BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kuzyn
2007-05-12, 23:08
[E30] BMWM->> 328i (m52)
Autor Wiadomość
bmwm 



Dołączył: 08 Lut 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-12, 23:50   [E30] BMWM->> 328i (m52)

Witam.
Zamieszczam zdj mojego bmw po zmianie silnika
Rok produkcji 1988, Wyposazenie: elektryczne szyby, abs, wspomaganie, szyberdach, centralny zamek, elektryczna antena.
Oraz: szpera, kierownica momo i galka zmiany biegow, zawieszenie przod: bilstein b8 i sprezyny alpine, tył: bilstein b8, sprezyny alpine, 3 dodatkowe zegary: cis.oleju, ladowanie, temp.oleju, rozporka przod ac schnizer, schift przy zmianie biegow, silnik od miesiaca m52 2.8l rok 97, wydech g-power ze stali szlachetnej, fotele kubelkowe recaro.
Stan techniczny idealny.





Ostatnio zmieniony przez center 2007-06-01, 23:06, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
Sobek 
german style



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2005
Skąd: PZL, Wernhout
Wysłany: 2006-06-12, 23:55   

Zapodaj fotki z zewnatrz :lol:
Silniczek ladny 8)
_________________
(OO=[][]=OO) Bayerische Motoren Werke
 
 
 
Piotrek E-30 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2005
Skąd: Warszawa/Piaseczno
Wysłany: 2006-06-12, 23:56   

Jak dla mnie reszty auta nie musisz pokazywać,widok z pod maski mnie wystarczająco satysfakcjonuje :D .Powiedz tylko jak to jeździ i czy jest ciezkie do opanowania i najwazniejsze, czy zabawa była warta swieczki, bo koszta juz są tu dość znaczne 8)
_________________
Były: 2x E30, 2x E34, jest E39.
 
 
 
bmwm 



Dołączył: 08 Lut 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-12, 23:59   

fotekl z zewnatrz chwilowo nie mam aparat nie robi
kolor royalblau metalic
felgi 15 cali z rantem 3cm
oj ciezko opanowac
jazda tylko na suchym inaczej non stop bok
idzie b.dobrze
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2006-06-13, 00:30   

kiedyś widziałem to autko jak jeszcze miało pod maską "zwykłe" m20b25 - ot "zwykła" E30-tka w dobrej kondycji :wink: - teraz to prawziwy cichociemniak :lol:

jak dla mnie bomba - opisz trochę co sprawiło największe trudności przy włożeniu tego silniczka

BTW - taki silnik nie jest przecież super ciężki, więc powinno się prowadzić lepiej niż np. M30 ... ale sam napisz
 
 
bmwm 



Dołączył: 08 Lut 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-13, 00:37   

prowadzi sie bardzo dobrze
silnik m52 mniej wazy niz m20 2.5l
o ok 1kg
m30 wazy wiecej niz m20 o ok 16kg
raczej nic nie sprawilo trudnosci byly drobne komplikacje w toku pracy ale zostaly szybko rozwiazane
 
 
puz 
swapownik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2006-06-13, 01:58   

no ja juz zachwycałem sie nad Twoim autem wczesniej; kozak na max daj wiecej fotek calego auta bo sam jestem ciekaw jak prezentuje sie w calej okazlaosci. no i oczywiscie czekam na wizyte w Toruniu
 
 
 
BARABUS 
WHEEL MODIFICATION



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: o/Poznań
Wysłany: 2006-06-13, 07:21   

:shock: , PUZ mi już ja pokazywał.... ogień !! !
_________________
ZŁOCENIE i CHROMOWANIE śrubek od felg !! !

-------->>>> WWW.BARABUS.PL <<<<---------
 
 
 
duchPW
[Usunięty]

Wysłany: 2006-06-13, 07:24   

najfajniejszy chyba jest ten porządek pod maską - wszystko wygląda jakby właśnie tak wyszło z Monachium - więcej fotek :D
 
 
Arczi e30 
ZBANOWANY



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Skąd: Płock
Wysłany: 2006-06-13, 10:43   

zawsze mowilem ze silnika m50 wyglada jakby byl seryjnie pod maska bmw e30 ... wszystko pieknie spasowane, piekielna moc i szpera .... TAKZE CZEKAM NA FOTKI Z ZEWNATRZ
 
 
 
bmwm 



Dołączył: 08 Lut 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-13, 10:45   

jak bys nie zauwazyl to jest m52 naaluminiowym bloku
w 1997r nie bylo m50
 
 
korzuch 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Mar 2004
Skąd: z stąd
Wysłany: 2006-06-13, 11:04   

yo!
Piekna maszyna dużo pracy włożonej i szmalu
pozdrawiam
 
 
 
puz 
swapownik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2005
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2006-06-13, 14:47   

korzuch napisał/a:
yo!
Piekna maszyna dużo pracy włożonej i szmalu
pozdrawiam


kasa w tym wszystkim jest najmniej istotna liczy sie efekt, zero druciarstwa i to u Adama cenie najbardziej.
 
 
 
emaloo 



Dołączył: 28 Maj 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2006-06-13, 15:48   

Jakbym miał w E30 taki silnik to chyba jeździłbym bez maski :mrgreen: Wypsassss... Wrzucaj więcej foto...
pozdro!
 
 
 
fil 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2006
Skąd: ruda slaska
Wysłany: 2006-06-13, 21:47   

ciekaw jestem osiagow, ale pewnie mnie oswiecisz 8)
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2006-06-13, 21:59   

Gratuluję!
Lepiej się odpowietrza układ chłodzenia ze zbiorniczkiem i chłodnicą od e30? Stożek,bo puszka filtra powietrza się nie mieściła?
Przydałaby się jakaś osłona na wisko-byłoby bardziej profi :wink:
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
bmwm 



Dołączył: 08 Lut 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-13, 21:59   

ok 6 sek do 100km raczej lekki minus
lepiej jedzie niz e36 m3 3l

[ Dodano: 2006-06-13, 22:03 ]
stozek jest dobrze osloniety do samego dolu do podluznicy obudowany
oslony do e30 nie ma na te chlodnice to chlodnica od 2.4 td tam nie wystepuje oslona
wiatrak jest tak blisko ze bmw nie przewidzialo oslony
takze tu jest zbyteczne i jest to kak org bo orginalnie tez nie ma oslony przy tej chlodnicy

[ Dodano: 2006-06-13, 22:06 ]
odpowietrza sie bez problemu ,praktycznie sam
na obudowie termostatu (org o e39)na rurce wychodzacej z niej jest sruba odpowietrzajaca,ale nie trzeba jej luzowac odpowietrza sie sam
nie ma problemu
 
 
adrian e30 
Reanimator



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2006-06-13, 22:29   

pelen profesjonal. :twisted: zero drutu!!!!!
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2006-06-14, 09:04   

bmwm napisał/a:
ok 6 sek do 100km raczej lekki minus
lepiej jedzie niz e36 m3 3l

[ Dodano: 2006-06-13, 22:03 ]
stozek jest dobrze osloniety do samego dolu do podluznicy obudowany
oslony do e30 nie ma na te chlodnice to chlodnica od 2.4 td tam nie wystepuje oslona
wiatrak jest tak blisko ze bmw nie przewidzialo oslony
takze tu jest zbyteczne i jest to kak org bo orginalnie tez nie ma oslony przy tej chlodnicy

[ Dodano: 2006-06-13, 22:06 ]
odpowietrza sie bez problemu ,praktycznie sam
na obudowie termostatu (org o e39)na rurce wychodzacej z niej jest sruba odpowietrzajaca,ale nie trzeba jej luzowac odpowietrza sie sam
nie ma problemu


Ładnie i profi zrobione, ale z osiągami to pojechałes po bandzie -6 sek do paki i lepiej niż 3.0 m3 e36 :wink: :?: Bądźmy realistami. ( z M3 e36 to już dałeś ognia)

Alpina B6 -210 KM -270 Nm - 7.4 do paki
Alpnina B6 3.5 S - 254 KM, 320 Nm - 6.6 do paki
Hartge H27 - 220 KM - 7 sekund
M3 E30 -200KM- 7.1 do paki
Alpina C2 2.7 -7.3
Schnitzer S3 - 7.5
E30 320 is - 7.5

Zejdźmy na ziemię.
Żeby mieć 6 sekund do paki to ho, ho......

Ale bardzo fajny projekt z nieciężkim silnixczkiem.
gratki

Pozdrawiam
_________________
Weteran
 
 
 
Arczi e30 
ZBANOWANY



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Skąd: Płock
Wysłany: 2006-06-14, 09:18   

moim zdaniem to bez problemu może miec średnie 6s czyli powiedzmy jakies 6,3-6,5s do 100km/h


Ma moc kele 200KM ... silnik ma lezejszy od m20 ... 3-jka e36 ma na tym motorze 7,3s do 100 km/h ...

dodajmy do tego szpere i podejrzewam ze jeszcze pare rozwiazań ... ktore pewnie sa tam ukryte ... moim zdaniem bez problemu moze zejsc do 6,5s i bedzie chodzic lepiej niz Alpina B6 ... po za tym jak prosty w chipie jest ten silnik nie trzeba mowic ...
 
 
 
bmwm 



Dołączył: 08 Lut 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-14, 09:51   

jest pare modyfikacji
jest troszke wiecej niz 200km
i moment wiekszy niz 280nm
auto wazy cale 1210kg
np e36 z tym silnikem prawie 1400kg
jest ok 200kg roznicy a e36 przyspiesza w 7.3sek
dla porownania e39 4.4l ktore ma 6.2 do 100 tez przegrywa
e36 m3 3l maja 6sek do 100 tez przegrywa
np w warszawie podjedz do znajomych do krs maja e30 z silnikiem 3l m54 230km i 310nm tak maja dane i to auto robi m3 e36 3.2l i to wyraznie
to a nowej generacji silniki a kolega wyzej porownywal jakies stare silnik
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2006-06-14, 10:05   

ok, wierzę, że jest jak piszesz.

Ale to, że stare silniki to nie znaczy, że do :cenzura:. m52b28 też juz ma swoje lata.

Pozdrawiam
_________________
Weteran
 
 
 
bmwm 



Dołączył: 08 Lut 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-14, 10:15   

nie mowie ze do :cenzura:
w soich latach byly rewelacja
m52 lub m54 to inna bajka
inna praca
inaczej sie wkreca itp
silnik lekki
latwe modyfikacje i robisz ok 230km
np m54 ma te sama moc moment a dolozyli tylko wanos i przyspieszenie do 100km spadslo o 0.5 sek
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2006-06-14, 10:20   

jest trochę inaczej, fakt.

Naprawdę Crunk :twisted: projekt, są dane z hamowni?

Pozdr
_________________
Weteran
 
 
 
bmwm 



Dołączył: 08 Lut 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-14, 10:40   

sa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13