"babcia" z 1985 czyli moja e30 pochłonęła budżet. Postawiłem do kolegi warsztatu na przeglad, który za bardzo zaszalał w wymianie czesci. I tak spłacam w ratach
Szkoda bo tak bym sie przejechał. A rajd to dopiero 9 grudzień, w Wawie - Barbórka.
lagadula jak prawdziwy rajdowiec ma zawsze problem z budzetem tak na marginesie jaka sliczna wypowiedz w OES lagadula masz moze tego onboarda co byl nagrywany w przejezdzie finalowym ( bo cos tam chyba podpinali w kabinie )?
zapraszam wszystkich na super zabawe zapewniam ze organizacja bedzie extra, poniewaz Marcin to wszystko przygotowywuje;) mam nadzieje ze pojawie sie swoim ISem(jeszcze nie wiem ktorym-na co kasa pozwoli,,,) bo jak narazie zbieram fundusze na ta sama impreze co Lagadula mam nadzieje ze bedzie duzo E30teki bedzie slisko cobysmy mogli pokazac jak sie lata bokami:)
_________________ dobra no zmienie ta Aniee30.. nich Ci bedzie Piotrek,cobys nie smial sie ze mnie zabardzo:)
trasa bardzo szybka, ciekawa , jak będzie padać to raczej nie startuję ze wzgledu na opony letnie i nowe amortyzatory, mam takie pytanie czy będzie klasa RWD ?
a ja poniekąd rozumiem ... bo jak jest sucho to sie śmiga po czarnym bo jest najbardziej przyczepnie, a jak pada to się jedzie po jak najłagodniejszej linii (czytaj tnie) wlatując w dziury na torze kartingowym
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
ciekawe Pawel ze nowe amory sa pretekstem do tego by nie jezdzic, nie rozumiem...:(
PRETEKSTEM ? napisałem że mam jeszcze na przodzie letnie a to przy opadach deszczu i temp.4 st.C jest niebezpieczne , bo sam wiesz że opona robi się plastikowa
będze suchoto pojadę ale w tej chwili przelotny śnieg z deszczem od czasu do czasu pada, zobaczymy jutro
chcielismy z Ania b.podzienkowac Marcinowi ,za super impreze,swietna atmosfere, i dobry zurek, organizacja byla na b. wysokim poziomie ciesze sie ze pojechalem,towarzysko extra, ale wogle sie nie wyjezdzilem:( coz jak bedzie taka frekfencja 25 to trzeba zawody zaczac o 8 by byl 4 przejazd:) milo , ze osobiscie poznalem Buniego , ktory na wypasiona futre ,jeszcze raz dzieki
_________________ dobra no zmienie ta Aniee30.. nich Ci bedzie Piotrek,cobys nie smial sie ze mnie zabardzo:)
Jak zwykle fajna impreza. Fajnie, ze poznalem Jurka ( milo popatrzec jaki jezdzisz na torze ). Mnie niestety jakos sie nie ukladalo ( bedac w srode na treningu w Ulezu zepsolem silnik w Mandarynie, wystartowalem dzieki uprzejmosci Wienka jego samochodem ale tez nie obylo sie bez przygod, zrobila sie dziurka w wezu do chlodnicy i tutaj z pomoca przyszed Buni , dzieki bardzo ). Mysle, ze 4 przejazd byl mozliwy nawet przy tej godzinie startu, pierwsza seria przejazdow trwala chyba z godzine dluzej niz ostatnia, chyba mozna w krotszych odstepach czasu startowac kolejne samochody ( inna sprawa, ze slonce zachodzi teraz ok.15-15.30 a i ilosc zawodnikow byla masakryczna, moze trzeba wprowadzic ograniczenie do 50 samochodow? ). Kolejna sprawa to bezpieczenstwo w parku maszyn. To co wczoraj wyrabiali tam ludzie to po prostu glupota ( np. czerwony lancer ). Goscie zjada z toru i paluja 100 km/h miedzy widzami, samochodami, to sie musi skonczyc wypadkiem ( oby tylko pogientymi blachami ). Mysle, ze na odprawie trzeba uczulic zawodnikow i sedziow na przestrzeganie ograniczen predkosci w praku maszyn. Mam nadzieje, ze do 25 listopada naprawie samochod i sie poscigamy . Tak przy okazji zmierzylem jakiej dlugosic byla trasa, 2500 m, calkiem niezle
CO do zachowania w parklu maszyn to zawsze trafiaja sie jacyś idiociu stwarzajacy duze niebezpieczenstwo. Trzeba cośz tym zrobićpuki nic nikomu jeszcze sie nie stalo.
Jesli chodzi o dlugosc trasy to w sierpniu mierzyla okolo 3km
[ Dodano: Nie Lis 12, 2006 2:45 pm ] PS.
Czemu nie było klasy RWD Przecież jest wpisana w regulamin zawodów a aut było wystarczająco dużo ...
_________________ Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ...
odnośnie trasy to można mieć zastrzeżenia do tego że w niektórych miejscach było bardzo dużo błota i piachu i były z tym spore problemy, dla mnie dodatkowo doszła awaria hamulców , nieprzewidywalne hamowanie raz mocno blokowały się hamulce innym razem nierównomiernie brały raz działał abs a raz nie i za każdym razem sytacja się powtarzała i cieszę się że nie rozbiłem auta. Co do zachowania niektórych w parku maszyn i tego lancera to poniekąt moja i moich kolegów wina bo przecięgały się zawody i palneliśmy trochę 1,2 browary w przerwie i jego akurat roznosiło , na następną eliminację będze spora poprawa w tym względzie . Ale trzeba powiedzieć że był bardzo dobry występ kierowcy m5 którą naprawdę przygotował doskonale , obniżył przód , zrobiony wydech i silnik ,do tego na slickach auto trzymało rewelacyjnie i przejazdy miał bardzo szczęśliwe i zaprezentowł doskonałą technikę jazdy za co mu szczerze gratulowałem i szkoda że nie było klasy RWD bo należało mu się 1 miejsce bezapelacyjnie, gratulacje
niektore ciecia byly przegieciem... przez co wieksosc zakretow byla pokryta blotem... szczeolnie pierwsza czesc malej petli... i pojawily sie mega dziury w kilku miejscach
mysle ze powinno byc nieco wiecej slupkow ...
nie wszyscy maja plyty pod silnikiem , co po niektorzy maja bardzo niski zawias.. i ciecie zakretow jest niemozliwe... musza jechac bardzo na okraglo.... co odbija sie na czasie przejazdu
_________________ Lotus Exige 420KM/800kg
BMW E36 318is 180KM/190Nm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach