odpowiedz

teraz panowie i panie moge powiedziec co było grane w dizelku ... pompa elektroniczna ze sterowaniem potencjometrem , sterowanie posiada czujnik temperatury paliwa , jak paliwko nie bedzie odpowiednio cieplutkie to kicha 1000 obr i dalej stop , poza tym bardziej opłaca sie tego nie naprawiać , tylko zmienic pompe na mechaniczną montowaną w tym modelu wcześniej , wtedy odchodzi bul głowy z potencjometrem i ze sterowaniem pompy , koszty nowego steru 2500 zł ok . a tak mamy mechanike z małym kosztem przeróbki na linke , wszytko w aucie jest przygotowane tylko podłanczać i brykac , znależc trzeba podgrzewacz paliwa nakładany na obudowe filtra paliwa i sprawdzic przewody wodne , troche inaczej biegna i mają trójnik do podciśnieniowego sterowania , a poza tym spoko ... trzeba jeszcze mieć fachowca który to własciwie założy i ustawi , bo to najważniejsze
a co do dyfra to chyba jednak zmienie na troche szybszy , dizelek to dizelek ale moze jeszcze pociągnąc ... hihihi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16